• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
en kısa zamanda örmeliyim :)
#1
arkadaşlar nette gezerken gördüm tek kelimeyle bayıldım en kısa zamanda örmeyi düşünüyorum umarım başarabilirim Smile



sqshoz.jpg
ta4o47.jpg
imjgcw.jpg

1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
#2
Örgü Siparişi Alıyormusun Abla Acik-agizli-gulumseme

Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.
#3
(07.11.2012, Saat:00:07)SERHAT Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Örgü Siparişi Alıyormusun Abla Acik-agizli-gulumseme
hele bi deneyeyim güzel olursa neden olmasın Smile

1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
#4
amovvv ne dadlı şey öyle maşallah deniz elinden geliyorsa maşallah anneme gösterdim tığla sık diş diyor ben pek anlamam ama anneme yaptırma niyetindeyim bunlardan 3 5 tane yapıp ard arda sıralayıp kapı süsü yapıcaksın harika olur odama düşünüyorum

#5
(07.11.2012, Saat:00:12)sevde Adlı Kullanıcıdan Alıntı: amovvv ne dadlı şey öyle maşallah deniz elinden geliyorsa maşallah anneme gösterdim tığla sık diş diyor ben pek anlamam ama anneme yaptırma niyetindeyim bunlardan 3 5 tane yapıp ard arda sıralayıp kapı süsü yapıcaksın harika olur odama düşünüyorum
evet tığ ile yapılıyor... saat geç olmasa yüncüye gidicem o derece heveslendim... Blank ben ilk önce kendi sultanım gibi pied yapmayı düşünüyorum... sonra normal grey olabilir Smile bakalım nasıl bişi çıkacak ortaya Smile

1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
#6
(07.11.2012, Saat:00:14)deniz Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(07.11.2012, Saat:00:12)sevde Adlı Kullanıcıdan Alıntı: amovvv ne dadlı şey öyle maşallah deniz elinden geliyorsa maşallah anneme gösterdim tığla sık diş diyor ben pek anlamam ama anneme yaptırma niyetindeyim bunlardan 3 5 tane yapıp ard arda sıralayıp kapı süsü yapıcaksın harika olur odama düşünüyorum
evet tığ ile yapılıyor... saat geç olmasa yüncüye gidicem o derece heveslendim... Blank ben ilk önce kendi sultanım gibi pied yapmayı düşünüyorum... sonra normal grey olabilir Smile bakalım nasıl bişi çıkacak ortaya Smile

paylaş resimleri örünce ben de istiyorummmmm annem uğraşamam diyor ya Sad örgüyemi merak salsam ne



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sektörün önde gelenleriyle, kısa bir bebek bakımı :) micheal 10 2,120 17.01.2014, Saat:18:41
Son Yorum: SultanKikoo
  Sultanımın kısa bir videosu wairhumer 5 1,321 19.05.2012, Saat:18:34
Son Yorum: mücahit D



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi