Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

sadik0071 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Erkek sultan disiye zararmi veriyor ?


 Konu: Erkek sultan disiye zararmi veriyor ?
 Tarih: 20.07.2013, Saat:19:29
#1
Arkadaslar erkek sultanima disi bir es aldim . Disinin yasi biraz kucuk galiba . Erkek ciftlesmek istiyor . Diside hic bisey yok sadece erkek yaklasirsa kafasindaki tuyleri duzeltiyor .erkek te Disinin ayagini isiriyor, one dogru egilip kanatlarini aciyor. Yasi kucuk oldugundanmi pas vermiyor ne yapmaliyim arkadaslar. Ayiriyimmi ikisini .birakiyim zamanla alisirlarmi ?
Ara
 Konu: Cvp: Erkek sultan disiye zararmi veriyor ?
 Tarih: 20.07.2013, Saat:19:37
#2
Sik kavga etmiyorlasa ayirmana gerek yok ama erkek disiyi cok hirpaliyorsa ve yaralanmalara yol aciyorsa ayirman gerekli genelde saglikli bi ciftlesme icin 8 aylik veya daha buyuk olmalilar...
Whiteface heavy pied Male
pearl lutino Female

http://i44.tinypic.com/9iafd2.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Erkek sultan disiye zararmi veriyor ?
 Tarih: 20.07.2013, Saat:19:38
#3
erkek sandığınız dişi olabilir ötüşü nasıl
 Konu: Cvp: Erkek sultan disiye zararmi veriyor ?
 Tarih: 20.07.2013, Saat:21:40
#4
Erkek olandan kesin eminim islik caliyo beni taklit ediyo o konuda sıKINTI yok . SIk kavga etmiyorlar . Ama ayirdigimdan beridir disi kendine geldi . Ne kadar ayri tutmaliyimki ?
Ara
 Konu: Cvp: Erkek sultan disiye zararmi veriyor ?
 Tarih: 20.07.2013, Saat:21:44
#5
Birbirlerini gorucek sekilde koyun kafesler 15 gune kadar birbirlerine iyice alisacaklardir...
Whiteface heavy pied Male
pearl lutino Female

http://i44.tinypic.com/9iafd2.jpg
Ara
 Konu: Cvp: Erkek sultan disiye zararmi veriyor ?
 Tarih: 20.07.2013, Saat:21:52
#6
Tmm oyle yaptim. Bide disi sultanim ayaklarinin uzerine cokuk gibi duruyor goz kapaklari cogunlukla kapali oluyo halsiz bi durusu var . Bu yavrulugundanmi kaynaklaniyor.
Ara
 Konu: Cvp: Erkek sultan disiye zararmi veriyor ?
 Tarih: 20.07.2013, Saat:22:00
#7
Yeni bi ortama geldigi icin olabilir imkaniniz varsa genel bi fotograf ekleyiniz...
Whiteface heavy pied Male
pearl lutino Female

http://i44.tinypic.com/9iafd2.jpg
Ara
 


Erkek sultan disiye zararmi veriyor ? konusu
Erkek sultan disiye zararmi veriyor ? Konusunun Linki Direk Link
Erkek sultan disiye zararmi veriyor ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Erkek sultan disiye zararmi veriyor ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Erkek sultan disiye zararmi veriyor ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sultan papağanı titreme, ishal ve kabarıklık candark4349 13 342 07.12.2016, Saat:00:59
Son Yorum: mutan
  Sultan papağanımın kuyruk tüyleri neden böyle? Alperen8 7 130 03.12.2016, Saat:21:21
Son Yorum: Nsp
Sad Sultan Papağanım Öldü Ama Neden? konia 2 126 29.11.2016, Saat:20:04
Son Yorum: Eflatun61
Video Sultan papağanım poposunu kaşıyor(videolu) GhettoBird 12 182 26.11.2016, Saat:13:23
Son Yorum: mutan
  sultan papağanlarımın ölüm nedenleri korsan81 0 60 25.11.2016, Saat:10:17
Son Yorum: korsan81
Sad sultan papağanı burun'da kızarıklık, dışkı yeme barıs.çiko 10 206 11.11.2016, Saat:23:54
Son Yorum: MrGrey
  Sultan papağanım sürekli uyukluyor caname00 7 284 02.11.2016, Saat:13:29
Son Yorum: EKOL
  Sultan Papağanı Dışkısı Beepz 1 143 28.10.2016, Saat:14:24
Son Yorum: aliyil62
  Erkek Sultan Yumurtlar mı? cibuti 17 501 28.10.2016, Saat:00:05
Son Yorum: cibuti
  Sultan erkegimdd kafa silkeleme plasmatic 4 245 14.10.2016, Saat:16:19
Son Yorum: plasmatic



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status