• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eve salma
#1
Arkadaşlar sultanı eve saldiktan sonra geri nasil kafesine sokuyoonuz??

JimmyHeart
#2
Genelde kendisi giriyor Gulumseme tabi eğer bir gelişme olurda benim sokmam gerekirse elimi uzatıyorum çıkıyor kafese götürüyorum hemen içeri giriyor. Angel

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
#3
önce kafese alışması lazım baya bi süre sonra salın 1 gün girmese 2 yada 3. gün kesin giriyor fakat kafesin kapısını açık bırakın



Sevdiği Şarkıcısı:Ahmet Kaya

1 Çift hint bülbülü
1 çift muhabbet kuşu
1 Tane Tavşan
2 Tane Hemster
1 Tane Sultan Papağanı Bakıyor ...

İlgi Alanları : (Hayvanlar ,Gizliİlimler,Havas İlmi )
#4
Ben tunek tutuyorum ayagina genelde atlamiyo eserse atliyo ole koyuyorum anca yoksa babam yavasca eline alip iceri atiyo Smile



JimmyHeart
#5
(05.02.2012, Saat:19:52)jımmy Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben tunek tutuyorum ayagina genelde atlamiyo eserse atliyo ole koyuyorum anca yoksa babam yavasca eline alip iceri atiyo Smile

Demek ki daha tam alışmamış zamana ihtiyacı var Gulumseme eline çıkmaya alıştır o zaman işin kolaylaşır.

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!

Forum Kuralları
İlan Kuralları
Konu Açma Kuralları
#6
ilk zamanlarda benimkide girmiyordu ışığı kapıyordum tutuyordum fakat sonra alıştı kapısı bütün gün açık giriyo yem yiyiyo çıkıyo geziyo oyun oynuyoz öle



Sevdiği Şarkıcısı:Ahmet Kaya

1 Çift hint bülbülü
1 çift muhabbet kuşu
1 Tane Tavşan
2 Tane Hemster
1 Tane Sultan Papağanı Bakıyor ...

İlgi Alanları : (Hayvanlar ,Gizliİlimler,Havas İlmi )


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papağanımı eve salma 11sweetgirl11 9 741 11.06.2016, Saat:22:56
Son Yorum: Symbiote
Sad kuşu kafesten salma furkancaner 11 1,817 04.09.2014, Saat:15:59
Son Yorum: furkancaner
Wink Kuşu odaya salma caglarsah05 16 2,007 17.07.2014, Saat:23:56
Son Yorum: Huseyinay
  Evcilleşmesi için salma süresi ne olmalı? nil sip 32 3,503 17.07.2014, Saat:19:14
Son Yorum: nil sip
  İlk Kez Dışarı Salma ve Parmağa Çıkartma akin06 24 2,014 30.06.2014, Saat:13:32
Son Yorum: akin06
  uçması için evin içine salma yforyarra 12 2,170 20.11.2012, Saat:19:19
Son Yorum: efe96
  Dışarı Salma Hakkında serkanyildirim 7 1,396 03.04.2012, Saat:22:51
Son Yorum: çiko003



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi