• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eş Tutarlar mı ? Yoksa Tutmadılar mı ?
#1
Arkadaşlar bazılarınız bilir . Benim Çiftim vardı Grey Ve lutino Baya bi kuluçka geçirmişlerdi hep yavru veriyolardı fakat erkek olan Grey yavruları 1 hafta besledikten sonra öldürüyodu Şuana kadar sadece 1 yavru sapa sağlam yaşadı diğerleri 1 hafta içinde ölmüştü.

Bende Çift Sultanımın erkek olanı yani greyi değiştirdim Bi erkek aldım .
Dişi acaba bunla eş olurmu yada yeni aldığım erkek eş olarak kabul eder mi ?
Alalı 2 ay oldu Ocak ayının 19'unda aldım. Ama yeni aldığım erkek çok tünek kavgası yapıyor Çok kızgın Acik-agizli-gulumseme .
AMA hergün Kur yapıyor hergün her saat normal mi?
Bir ara dişi kışmıştı ama çok az bi süreliğine 10 -15 sn arası sürdü.
erkek sadece baktı. Acaba Bahar ayı gelince çift olarak kabul edermi.?
Erkek biraz asabi Smile

Biraz uzun ama derdim bu Smile

| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
#2
Benim erkekte sürekli kur yapıyor. Almadan önce dişi sürekli kur yapardı. Şimdi dişi kur yapmayı kesti, erkek günün her saati kur yapıyor nerdeyse nolcak böyle bilmiyorum hala çiftleşme yok 15 gün oldu.

#3
Benim erkek hem kur yapıyor hemde dişiye sataşıyor arada . Bazen ise birbirlerini kaşıyorlar. Anlamış değilim ama . İnş Eş tutar bir daha .

| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
#4
benim eş sultanim var 6 gündür erkek kur yapıyor bir şey olmadı daha tünek kavgası vs pek fazla yapmasalarda birbirlerini kaşimazlar her kaşidiklarında kavga çıkar.

#5
Benimkiler kavga etmekten duramıyolardı, şimdi alışmaya başladılar biraz, erkek sürekli yuvaya giriyordu dişiyi çağırmak için, dişide girmeye başladı artık... Yakın zamanda çiftleşme bekliyorum belkide oldu ben işteyken göremedim bilemiyorum bakalım bekliyoruz.

#6
çiftlerde küçük atışmalar olur benim diğer erkek ile Şuan ki dişi sultanım ilk başta öyle hafif kavgalar ederlerdi birbirlerini asla kaşımazlardı fakat çiftleşirlerdi. Sonra alıştılar ama erkek yavruları öldürünce hep erkeği değiştim yani çiftimi ayırdım yeni bir erkek aldım.

Bu sebepten bakalım eş tutacaklarmı dişi ile şu anki erkek.
Bahar ayını bekliyorum dişi kızışırsa Direk yuvalıgı takıcam erkek zaten her gün Kur ötüşü yapıyor. Ama çift olurlarmı onu bilemiyorum hayırlısı.

| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan papağanımın künyesi turuncu bu künye yaşımı belirtiyor yoksa ülkeyimi robin101 16 1,743 23.09.2015, Saat:14:43
Son Yorum: Haluké
  üretimde kuşlarım yeni olduğu içinmi böyle yoksa benim hatalarımda var mı? burAKsoy 0 638 22.09.2015, Saat:10:52
Son Yorum: burAKsoy
  Kızgınlık Yumurtası Mı Yoksa Yavru Mu Geliyor? yavuz44 9 1,252 13.08.2015, Saat:22:56
Son Yorum: yavuz44
  Bir Türlü Eş Tutmadılar d_tolgahan 2 577 22.07.2015, Saat:16:43
Son Yorum: d_tolgahan
  yumurtlama belirtisi mi yoksa hastalik mi? mugu_88 7 1,271 26.05.2015, Saat:14:16
Son Yorum: EfesHare
  yumurtamı var yoksa emretuna 2 467 29.04.2015, Saat:19:20
Son Yorum: emretuna
  kandırıldımmı yoksa papağanımın cinsiyeti? emrekazan 10 1,223 11.03.2015, Saat:19:53
Son Yorum: Eski55
  yumurta mı yoksa başka birşey mi acheil 7 1,054 10.12.2014, Saat:00:20
Son Yorum: acheil
  Eş Tutmadılar, kuşumu değişeceğim, Gizem... 26 2,133 13.04.2014, Saat:20:24
Son Yorum: Gizem...
  Yeni yuvalık aldım zemine kum mu yoksa talaşmı koyayım ? cemalcomert 6 1,094 14.12.2013, Saat:19:54
Son Yorum: cemalcomert



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi