• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
evcil olan papağanım eş alınca yabanileşti ne yapmalıyım?
#1
evet papağanım yanına dişi alınca yabanileşti evcilliğini unuttu resmen Smile ele felan geliyordu şimdi sürekli tıslıyor yaklaşmıyor bile. ne yapmam gerek nasıl tekrar evcil yapabilirim. yeni aldığım dişi alıştı şuan evcilleşti ama erkeğe bi çözüm bulamadım. hiç tepki vermiyo uğraşlarıma.

Erkek Lutino ==> Cabbar
Dişi Pearl ==> Boncuk
#2
aynı sıkıntı bendede olmuştu.. bende hıc sıkıntı verme.. bırak eşiyle mutlu olsun.. eskısı gıbı olacagını sanmıyorum bana cok duskun olan dişim eşi gelınce hıc çekemez oldu benı.. ama boyle bende daha cok mutluyum

#3
Dişiyi hemen yanına koymasaydınız iyiydi ilk onu evcilleştirecektin bir ortama birlikte salacaktın bir süre farklı kafeslerde yan yana koyacaktın ondan sonra bir kafesin içine koyacaktın eğitimli kuşlarla eğitimsiz kuşlar aynı kafese koyulmaz yabanileşir bir anda Smile

Fındık(Lutino Erkek
Fıstık(Pearl Dişi)
#4
Merhaba Bekir ,
Sultanlar Evcil Olsa Bile ,Yanına Eş Alınca Yabanileşecektir.Eşine Yöneldiği İçin Sana Tepki Vermeyecektir.Onunla İlgilendiği İçin Herşeyi Bi Kenara Bırakır,Çaresi Onları Ayırmaktır,Ama Eş Olanları Ayırmak Doğru Değildir.Çıkan Yavruları Eğitmelisin Artık Smile

#5
valla dediğiniz gibi oldu yabani oldu çıktı beni takmıyo hiç Smile eş oldular ayırmakta istemiyorum şu saatten sonra. zararı olur bunun. evet yavrulara kaldık galiba Smile bu tüm papağanlarda böylemidir yoksa benim hemen yanyana koymamdanmı kaynaklanıyor bu. benim hatamdanmı yani.

Erkek Lutino ==> Cabbar
Dişi Pearl ==> Boncuk
#6
Bütün Sultanlar Böyledir Wink
Birbirlerine Tam Alışmadan Bile Bu Haldeler Düşün Artık Smile
Kafeslerini Açma Daha Rahatsız Etme Smile Biran Önce Alışıp Çifleşip Yavrularını Seversin İnşallah Wink



Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  ne yapmalıyım Ömer Faruk 2 148 17.04.2017, Saat:16:26
Son Mesaj: xkaan27x
  eve yeni gelen papağanım yardımm bird1 4 190 17.04.2017, Saat:10:39
Son Mesaj: bird1
  Yeni aldığım dişi sultan papağanım çok sessiz!!! SPEEDSTER 0 147 25.03.2017, Saat:01:05
Son Mesaj: SPEEDSTER
  Sultan papağanım çok korkak thorondor 1 232 20.02.2017, Saat:15:38
Son Mesaj: raifmeric
  Sultan papağanım yanımda uyumuyor Fmc25 7 307 05.02.2017, Saat:21:37
Son Mesaj: Haluké
  Sultan papağanım ötmüyo Aysu01 8 445 28.01.2017, Saat:21:17
Son Mesaj: AhmetŞ
  Papağanım çok korkak tıslıyor ve kaçıyor Poyraz23 6 610 26.11.2016, Saat:14:42
Son Mesaj: GhettoBird
  Sultan 2 aydır bende sürekli çığlık atıyor ne yapmalıyım? Kdrakgnc 3 420 09.11.2016, Saat:18:16
Son Mesaj: emrah.b
  Kedim papaganim a nasıl alisicak LimonluKek 24 2,195 01.11.2016, Saat:20:36
Son Mesaj: Bağlamatör
  Sultan Papağanım yerinde durmuyor. Beepz 7 800 29.10.2016, Saat:11:21
Son Mesaj: lCnsnRl



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi