Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Fındık avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Fındık


 Konu: Thumbs Up  Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:17:34
#1
Arkadaşlar kızımızı kafes dışında durmaya çok alıştırdık sürekli ilgi görüyor ilginç bir alışkanlık edindi pasaklı gelip benim üstümde uyuyor kafesine koyunca çıkmak istiyor bende kıyamıyorum kapatmıyorum hiç kapısını bir gece yatarken yem yemeye su içmeye bile nadir giriyor ben dışarda maydanoz ve marul veriyorum maydanozu çok seviyor susuz vitaminsiz kalmasından korkuyorum sorun olur mu bu ?
Fındık(Lutino Erkek
Fıstık(Pearl Dişi)
 Konu: Cvp: Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:17:36
#2
acıkıp susadıkça kafese girecektir ama girmiyorsada kafesin üzerine veya t tünek çevresine yem ve su koyulabilecek ufak kaplar koyarsanız onlardan beslenmesi iyi olur, bazen kuşlar özgürlükleri için aç kalmayı göze alabiliyor.
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:17:36
#3
(05.04.2013, Saat:17:34)Fındık demiş ki: Arkadaşlar kızımızı kafes dışında durmaya çok alıştırdık sürekli ilgi görüyor ilginç bir alışkanlık edindi pasaklı gelip benim üstümde uyuyor kafesine koyunca çıkmak istiyor bende kıyamıyorum kapatmıyorum hiç kapısını bir gece yatarken yem yemeye su içmeye bile nadir giriyor ben dışarda maydanoz ve marul veriyorum maydanozu çok seviyor susuz vitaminsiz kalmasından korkuyorum sorun olur mu bu ?

Eğer bu senin için problem değilse sorun yok ...

Fakat kafesinde durmasını , dışarıya olan ilgisinin azalmasını evinin hanımı ! Smile olmasını istiyorsan yapacağın tek şey Eş almak.Gulumseme
 Konu: Cvp: Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:17:42
#4
(05.04.2013, Saat:17:36)AhmetŞ demiş ki: acıkıp susadıkça kafese girecektir ama girmiyorsada kafesin üzerine veya t tünek çevresine yem ve su koyulabilecek ufak kaplar koyarsanız onlardan beslenmesi iyi olur, bazen kuşlar özgürlükleri için aç kalmayı göze alabiliyor.

Bende onu yapmayı düşünüyorum kerata dışarı serbest bırakınca da hep benim yanımda duracak illaha başka tarafa gitmiyor Smile

(05.04.2013, Saat:17:36)AhmetŞ demiş ki: acıkıp susadıkça kafese girecektir ama girmiyorsada kafesin üzerine veya t tünek çevresine yem ve su koyulabilecek ufak kaplar koyarsanız onlardan beslenmesi iyi olur, bazen kuşlar özgürlükleri için aç kalmayı göze alabiliyor.

Bende onu yapmayı düşünüyorum Ahmet abi kerata dışarı serbest bırakınca da hep benim yanımda duracak illaha başka tarafa gitmiyor Smile
Fındık(Lutino Erkek
Fıstık(Pearl Dişi)
 Konu: Cvp: Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:17:44
#5
Fazl maydonozda vermeyin . Kuş katilidir maydonoz kurtaklarına yapışabiliyor bazen....
F57
1 Grey sultan .Dişi. 2007 doğumlu
1 Dişi WF Clearpied sultan.
1 WF Heavy clear pied sultan- Erkek
1 Çift Jardine Papağanı
1 Dişi Highland Straigh Silver kedi
[Resim: http://i.imgur.com/RWPgfi6.jpg]

 Konu: Cvp: Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:17:44
#6
(05.04.2013, Saat:17:36)cagrisev demiş ki:
(05.04.2013, Saat:17:34)Fındık demiş ki: Arkadaşlar kızımızı kafes dışında durmaya çok alıştırdık sürekli ilgi görüyor ilginç bir alışkanlık edindi pasaklı gelip benim üstümde uyuyor kafesine koyunca çıkmak istiyor bende kıyamıyorum kapatmıyorum hiç kapısını bir gece yatarken yem yemeye su içmeye bile nadir giriyor ben dışarda maydanoz ve marul veriyorum maydanozu çok seviyor susuz vitaminsiz kalmasından korkuyorum sorun olur mu bu ?

Eğer bu senin için problem değilse sorun yok ...

Fakat kafesinde durmasını , dışarıya olan ilgisinin azalmasını evinin hanımı ! Smile olmasını istiyorsan yapacağın tek şey Eş almak.Gulumseme

İnşallah yakında gelecek bizim damat burada yok istediğim gibi birtane memlekete gidince bakacağım olmazsa Ankara'ya gidip alacağım birtane eş kızıma Smile

(05.04.2013, Saat:17:44)Cangoo demiş ki: Fazl maydonozda vermeyin . Kuş katilidir maydonoz kurtaklarına yapışabiliyor bazen....

Haftada 1 yada 2 defa veriyorum zaten maydanoz çok vermem Smile
Fındık(Lutino Erkek
Fıstık(Pearl Dişi)
 Konu: Cvp: Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:17:45
#7
(05.04.2013, Saat:17:42)Fındık demiş ki:
(05.04.2013, Saat:17:36)AhmetŞ demiş ki: acıkıp susadıkça kafese girecektir ama girmiyorsada kafesin üzerine veya t tünek çevresine yem ve su koyulabilecek ufak kaplar koyarsanız onlardan beslenmesi iyi olur, bazen kuşlar özgürlükleri için aç kalmayı göze alabiliyor.

Bende onu yapmayı düşünüyorum kerata dışarı serbest bırakınca da hep benim yanımda duracak illaha başka tarafa gitmiyor Smile

(05.04.2013, Saat:17:36)AhmetŞ demiş ki: acıkıp susadıkça kafese girecektir ama girmiyorsada kafesin üzerine veya t tünek çevresine yem ve su koyulabilecek ufak kaplar koyarsanız onlardan beslenmesi iyi olur, bazen kuşlar özgürlükleri için aç kalmayı göze alabiliyor.

Bende onu yapmayı düşünüyorum Ahmet abi kerata dışarı serbest bırakınca da hep benim yanımda duracak illaha başka tarafa gitmiyor Smile

aslında çok güzel bişey Smile inşallah hep böyle olur Smile
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:17:47
#8
(05.04.2013, Saat:17:45)AhmetŞ demiş ki:
(05.04.2013, Saat:17:42)Fındık demiş ki:
(05.04.2013, Saat:17:36)AhmetŞ demiş ki: acıkıp susadıkça kafese girecektir ama girmiyorsada kafesin üzerine veya t tünek çevresine yem ve su koyulabilecek ufak kaplar koyarsanız onlardan beslenmesi iyi olur, bazen kuşlar özgürlükleri için aç kalmayı göze alabiliyor.

Bende onu yapmayı düşünüyorum kerata dışarı serbest bırakınca da hep benim yanımda duracak illaha başka tarafa gitmiyor Smile

(05.04.2013, Saat:17:36)AhmetŞ demiş ki: acıkıp susadıkça kafese girecektir ama girmiyorsada kafesin üzerine veya t tünek çevresine yem ve su koyulabilecek ufak kaplar koyarsanız onlardan beslenmesi iyi olur, bazen kuşlar özgürlükleri için aç kalmayı göze alabiliyor.

Bende onu yapmayı düşünüyorum Ahmet abi kerata dışarı serbest bırakınca da hep benim yanımda duracak illaha başka tarafa gitmiyor Smile

aslında çok güzel bişey Smile inşallah hep böyle olur Smile

Valla abi 2 haftadır böyle alalı zaten 2 ay olmadı Smile
Fındık(Lutino Erkek
Fıstık(Pearl Dişi)
 Konu: Cvp: Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:17:51
#9
Demek Ki Seni Çok Özlüyor Smile Gitmek İstemiyor Smile
Zaten Yem İhtiyaçları Su İhtiyaçları İçin Gidecektir Kafesine Wink
 Konu: Cvp: Fındık
 Tarih: 05.04.2013, Saat:18:48
#10
Odada olduğum sürece saatlerce üstümde duruyor Smile
Fındık(Lutino Erkek
Fıstık(Pearl Dişi)
 


Fındık konusu
Fındık Konusunun Linki Direk Link
Fındık Konusunun HTML Kodu HTML Link
Fındık Konusu BBCode Linki BBCode Link
Fındık Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Rainbow Fındık hep balkonda durmak istiyor ececiik 4 817 03.09.2013, Saat:10:19
Son Mesaj: ececiik
  Bizim Fındık'ın Kolye Tutkusu Fındık 2 710 20.04.2013, Saat:23:58
Son Mesaj: Fındık
  Fındık ve Fıstık'ın Son Halleri :) 0 123 Yaklaşık1 dakika önce
Son Mesaj:



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status