• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
erkek yuvalığa girip ötüyor
#1
merhabalar arkadaşlar erkeğim yuvaya girip ötüyor çıkıncada yuvalıgın girişini kemiriyor korkuyorum gagası düşecek bir gün ne yapmaya çalışıyor sizce ?

#2
kemirmesinden bi sorun çıkmaz erkek yatak odasına hanımını çağırıyo korkacak bişey yok

#3
Hanım küçük daha çiftleşme dönemine gelmemiş erkek tamamlamış artık dişiyi değiştirmek istiyorum ama gönlüm el vermiyor

#4
bişey olmaz zamana birak zamanı gelince eşleşirler..

#5
sübyancı çıktı senin sultANSmile)))

#6
Haha iyi güldüm akşam akşam Acik-agizli-gulumseme oluruna bırakalım Acik-agizli-gulumseme



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  ERKEK ÇOK SiNİRLİ erencakmak016 0 65 11.07.2017, Saat:19:18
Son Yorum: erencakmak016
  İlk yavru :) Yuvalığa pisleme? (Videolu) emrah.b 4 190 19.06.2017, Saat:21:10
Son Yorum: Alperen8
  İki erkek MrTako 4 99 17.06.2017, Saat:03:25
Son Yorum: MrTako
  (Lütfen, Yardım, Help Yazmak yasak) Erkek öldü Dişi kuluçka yapar mı? SultanLeyla 13 244 06.06.2017, Saat:14:24
Son Yorum: harun3446
  Erkek Sultanım ElestiriBey 0 99 27.04.2017, Saat:20:54
Son Yorum: ElestiriBey
  yeni erkek sultan aldim disi ilgilenmiyor. bi yardim melodi0704 0 184 21.04.2017, Saat:23:08
Son Yorum: melodi0704
  yumurta mı geliyor? erkek varken kızgınlık yumurtası olur mu? murat3576 14 710 25.03.2017, Saat:14:31
Son Yorum: sezer Bey
  Erkek sultan papaganı disiyi yuvalığa sokmuyor.. Ahmet Can 0 268 14.03.2017, Saat:09:24
Son Yorum: Ahmet Can
  Erkek yumurtaya yatıyo disi yatmıyor Goztepeli 9 448 25.02.2017, Saat:09:39
Son Yorum: Goztepeli
  Yuvalığa girmiyor kafese yumurtluyor ve yatmiyor. Mttr 2 261 06.01.2017, Saat:17:00
Son Yorum: HarunÇ



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi