Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

melomelek avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- evet işte kızım meleğin babacık videosu


 Konu: Wink  evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 10.01.2013, Saat:19:16
#1
evet arkadaşlar sonunda ekledim buyrun videosu kızımın View My Video
 Konu: Cvp: evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 10.01.2013, Saat:19:32
#2
Maşallah.Başka kelimelerde öğrendiğinde bekelriz videosunu...
Pearl Erkek
[Resim: http://i45.tinypic.com/2h2e8fq.jpg]
 Konu: Cvp: evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 10.01.2013, Saat:19:36
#3
inşallah seve seve paylaşırım..
 Konu: Cvp: evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 10.01.2013, Saat:19:54
#4
ilk kelimeden sonrası daha kolay gelir inş. Smile ben geçengün bir video izledim "çabuk eve gel haa" diyordu sultan çok hoşuma gitti onu öğreticem Acik-agizli-gulumseme
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 10.01.2013, Saat:19:57
#5
inşallah bakalım insan başka bi mutlu oluyo böyle şeyler olunca. bende en çok şeyi sevmiştim sahibi sultan papağınana armutu yuvarlıyo oda yapmaşanaaa diyo Smile adı bıcırık kuşun bıcırık yapmaşana yzınca çıkıyo videosu hatta
 Konu: Cvp: evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 10.01.2013, Saat:20:36
#6
merak ettim işimi yapıyor bunu Acik-agizli-gulumseme

 Konu: Cvp: evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 10.01.2013, Saat:22:51
#7
maşallah kzınıza Alkis bu arada sultanlarda ortak davranış galiba eski evimizde benim sultanım da sobanın borusuna konardı kaç kere ayakları yanmıştı ama vazgeçmemişti bir türlü Shy
''Başarılı bir insan olmaya çalışmayın; değerli bir insan olmaya çalışın. Başarılı insan, hayattan verdiğinden fazlasını alır. Değerli insan ise, hayattan aldığından fazlasını verir...''
Albert Einstein
 Konu: Cvp: evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 10.01.2013, Saat:23:17
#8
bu ötüşü eğer dişi kuş yapıyorsa benim hiç kaygılanmadan dişi papağanım var demektir Acik-agizli-gulumseme

 Konu: Cvp: evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 10.01.2013, Saat:23:18
#9
valla olabılır sureklı duruyo orda mutlu oluyo bıde duvar saatıne falan konuyo Smile sımdı baska kelıme oretmek ıcın ugrasıorum denıorum cıcıkus kelımesı daha basıt gelıo sanırım sıra o kelıme de darısı konusmayan tum sultanlara
 Konu: Cvp: evet işte kızım meleğin babacık videosu
 Tarih: 11.01.2013, Saat:09:26
#10
taşkın bey siz sultanınızın dişi olduğuna %100 eminmisiniz ???
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
 


evet işte kızım meleğin babacık videosu konusu
evet işte kızım meleğin babacık videosu Konusunun Linki Direk Link
evet işte kızım meleğin babacık videosu Konusunun HTML Kodu HTML Link
evet işte kızım meleğin babacık videosu Konusu BBCode Linki BBCode Link
evet işte kızım meleğin babacık videosu Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Albino oğlum ile lutino kızım :) UltrAslan58 3 340 30.07.2016, Saat:13:02
Son Mesaj: Devosmanli
  Babacik mi diyor acaba..... Cevdetefe54 7 733 03.02.2016, Saat:11:37
Son Mesaj: Cevdetefe54
  Paşanın diğer bi videosu emrah262 4 569 20.07.2015, Saat:15:05
Son Mesaj: emrah262
  çeneye evet ele hayır cengzz 17 1,410 23.10.2014, Saat:22:31
Son Mesaj: akap
  iste konusma videomuz Açelya 31 3,391 06.03.2014, Saat:23:08
Son Mesaj: Açelya
  kızım konustu norvadin 43 3,647 26.10.2013, Saat:16:15
Son Mesaj: norvadin
  Çok Basit Bir Eğitim videosu Okan Tufan 6 1,140 24.07.2013, Saat:17:36
Son Mesaj: Okan Tufan
  son halimiz çıtır... arsızlık abidesi kızım benim :) pele 16 1,953 30.05.2013, Saat:15:31
Son Mesaj: Smiley
  Sultanpapağanı ele alıştırma videosu lenk 7 1,398 05.05.2013, Saat:15:01
Son Mesaj: iskmbil.fe
  Basri Konuşma videosu stak67 15 2,583 20.04.2013, Saat:22:01
Son Mesaj: stak67



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status