Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

byrsl avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Fıstığımdan Kareler


 Konu: Heart  Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 24.01.2013, Saat:22:51
#1
Yeni kafesimiz ve beslemeye basladıgım ılk kuşum karsınızda Smile Sabah 9-10 arası ötmeye baslıyo cıkarıyorum kafesten ya kafes kapısında durup oylece pıneklıyo ya perdeye konuyo yada kapı pervazına sesı solugu cıkmıyo sonraa Acik-agizli-gulumseme

2dj2zhc.jpg

161jqmu.jpg

11blyj9.jpg

20pvdw3.jpg

ir6i5e.jpg

2u76sdv.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 24.01.2013, Saat:23:11
#2
kardeşim tatlı sultanına maşallah ... yalnız o cekırdekleri cıkarsan ii olur zarrlı cunku sultancıklara
Ara
 Konu: Cvp: Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 24.01.2013, Saat:23:13
#3
biliyorum zararlıda elim olup cıkaramadım hem yemıyo zaten anlam veremedım Acik-agizli-gulumseme koydugum gıbı duruyo gunlerdır
Ara
 Konu: Cvp: Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 24.01.2013, Saat:23:15
#4
kus gunlerdır boyler resmlerdeki gbimi duruyor? yani bole kabarıkmı duruyor
Ara
 Konu: Cvp: Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 25.01.2013, Saat:00:42
#5
Evet sanki biraz rahatsızlığı var hafiften belli ediyo rahatsızlığını.
 Konu: Cvp: Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 25.01.2013, Saat:01:11
#6
çok çekirdek var kaldırın çekirdekleri isterseniz..
Ara
 Konu: Cvp: Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 25.01.2013, Saat:10:16
#7
Kafes tüneklerini siz mi yaptınız? İnceler. Onların üzerinde tam rahat edemiyordur. Değiştirmekte fayda var.
 Konu: Cvp: Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 25.01.2013, Saat:12:50
#8
yok hareketlı oldugu zamanları da var ama dınlenmeye cekıldıgınde genelde boyle duruyor artı hafıften tıtreme halınde üşüyo mudur acaba
Ara
 Konu: Cvp: Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 25.01.2013, Saat:13:05
#9
aklımageldi şimdi üzüldüm benimde fıstık adında sultanım vardı
sol taraftaki fıstık sağdaki cennet cennetde çok güzeldi ilk sultanımdı
568uh.jpg
öntaraftaki fıstık arkadaki cennet
357qbh4.jpg
öndeki cennet arkadaki fıstık
2mi3rs0.jpg
cennet güzel miş yani fıstıkta güzelde cennet daha büyük tü oyüzden daha güzel gözükmüş olabilir
ilk göz ağrım CENNET
buda cennit yavru hali (4sene baktım 2sene gümüşe baktım)
a6tzo.jpg
senin pearlın da çok güzel benekli benekli
Ara
 Konu: Cvp: Fıstığımdan Kareler
 Tarih: 25.01.2013, Saat:23:06
#10
çekirdekler kalktı artı tuneklere dedıgınız gıbı bıraz zor tutunuyo gıbı kısa zamanda bıraz daha kalın olanını ayarlıycam inşallah Smile bu arada sizin fıstıkla cennet de cok guzelmiş
Ara
 


Fıstığımdan Kareler konusu
Fıstığımdan Kareler Konusunun Linki Direk Link
Fıstığımdan Kareler Konusunun HTML Kodu HTML Link
Fıstığımdan Kareler Konusu BBCode Linki BBCode Link
Fıstığımdan Kareler Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  hobihanemden kareler Rice 14 1,433 19.01.2015, Saat:12:12
Son Yorum: Rice
  Limon&Hugo'dan Kareler... L1m0n 23 2,367 18.01.2014, Saat:11:22
Son Yorum: L1m0n
  Papağan Eğitimi :)) Limon'dan Kareler xperıa 21 3,241 03.01.2014, Saat:21:41
Son Yorum: neslihann
  boncuk ve cesi'm den kareler Açelya 14 1,798 09.11.2013, Saat:20:16
Son Yorum: Açelya
  Evcillerimden Kareler Koala 44 3,973 07.09.2013, Saat:13:35
Son Yorum: Koala
  Bulut & Yağmur 'dan yeni kareler :) Jeren 24 3,257 27.06.2013, Saat:17:16
Son Yorum: Jeren
  Acun'dan Kareler =) omerakyol36 4 952 07.06.2013, Saat:21:37
Son Yorum: Bgs
  Lugia'dan yeni kareler Vol.2 bineyr 17 1,936 06.06.2013, Saat:21:00
Son Yorum: bineyr
  Yavrulu Çİftlerimden Kareler isa 18 2,129 01.06.2013, Saat:22:16
Son Yorum: isa
  boncuk'dan yeni kareler :) Mücahit_ 13 1,994 01.06.2013, Saat:09:46
Son Yorum: serhan33



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status