Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Anket: Sizce bu ?
Bu anket kapalı.
Dişi
100.00%
4 100.00%
Erkek
0%
0 0%
Toplam 4 oylar 100%
* Bu ankete oy verdiniz. [Sonuçları Göster]

ela3595 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Erkek dediler dişi çıktı.


 Konu: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:11:13
#1
Lanet olası yalancı üçkağatcı petshopcular....

Dişi bu kuş Sad
NE ötüyor ne başka birşey..
Oysa ben ne ümitlerle almıştım...
4aydır bende sadece kafasını sevebiliyorum...
Hiç konuşmayacak değil mi Sad

[Resim: i6cbqr.jpg]
 Konu: Cvp: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:11:16
#2
yeni aldıysan ötmüyorlar hemen eğer dişi ise bu yakında erkekte alıp üretim yaparsın Smile
 Konu: Cvp: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:11:17
#3
evet dişi sadece curk curk ötüyor
 Konu: Cvp: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:11:45
#4
dış gorunuşte dişi ama otmez konuşmaz dıye bır şey yok sadece erkege nazaran daha zor konuşuolar tek tıp otuolar arkadaşımın dedıgı gıbı bı erkek alırsın yanına yavrularını alırsın
 Konu: Cvp: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:11:54
#5
bişe olmaz bence benimkide dişi erkek gibi bi farkı yok sadece konuşmuyor bence kalsın 4 aydır benimle diyorsun
Heart pearl fıstık Female Heart

 Konu: Cvp: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:12:06
#6
Sakın dişi diye kuşu iade etmeyin yakında bir tanede erkek alır üretim yaparsınız yavrularını eğitirsin ha birde dişi diye konuşmayacak diye bir şey yok eğer yeterli ilgiyi gösterirseniz konuşabilir.....
 Konu: Cvp: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:12:46
#7
çok şekermiş ama Acik-agizli-gulumseme olsun sevgisi yeter. ne güzel kitabının üstüne konmuş benim oğlan hayatta yapmaz öyle birşey.dişiler daha sıcak kanlı oluyor hem.

arkadaşların dediği gibi erkek alırsın yavrularını seversin
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 Konu: Cvp: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:13:09
#8
(08.01.2013, Saat:12:46)missdance demiş ki: çok şekermiş ama Acik-agizli-gulumseme olsun sevgisi yeter. ne güzel kitabının üstüne konmuş benim oğlan hayatta yapmaz öyle birşey.dişiler daha sıcak kanlı oluyor hem.

arkadaşların dediği gibi erkek alırsın yavrularını seversin

benimki kitaba konuyo kitabı yiyo Acik-agizli-gulumseme
Heart pearl fıstık Female Heart

 Konu: Cvp: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:13:10
#9
(08.01.2013, Saat:13:09)melih01 demiş ki:
(08.01.2013, Saat:12:46)missdance demiş ki: çok şekermiş ama Acik-agizli-gulumseme olsun sevgisi yeter. ne güzel kitabının üstüne konmuş benim oğlan hayatta yapmaz öyle birşey.dişiler daha sıcak kanlı oluyor hem.

arkadaşların dediği gibi erkek alırsın yavrularını seversin

benimki kitaba konuyo kitabı yiyo Acik-agizli-gulumseme

oda iyiymiş Acik-agizli-gulumseme aç kalırsa bir kaç sayfa verirsin artık Acik-agizli-gulumseme
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

[Resim: http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg]


 Konu: Cvp: Erkek dediler dişi çıktı.
 Tarih: 08.01.2013, Saat:13:19
#10
(08.01.2013, Saat:13:10)missdance demiş ki:
(08.01.2013, Saat:13:09)melih01 demiş ki:
(08.01.2013, Saat:12:46)missdance demiş ki: çok şekermiş ama Acik-agizli-gulumseme olsun sevgisi yeter. ne güzel kitabının üstüne konmuş benim oğlan hayatta yapmaz öyle birşey.dişiler daha sıcak kanlı oluyor hem.

arkadaşların dediği gibi erkek alırsın yavrularını seversin

benimki kitaba konuyo kitabı yiyo Acik-agizli-gulumseme

oda iyiymiş Acik-agizli-gulumseme aç kalırsa bir kaç sayfa verirsin artık Acik-agizli-gulumseme

Acik-agizli-gulumsemeD geçende kitaplarımı yemiş Dil3Uykulu
Heart pearl fıstık Female Heart

 


Erkek dediler dişi çıktı. konusu
Erkek dediler dişi çıktı. Konusunun Linki Direk Link
Erkek dediler dişi çıktı. Konusunun HTML Kodu HTML Link
Erkek dediler dişi çıktı. Konusu BBCode Linki BBCode Link
Erkek dediler dişi çıktı. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Yeni aldığım dişi sultan papağanım çok sessiz!!! SPEEDSTER 0 69 25.03.2017, Saat:01:05
Son Mesaj: SPEEDSTER
  2 yaşındaki dişi sultanım ve 5 aylik yavru erkek sultanım slhgnss 5 238 16.02.2017, Saat:10:35
Son Mesaj: slhgnss
  Erkek Sultan dişiye gagalıyor yanına yaklaşınca Zeytin12 6 558 15.02.2017, Saat:22:55
Son Mesaj: slhgnss
  6-7 aylık erkek sultan evcilleşme süresi kerata 7 392 24.01.2017, Saat:17:25
Son Mesaj: kerata
  Erkek sultanımız dişiyi rahat bırakmıyor erhanrc 1 199 13.11.2016, Saat:17:46
Son Mesaj: soude
  erkek sultanım yeni aldığım diliye vuruyor oğuz gormus 2 299 09.10.2016, Saat:04:49
Son Mesaj: oğuz gormus
  Huysuz Dişi Sultanım gonmark 6 427 08.09.2016, Saat:17:26
Son Mesaj: szr
  erkek sultanimin asabiyeti canogan 1 268 01.09.2016, Saat:21:35
Son Mesaj: ErgunRtn
  Eğitimli erkek kuş hakkında berkkucuk 5 412 05.08.2016, Saat:10:53
Son Mesaj: berkkucuk
  Saldırganlaşan Erkek Kuş Batalas 13 723 04.08.2016, Saat:03:35
Son Mesaj: Batalas



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status