• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
eş olan çiftleşen kuşlar kavga edermi?
#1
evet arkadaşlar benim kuşlar çok iyi anlaşıyolardı eş tutmuşlardı birbirlerini. çiftleşiyolardı. ama şimdi çiftleşmeyi kestiler dişi istiyor kur yapıyor erkek oralı olmuyor. ayrıcada arada kavga etmeye başladılar. dişi erkeğe saldırıyor gaga felan vuruyor bi kaç saniye erkek kaçıyor. sonra tekrar yan yana gelip normal şekilde duruyorlar. bunun sebebini bilen varmı normalmi bu durum. neden böyle yapıyorlar.

Erkek Lutino ==> Cabbar
Dişi Pearl ==> Boncuk
#2
(18.04.2013, Saat:21:19)beko42 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: evet arkadaşlar benim kuşlar çok iyi anlaşıyolardı eş tutmuşlardı birbirlerini. çiftleşiyolardı. ama şimdi çiftleşmeyi kestiler dişi istiyor kur yapıyor erkek oralı olmuyor. ayrıcada arada kavga etmeye başladılar. dişi erkeğe saldırıyor gaga felan vuruyor bi kaç saniye erkek kaçıyor. sonra tekrar yan yana gelip normal şekilde duruyorlar. bunun sebebini bilen varmı normalmi bu durum. neden böyle yapıyorlar.


her evde olur öyle ufak tartışmalar bak bizimkilere boyuyla cocukları oldu hala dediğin gibi didişirler Smile

Patron
#3
hımm normal demek Smile rahatlattı bu beni Smile peki çiftleşmeyi kesmelerine ne diyorsunuz. daha yumurta felan yok bişey yok normal çiftleşirken bianda kestiler. dişi istiyor kur yapıyor ama erkek oralı olmuyor hiç.

Erkek Lutino ==> Cabbar
Dişi Pearl ==> Boncuk
#4
(18.04.2013, Saat:23:16)beko42 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hımm normal demek Smile rahatlattı bu beni Smile peki çiftleşmeyi kesmelerine ne diyorsunuz. daha yumurta felan yok bişey yok normal çiftleşirken bianda kestiler. dişi istiyor kur yapıyor ama erkek oralı olmuyor hiç.

çiftleşmeme sorunu olduğunu düşünmüyorum eğer bi kere çiftleşmişlerse gerisi gelecektir çok fazla rahatsız etmeyin siz görmeden onlar çiftleşiyordur eğer çift tutmasalar hiç çiftleşmezlerdi çiftleşmeyi kesmişlerse yakında yumurta gelecektir aşırı birbirlerine zarar veren kavgaları yoksa şimdilik beklemede kalın ve kafeste kalamar kemiğini eksik etmeyin

Patron
#5
(18.04.2013, Saat:23:19)maykicam Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(18.04.2013, Saat:23:16)beko42 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: hımm normal demek Smile rahatlattı bu beni Smile peki çiftleşmeyi kesmelerine ne diyorsunuz. daha yumurta felan yok bişey yok normal çiftleşirken bianda kestiler. dişi istiyor kur yapıyor ama erkek oralı olmuyor hiç.

çiftleşmeme sorunu olduğunu düşünmüyorum eğer bi kere çiftleşmişlerse gerisi gelecektir çok fazla rahatsız etmeyin siz görmeden onlar çiftleşiyordur eğer çift tutmasalar hiç çiftleşmezlerdi çiftleşmeyi kesmişlerse yakında yumurta gelecektir aşırı birbirlerine zarar veren kavgaları yoksa şimdilik beklemede kalın ve kafeste kalamar kemiğini eksik etmeyin

hımm demek çiftleşmeyi kesmeleri yumurta habercisi öylemi. sevindim buna. yok aşırı zarar verecek derecede değil kavgaları normal. bekleyelim bakalım o zaman. kalamar kemiği kalsiyum bloğu gaga taşı hepsi var kafeste. yumurta mamasınıda 2 güne 1 veriyorum zaten.

bide dişi eğilip eğilip erkeğe kafasından tüğ yolduruyo nedense ya bunuda anlayamadım valla.

Erkek Lutino ==> Cabbar
Dişi Pearl ==> Boncuk
#6
arkadaşım insanlar gibi düşün kavga da ederler eşleşirlerde...

''Erkek lutino''
''Dişi pied''

http://i47.tinypic.com/25tguop.jpg



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yuvalık takıldıktan sonra bitmeyen kavga. karakuzu 10 257 17.06.2017, Saat:01:56
Son Yorum: SedatCengaver
  Kuluçkada olan çifte yumurtaları vermek istiyorum Koala 5 155 11.05.2017, Saat:18:04
Son Yorum: Koala
  Yaş Farkı Var Fark Edermi? Arif-Ateş 9 360 04.04.2017, Saat:23:09
Son Yorum: Arif-Ateş
  2 Aydır aynı kafesteler hala kavga ediyorlar murat3576 6 263 12.03.2017, Saat:15:23
Son Yorum: kerata
  cinsiyet yaş bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim. teşekkür ederim arkadaşlar muhammet61 1 304 14.11.2016, Saat:00:27
Son Yorum: cibuti
  Yuva Takmak istemiyorum ama kuşlar eşleşiyor? P4ranoyak 2 495 27.04.2016, Saat:09:13
Son Yorum: AhmetŞ
  Çiftim kavga ediyor(videolu) Gogopesttgo 2 513 08.04.2016, Saat:09:46
Son Yorum: Gogopesttgo
  Çiftler ama kavga ediyorlar mustafayilmaz06 3 411 06.04.2016, Saat:17:51
Son Yorum: SyraX
  Çiftleşen Sultanlarımda Garip Bir Sorun Var. Alpin 4 590 28.03.2016, Saat:16:45
Son Yorum: kırmızıpapağan
  Yumurtası olan sultan ynskc 2 586 23.03.2016, Saat:19:36
Son Yorum: ynskc



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi