Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

fıstık34 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Eş değişimi Yapsam ne olur ?


 Konu: Eş değişimi Yapsam ne olur ?
 Tarih: 28.09.2012, Saat:11:25
#1
Birbirleri ile anlaşamıyolardı. O sebepten satcam.Aralarında sorun oldugundan yavrulara zarar veriyolarrdı.
Dişi ile çiftleşmişlerdi Dolu çıkan ilk kuluçkasında 1 yavruyu büyüttüler 2 aylık olmstu sonra o evden kaçmıştı. Sonra 4 adet yumurta yapmıslardı 4 düde dolu çıkmıştı 4 dü nüde öldürmüşlerdi.


Acaba erkeği değiştirsem bi sorun olurmu ? Dİşi kuşum Başka eş tutarmı ?.
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
 Konu: Cvp: Eş değişimi Yapsam ne olur ?
 Tarih: 28.09.2012, Saat:11:36
#2
tutar onur merak etme karakteristik özellik olabilir.benim yeni aldığım erkekte çok bağırıyor ama anlaşmada sorun yok şükür.inceleyip öyle al yeni erkeği.
 Konu: Cvp: Eş değişimi Yapsam ne olur ?
 Tarih: 28.09.2012, Saat:11:42
#3
(28.09.2012, Saat:11:36)Nurdan demiş ki: tutar onur merak etme karakteristik özellik olabilir.benim yeni aldığım erkekte çok bağırıyor ama anlaşmada sorun yok şükür.inceleyip öyle al yeni erkeği.

YANİ ŞİMDİ BEN BU ERKEĞİ SATSAM YENİ Bİ ERKEK ALSAM EŞ TUTARMI.?
ÇÜNKÜ BABAM BU KUŞTAN BIKTI ARTIK ACAİP BAGIRIYO.ARA ARA BAĞIRSA YİNE İYİ ARALIKSIK DURMADAN BAGIRIYOR.,
BU ERKEK İLE DİŞİMİN Bİ YAVRULARIDA OLMUŞTU ONDAN. BÜYÜTTÜKLERİ 1 TANE

EĞER ABLA BAŞKA KUŞU EŞ TUTMA GİBİ Bİ ŞEY OLURSA . BEN ŞİMDİ İLAN VERİCEM BU KUŞU SATMAK İÇİN.
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
 Konu: Cvp: Eş değişimi Yapsam ne olur ?
 Tarih: 28.09.2012, Saat:11:53
#4
tutar eş merak etme.ama zamanı senin dişiye bağlı.benim dişi 2 ayda tuttu yeni eş...
 Konu: Cvp: Eş değişimi Yapsam ne olur ?
 Tarih: 28.09.2012, Saat:11:54
#5
ABLA ZAMAN ÖNEMLİ DEĞİL.EĞER BU EŞNİDEN SONRA EŞ TUTMA OLAYI GİBİ BİŞEY VARSA TMM OZMN BEN ŞİMDİ SİTEYE İLANIDA VERİYİM .
| ҉ . Loading... |

♀ Lutino - Fıstık(Dişi)
♂ Pied - Muko(Erkek)


Pied- Çirkin [YAVRU]
 


Eş değişimi Yapsam ne olur ? konusu
Eş değişimi Yapsam ne olur ? Konusunun Linki Direk Link
Eş değişimi Yapsam ne olur ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Eş değişimi Yapsam ne olur ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Eş değişimi Yapsam ne olur ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Bayramda evde biraksam bisy olur mu? Srkya00 7 469 26.08.2016, Saat:17:38
Son Mesaj: Srkya00
  5 çiftin sesi çok olur mu ? sefer 6 318 18.08.2016, Saat:12:02
Son Mesaj: Baalzamon
  Muhabbet kuşu yemi sultan papağanına olur mu rumeliruzgari 3 379 15.07.2016, Saat:18:44
Son Mesaj: rumeliruzgari
Star İki sultan papaganimda erkek sorun olur mu Pamukyamur 6 455 20.06.2016, Saat:15:25
Son Mesaj: Pamukyamur
  Tüy değişimi hakkında Akar 9 725 14.04.2016, Saat:19:08
Son Mesaj: ademusta
  Kafes degişimi. Adige60 4 547 08.03.2016, Saat:10:52
Son Mesaj: Adige60
  Hasta sultan ve tüğ değişimi Stoeis 1 497 06.02.2016, Saat:00:16
Son Mesaj: Stoeis
  NE OLUR SADECE BILENLER YAZSIN ACIL YARDIM EDIN ALLAH RIZASI ICIN sultanlarr 1 588 05.02.2016, Saat:22:55
Son Mesaj: SedatCengaver
  Yer değişimi LimonŞakir 0 274 26.01.2016, Saat:22:32
Son Mesaj: LimonŞakir
  Tüy Değişimi ? SilentMan 8 560 28.12.2015, Saat:20:03
Son Mesaj: SilentMan



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status