Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Emre Avcı avatar
Konuyu Değerlendir
  • 1 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???


 Konu: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:15:05
#1
Arkadaşlar bi abim bu sabah erkek sultanı yuvalıkta ölü bulmuş. Beni aradı ne yapmam lazım diye. Yumurtalar 18 günlük şuanda. Dişi sultan tek başına yavrulara bakabilirmi ? Ne yapması lazım bu konuda bilgisi olanlar yardım edebilirmi
 Konu: Cvp: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:15:06
#2
Dişi yavrulara rahatlıkla bakabilir ama mutlaka kendisi de sürekli şırınga ile beslemek zorunda.. Yani dişiyi yavruları ısıtması için kullansın. Kendisi de elle beslesin..
 Konu: Cvp: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:15:07
#3
alsın ölü kuşu dişi yatar kuluçkaya eğer çıkarsada yavrular beslemez ise elinde besler olur biter. ama erkek ölü kuşu yuvadan alsın.
๑۩۞۩๑ ¡ ╚ н α П ๑۩۞۩๑

GÜNEŞ HER YERE AYNI DOĞAR :
AMMA GÜL BAŞKA. LEŞ BAŞKA KOKAR...


ERKEK NORMAL GRİ (HAYDUT)
DİŞİ LUTİNO (HAYLAZ)
 Konu: Cvp: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:15:26
#4
bir problem olmaz inş.
dişi tek başına bakacaktır yavrulara. ama bolca yem takviyesi ile dişiye yardımcı olmak gerekecek...
 Konu: Cvp: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:16:07
#5
Başınız sağ olsun. F04 yeni eşi olur inşallah.
 Konu: Cvp: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:16:33
#6
Saolun arkadaşlar. Bende öyle düşündüm yavrular çıktığında şırıngayla mama takviyeside lazım. Normal şırınganın ucuna herhangi bişey takılıyomu ?
 Konu: Cvp: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:16:34
#7
(16.05.2013, Saat:16:33)Emre Avcı demiş ki: Saolun arkadaşlar. Bende öyle düşündüm yavrular çıktığında şırıngayla mama takviyeside lazım. Normal şırınganın ucuna herhangi bişey takılıyomu ?

Takılırsa, çok daha rahat besleyebilir.
 Konu: Cvp: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:16:43
#8
yavrular küçükken kendide besleyebilir.yavrular bir haftalık falan olduğunda sizinde yardımınız gerekebilir.
İNCİTİĞİNİZ BİR CANI YA ALLAH ÇOK SEVİYORSA
 Konu: Cvp: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:18:04
#9
(16.05.2013, Saat:16:34)Er-Han demiş ki:
(16.05.2013, Saat:16:33)Emre Avcı demiş ki: Saolun arkadaşlar. Bende öyle düşündüm yavrular çıktığında şırıngayla mama takviyeside lazım. Normal şırınganın ucuna herhangi bişey takılıyomu ?

Takılırsa, çok daha rahat besleyebilir.

Ne gibi bişey takması lazım ?
 Konu: Cvp: Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ???
 Tarih: 16.05.2013, Saat:21:16
#10
Erkek kuşun neden öldüğünü biliyor musunuz?
 


Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ??? konusu
Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ??? Konusunun Linki Direk Link
Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ??? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ??? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Erkek sultan yuvalıkta öldü. 18 günlük yumurtalar. Ne yapmam lazım ??? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Wink Sultan'ın Tozundan Tüyünden Nasıl Korunuyorsunuz? Mubişcan 10 252 27.03.2017, Saat:17:30
Son Mesaj: maximusti
  Sultan papağanı yaş,cinsiyet,tüy bakımı yardım. Fmc25 0 105 19.03.2017, Saat:17:29
Son Mesaj: Fmc25
  Sultan Papağanı Bakım Tablosu newceri 0 118 17.03.2017, Saat:11:07
Son Mesaj: newceri
  Yeni sultan papağanım ersin2239 11 330 09.03.2017, Saat:12:44
Son Mesaj: GORAX
  Sultan papağanını çok sık dışarı çıkarmak sakıncalı mı ? aysee 7 270 09.03.2017, Saat:10:35
Son Mesaj: totti
  sultan yaşı hakkında yardımcı olur musunuz serbey 3 167 08.03.2017, Saat:10:19
Son Mesaj: serbey
  Oda Parfümü Sultan İçin Zararlı Mı? Elif Naz 7 254 08.03.2017, Saat:02:27
Son Mesaj: maximusti
Bug Sultan papağanım halsiz (fotoğraflı) blgeee 14 546 04.03.2017, Saat:10:24
Son Mesaj: nil sip
  5 günlük papaganima n'olur bir yardim silasadik 9 224 19.02.2017, Saat:21:42
Son Mesaj: Koala
  Sultan papağanı tırnak Fmc25 2 141 11.02.2017, Saat:21:12
Son Mesaj: Fmc25



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status