Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Emre Avcı avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)


 Konu: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:13:25
#1
Üniversteye gitmemden dolayı minnaklarımı üzülerek satmak zorundayım :/ Evde olamıcam istanbul dışına gidiyorum.. Kafesi, yuvalığı, 5 adet yem kabı, 3 adet tünek, merdiveni, kuş tülü, kuş kumu, vitaminleri, mineralleri, gagataşı vs bütün herşeyini satıyorum.. Kafesim eğitim kafesidir önden büyük bi kapısı açılır. Üst tarafında açılan 2 yeri daha vardır. Ayrıca üstüne takılan büyük bi cember vardır. Çiftim kuluçkaya yatmıştır ama yavru alamadım yaşları itibariyle. Daha 8-9 ayı yeni dolduruyolar. 1 yaşına doğru çok güzel albino, wf yavruları olucak inanıyorum. Son derece bakımlı ve sağlıklıdırlar. Diğer konularımdan daha fazla resimlerini görebilirsiniz.. Gerçekten alıcak olanlar özel msj atabilirler. Herkeze iyi forumlar..

Biyo Avispray Parazit İlacı 150 ml = 5tl

Percell Elma Mineral Blok (2'li Paket) = 5tl

Sergeant's Crazy Beaks Mürekkep Balığı Gaga Taşı = 3.5 tl

Sera Vitamin Plus V 15 ml = 15 tl

Avisol - B Kompleks Vitamin 30 cc = 4 tl

Avisol A-D3-E-C Vitamin = 5 tl

Büyük eğitim kafesim= 100 tl.( yanında yuvalık, 5 adet yemlik, 3 adet tünek, merdiven, salıncak, kafesin eğitim malzemeleri vs )

Erkek Evcil Albino Sultanım (paşa) : 200 tl

Dişi Evcil White Face Sultanım (çiko) : 200 tl

Yarım kilo full yem : 5 tl

Fiyat Listem bu. Sattığım ürünlerin hepsinin fiyatlarını indirdim. İnanmaya arkadaşlar petshoplardan fiyatlarına bakabilirler. Hepsini toptan satıyorum tek tek vermicem. Gerçekten güzel bi çift besleyip yavru almak isteyen arkadaşlar daha iyisini bulamazsınız bence Herşeyiyle tam hiç bir eksiği yok.

He bu arada çiftimin fiyatlarını fazla bulanlar lütfen yorum yapmasın alıcılarla cuzi miktarda pazarlık payı vardır. Zaten petshoplarda 150 tl ye yabani ve normal türlerde sultanlardan satıyolar. İsteyen ordan alsın

Gerçekten alıcak olanlar özel msj atabilirler. Herkeze iyi forumlar..

8h4ls.jpg

8h4w7.jpg

8h4x2.jpg

8h4xy.jpg

8h5kw.jpg

8h5q8.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:14:24
#2
ama çok tatlı bunlar nası ayrılıcan bilmem onlarıda götürsen olmazmıkı bu güzellerden ayrılmak zor olsa gerek tabi sen bilirsin umarım cok sevılıcek bıyere gıderler
Ara
 Konu: Cvp: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:14:37
#3
Kuşlarına maşallah, sanada eğitiminde başarılar kardeşim. İnşallah iyi bakacak birine gider. Fiyatını merak ettim açıkcası; yazmamakta ısrarcı mısın Smile
KOCAELİ / İzmit Hihi
Ara
 Konu: Cvp: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:14:38
#4
Merhaba oncelıkle egıtımınızde basarılar dılıyorum en sevdıgım turdur whıte face ve albıno bu guzel cıftınızı almak ıstıyorum ama Adanada yaşıyorum yollama ımkanınız varmıdır ?
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:14:53
#5
(22.06.2012, Saat:14:38)ozkan12321 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba oncelıkle egıtımınızde basarılar dılıyorum en sevdıgım turdur whıte face ve albıno bu guzel cıftınızı almak ıstıyorum ama Adanada yaşıyorum yollama ımkanınız varmıdır ?

Malesef istanbul için elden teslim edicem yolda sıkıntı olur..

(22.06.2012, Saat:14:37)SpeciaL Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kuşlarına maşallah, sanada eğitiminde başarılar kardeşim. İnşallah iyi bakacak birine gider. Fiyatını merak ettim açıkcası; yazmamakta ısrarcı mısın Smile

Eyvallah kardeşim teşekkür ederim iyi dileklerin için..
(22.06.2012, Saat:14:24)gamzeliadu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: ama çok tatlı bunlar nası ayrılıcan bilmem onlarıda götürsen olmazmıkı bu güzellerden ayrılmak zor olsa gerek tabi sen bilirsin umarım cok sevılıcek bıyere gıderler

Evet çok zor ama orda bakıcak imkanım yok :/ İnşallah iyi bi aileye giderler ..
Ara
 Konu: Cvp: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:14:59
#6
Emrecim disi olana talibim benim wf erkek buyuk ihtimal guzelde cift olurlar
Ara
 Konu: Cvp: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:15:03
#7
Abi özelden yazdım çifti ayırmayı düşünmüyorum ksr bakma. Açtığımda yan yana uçuyolar, yan yana uyuyolar hiç ayrılmıyolar. Onları ayıramam Smile
Ara
 Konu: Cvp: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:16:09
#8
Sınavlar ne zaman bitti, ne zaman açıklandı, tercih yaptın da hemen toparlandın gidiyosun :S Eğer gideceğin şehirde sürekli yurtta kalacaksan haklısın, ama eve çıkma ihtimalin olursa (sorun çıkarmayacak bir ev arkadaşıyla) ailenin yanında biraz daha kalsınlar, sonra götür onları da yanında. Ben olsam ailemde bırakır, tatilden tatile de olsa yine görürdüm, ki muhabbetim ve kedilerim için aynen bu şekilde geçti üniversite dönemim.
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:16:16
#9
(22.06.2012, Saat:16:09)sohreto Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Sınavlar ne zaman bitti, ne zaman açıklandı, tercih yaptın da hemen toparlandın gidiyosun :S Eğer gideceğin şehirde sürekli yurtta kalacaksan haklısın, ama eve çıkma ihtimalin olursa (sorun çıkarmayacak bir ev arkadaşıyla) ailenin yanında biraz daha kalsınlar, sonra götür onları da yanında. Ben olsam ailemde bırakır, tatilden tatile de olsa yine görürdüm, ki muhabbetim ve kedilerim için aynen bu şekilde geçti üniversite dönemim.

Evde bababannem kalıyo zaten zor ikna ettim salonda duruyolar. ben olmasam bakan olmaz annem ve babam çalışıyo. satmak zorunda olmasam satmazdım zaten bu güzelliklerden ayrılmak bende istemezdm Sad
Ara
 Konu: Cvp: Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi)
 Tarih: 22.06.2012, Saat:16:45
#10
Peki emre ama ılgın ıcın tesekkur ederım gercekten cok ısterdım bu cıftı 400 tl vermeye hazırdım :S ıyı satıslar umarım ıyı bırılerıne gıder
Ara
 


Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi) konusu
Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi) Konusunun Linki Direk Link
Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi) Konusunun HTML Kodu HTML Link
Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi) Konusu BBCode Linki BBCode Link
Evcil Albino wf çiftimi satıyorum..Albino(erkek) wf(dişi) Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Favori kadın favori erkek KingWizard 0 290 11.09.2015, Saat:02:05
Son Yorum: KingWizard
  Kız 10 erkek 14 yaşındaydı... KingWizard 0 331 31.08.2015, Saat:02:13
Son Yorum: KingWizard
  IŞİD iki erkek çocuğu astı KingWizard 0 325 25.06.2015, Saat:00:33
Son Yorum: KingWizard
  (Satıldı) erkek pied sultan papağanı.. Kuvayi Milliye 21 3,034 27.07.2013, Saat:16:28
Son Yorum: ömer02
  (Satıştan Vazgeçildi) Satılık 3 Aylık Whiteface Dişi Haluké 31 5,309 19.07.2013, Saat:17:48
Son Yorum: Haluké
  (Satıştan Vazgeçildi) satılık erkek wf metin 16 3,268 15.07.2013, Saat:22:49
Son Yorum: metin
  (Satıldı) Satılık 1 yaşında lutino evcil dişi sultan papağanım pappi 44 8,792 22.06.2013, Saat:22:32
Son Yorum: Merve
  (İstanbul) Satılık Pied Dişi rdvn1 14 3,198 12.06.2013, Saat:11:30
Son Yorum: ömer02
  (Satıldı)Dişi sultan papaganı + kafes sagocusero 20 3,144 10.06.2013, Saat:21:47
Son Yorum: Okan
  2 Erkek Sultan Papağanı + Kafes Nusret 25 5,412 24.05.2013, Saat:10:48
Son Yorum: ömer02



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status