Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

maykicam avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- erkek rahat bırakmıyor


 Konu: erkek rahat bırakmıyor
 Tarih: 04.03.2013, Saat:12:27
#1
selamlar 4 gün önce dişi ilk yumurtayı verdi dün de ikinci yumurta geldi bu sabaha kadar dişi yatıyordu üstünde yumurtaların hatta erkekte ona yardımcı oluyordu yem yemeye çıktığı zaman falan o yatıyordu ama bu sabah 3-4 saattir dişi yatmıyor yumurtalarda dışarda duruyor yem yemek istiyor muhtemelen ama erkek sürekli çiftleşmek için kovalıyor dişi istemiyor erkeği ayırınca dişi çağırıyor onu ayrı da kalmak istemiyor yanına katınca da rahat bırakmıyor yumurtaların akibeti nedir acaba 3-4 saatte soğumuş mudur ne yapmam gerek erkeğe vitamin takviyesini kesmekten başka ?
Patron
 Konu: Cvp: erkek rahat bırakmıyor
 Tarih: 04.03.2013, Saat:12:34
#2
Vallaha ben bilmem Smile ama böyle bir konu okumuştum çiftleşmeye devam etmelerinde sorun yok ama yumurtalar ne olur bilmiyorum.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 Konu: Cvp: erkek rahat bırakmıyor
 Tarih: 04.03.2013, Saat:12:35
#3
içeriyi olabildiğince sıcak tutmaya çalışıyorum lambayla falan çok sinir oldum ya Smile
Patron
 Konu: Cvp: erkek rahat bırakmıyor
 Tarih: 04.03.2013, Saat:12:58
#4
Bu işler zor bakım ister zaman ister GulumsemeGulumseme
 Konu: Cvp: erkek rahat bırakmıyor
 Tarih: 04.03.2013, Saat:13:05
#5
ilginç bi durum aynısı benim başıma kanaryalarda gelmişti doğurup yatmamışlardı bi süre sonra yumurtaları atmak zorunda kalmıştım kısa bi süre sonra yeniden doğurdular ve gayet sağlıklı yavrular dünyaya getirdiler
 Konu: Cvp: erkek rahat bırakmıyor
 Tarih: 04.03.2013, Saat:13:06
#6
Benim dişide erkeği rahat bırakmıyor Alkis
 Konu: Cvp: erkek rahat bırakmıyor
 Tarih: 04.03.2013, Saat:13:16
#7
(04.03.2013, Saat:12:58)trm demiş ki: Bu işler zor bakım ister zaman ister GulumsemeGulumseme

Valla aynen öyle çok canım sıkılıyor böyle onları dışarda görünce

(04.03.2013, Saat:13:05)tanerermec demiş ki: ilginç bi durum aynısı benim başıma kanaryalarda gelmişti doğurup yatmamışlardı bi süre sonra yumurtaları atmak zorunda kalmıştım kısa bi süre sonra yeniden doğurdular ve gayet sağlıklı yavrular dünyaya getirdiler

bakalım şimdi erkek girmiş yatmış yumurtalara dişi dışarda bekliyormuş inşallah yatarlar ve inşallah yumurtalar bu saate kadar soğumamıştır
Patron
 


erkek rahat bırakmıyor konusu
erkek rahat bırakmıyor Konusunun Linki Direk Link
erkek rahat bırakmıyor Konusunun HTML Kodu HTML Link
erkek rahat bırakmıyor Konusu BBCode Linki BBCode Link
erkek rahat bırakmıyor Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  yumurta mı geliyor? erkek varken kızgınlık yumurtası olur mu? murat3576 14 297 25.03.2017, Saat:14:31
Son Mesaj: sezer Bey
  Erkek sultan papaganı disiyi yuvalığa sokmuyor.. Ahmet Can 0 83 14.03.2017, Saat:09:24
Son Mesaj: Ahmet Can
  Erkek yumurtaya yatıyo disi yatmıyor Goztepeli 9 223 25.02.2017, Saat:09:39
Son Mesaj: Goztepeli
  6 aylık dişi 7 aylık erkek sorunsuz eş olurmu kerata 3 278 13.12.2016, Saat:12:06
Son Mesaj: er.turan
  erkek sultan yuvaya girmeyi bıraktı . emirkeles06 0 256 30.11.2016, Saat:23:41
Son Mesaj: emirkeles06
Heart Albino dişiye uygun erkek Bkotil 2 249 25.11.2016, Saat:11:31
Son Mesaj: Bkotil
  Erkek ve yuvalık Ragnar 25 1,260 08.10.2016, Saat:16:22
Son Mesaj: gzdrdgn
  2yaşında erkek oğlum pikacubusra 5 426 18.09.2016, Saat:02:48
Son Mesaj: aytaç1993
  Erkek sultan kendi başına 1 yavru büyütebilir mi ErgunRtn 5 415 14.09.2016, Saat:18:32
Son Mesaj: gzdrdgn
  Sizce bunlar eşmi birde yavru alınmış diyorlar doğrumudur biri erkek biri dişimi? abdullahemre83 9 524 25.08.2016, Saat:10:34
Son Mesaj: abdullahemre83



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status