Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

frkncnkt26 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- evcilleştirme önerileriniz..


 Konu: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 07.04.2012, Saat:12:22
#1
ARKADAŞLAR 1 AYDIR BENDE OLAN SULTAN PAPAĞANIMI EĞİTEMEDİM BANA ALIŞAMADI DAHA. PET SHOPTAN ERKEK DİYE ALMIŞTIM AMA BÜYÜK İHTİMAL DİŞİ. KUŞ SESİ DUYUNCA BAĞIRIYOR DAHA HİÇ KONŞMAYA YAKIN SESLER ÇIKARMADI.EN ÇOK BAL DARI İLE BEYAZ ÇEKİRDEĞİ SEVİYOR YEMİNİ ALIYORUM 1 GÜN GERİ VERİYORUM ELMLE YEMİYOR BANA ALIŞAMADI NE YAPMAM GEREK BNA KARŞI GÜVENİNİMİ YİTİRDİKİ .S
lutino(paşa)
Ara
 Konu: Cvp: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 07.04.2012, Saat:13:05
#2
aç bırakarak asla eğitim olmaz. Eğitim ve evcilleştirme bölümündeki konuları okursanız çok daha iyi olacaktır sizin için...
Ara
 Konu: Cvp: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 07.04.2012, Saat:17:01
#3
aç bırakamıyrum zaten dayanamayıp geri veriyorum
lutino(paşa)
Ara
 Konu: Cvp: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 07.04.2012, Saat:17:45
#4
okan'ın dediği gibi eğitim bölümünü mutlaka okuyun. yanlış bir yol izliyorsunuz. yemlik almakla olmaz. dal darı önemlidir, kolaylık sağlar. zaten bunların hepsi eğitim bölümünde yazıyor. ayrıca 1 ayda konuşma beklemek de ilginç Smile sultanlar ortalama 1 yaşından sonra konuşmaya başlarlar ve öyle çatır çatır konuşacak diye bir koşul da yok maalesef. dişi ise zaten konuşmaz.
    Beyfendi
  • Mutasyon : Pearl
  • Cinsiyet : Erkek
  • İsim : Reis
  • Doğum Tarihi : 18 Aralık 2011




Ara
 Konu: Cvp: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 07.04.2012, Saat:23:58
#5
ele gelmiyor kesinlikle ya bugun bi hediye geldi allahtan o erkek çıktı kafes olmadıgından aynı kafese koydum erkek kur yapıp duruyo şuanda ilk çiftleşme geldi zaten Acik-agizli-gulumseme kaç ayda bir yumurtlar sultanlar?
lutino(paşa)
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 08.04.2012, Saat:00:05
#6
(07.04.2012, Saat:23:58)frkncnkt26 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ele gelmiyor kesinlikle ya bugun bi hediye geldi allahtan o erkek çıktı kafes olmadıgından aynı kafese koydum erkek kur yapıp duruyo şuanda ilk çiftleşme geldi zaten Acik-agizli-gulumseme kaç ayda bir yumurtlar sultanlar?
sultanların kaç ayda bir yumurtlayacaklarını bilemeyiz.Gerekli şartlar sağlandığında ve uygun ortam oluştuğunda yumurtlarlar....
Ara
 Konu: Cvp: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 08.04.2012, Saat:01:13
#7
benim bi' evcilleştirme yöntemim var fakat forum alemi tarafından pek onaylanmıyor. fakat ben her defasında olumlu sonuca ulaştım. şahsen bilgi bankasındaki yöntem en sağlıklı ve sağlam temelli olanı fakat zaman aldığı için ben kestirmeden gittim biraz Smile
Ara
 Konu: Cvp: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 08.04.2012, Saat:02:19
#8
neymş o erhan kardeş bna söyle ben uygularım Acik-agizli-gulumseme
lutino(paşa)
Ara
 Konu: Cvp: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 08.04.2012, Saat:12:39
#9
benim kuşumda alışmadı ama değişik değişik ötüyor bide gırtlaktan gelen bir ses çıkartıyor. 1,5 aydır evde elimden yem yemiyor elime gagasını çarpıp kaçıyor ama kafesin kapısını açınca hemen kafesten çıkıyor uçuyor uçuyor bir türlü inmiyor oklava gibi bi sopa ona çıksın diye göğüsüne yakın yerde tutyoruz uçmaya başlıyor sonra yere indirmemiz çok zor oluyor havluyla tutp kafese bırakıyoruz. havluyla tuttarken canımı acıyo acaba ? belki ondan bize soğuk davranıyodur . yardım ederseniz çok sevinirim.
Ara
 Konu: Cvp: evcilleştirme önerileriniz..
 Tarih: 08.04.2012, Saat:12:47
#10
Selma hanım eninde sonunda bir yere konacaktır bekleyin ve eninde sonunda kafesine girecektir bekleyin
Ara
 


evcilleştirme önerileriniz.. konusu
evcilleştirme önerileriniz.. Konusunun Linki Direk Link
evcilleştirme önerileriniz.. Konusunun HTML Kodu HTML Link
evcilleştirme önerileriniz.. Konusu BBCode Linki BBCode Link
evcilleştirme önerileriniz.. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Evcillestirme part 1 dj_musty 4 273 27.07.2016, Saat:12:16
Son Yorum: dj_musty
  Eğitim ve evcilleştirme ZaZa23 6 484 27.04.2016, Saat:23:32
Son Yorum: YEmre BOSTANCI
  evcilleştirme yardım Srkya00 4 402 23.04.2016, Saat:08:47
Son Yorum: Srkya00
Muzik Evcilleştirme Hakkında Bir kaç Tüyo Gogopesttgo 2 512 10.03.2016, Saat:02:07
Son Yorum: Gogopesttgo
  Kus evcillestirme CemalCTN 1 332 01.02.2016, Saat:12:44
Son Yorum: EKOL
  Yeni Sultan aldım evcilleştirme yardım edin cemugur 2 446 18.01.2016, Saat:21:03
Son Yorum: cemugur
  Evcilleştirme ve tıslama baysan 8 446 17.01.2016, Saat:19:45
Son Yorum: erdiynl
  evcilleştirme konusunda paylaşımım sefer 46 4,230 16.01.2016, Saat:21:00
Son Yorum: sefer
  Evcillestirme ile ilgili yardim luften xsecretx 8 863 16.12.2015, Saat:19:12
Son Yorum: xsecretx
  Evcilleştirme konusunda yardımına ihtyacım var. SultanBoncuk 6 812 14.09.2015, Saat:12:24
Son Yorum: SultanBoncuk



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status