Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

yforyarra avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Ele Alıştı Ama ?


 Konu: Ele Alıştı Ama ?
 Tarih: 28.12.2012, Saat:18:50
#1
Arkadaslar sultanım elime alıstı artık korkmuyor sonunda ama benden baska kimseye gitmiyor yani bir tek bana alıstı diyebiliriz. Bunu nasıl çözücem bi öneri sunarsanız cok sevinirim
Ara
 Konu: Cvp: Ele Alıştı Ama ?
 Tarih: 28.12.2012, Saat:18:51
#2
(28.12.2012, Saat:18:50)yforyarra Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaslar sultanım elime alıstı artık korkmuyor sonunda ama benden baska kimseye gitmiyor yani bir tek bana alıstı diyebiliriz. Bunu nasıl çözücem bi öneri sunarsanız cok sevinirim

Yavaş yavaş diğer aile bireylerine de alışır.Sana tam olarak alışsın ve ev ortamına da alışınca sorun kalmaz ortada...Ama ilk önce sana tam olarak alışması şart bence
Ara
 Konu: Cvp: Ele Alıştı Ama ?
 Tarih: 28.12.2012, Saat:21:47
#3
Bu diğer aile bireylerinin de kuşuna göstericeği ilgiye ve sevgiye bağlı. Mesela benim miki bir arkadaşım yada bir misafir elini uzattıgı anda hırlayıp ısırıyor ama ben kafasını tutsamda avucuma bile alsam ne ısırıyor nede hırlıyor karsısındaki kişiden gördüğü ilgiye ve sevgiye bağlı Smile
Ara
 Konu: Cvp: Ele Alıştı Ama ?
 Tarih: 28.12.2012, Saat:22:16
#4
benim şebek de eşime zor bela gidiyor.önce bir ayağını atıyor sonra geri çekiyor bir güvensizlik sorma gitsin.ama yine de gidiyor zar zor.
Kuşlarınızı veterinere götürün,onlar size muhtaç.

yakışıklı piedim dengesiz kuşum boncuk Male
lutino jessica Female

http://img194.imageshack.us/img194/2257/qbqi.jpg


Ara
 Konu: Cvp: Ele Alıştı Ama ?
 Tarih: 28.12.2012, Saat:22:27
#5
(28.12.2012, Saat:21:47)ozcan34fb Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bu diğer aile bireylerinin de kuşuna göstericeği ilgiye ve sevgiye bağlı. Mesela benim miki bir arkadaşım yada bir misafir elini uzattıgı anda hırlayıp ısırıyor ama ben kafasını tutsamda avucuma bile alsam ne ısırıyor nede hırlıyor karsısındaki kişiden gördüğü ilgiye ve sevgiye bağlı Smile

Evet zaten yoldaşla benden baska kimse ilgilenmedi pek sadece konusuyorlar ıslık falan calıyorlar. Sultancıklarda birer insan gibi Acik-agizli-gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Ele Alıştı Ama ?
 Tarih: 29.12.2012, Saat:02:59
#6
benim cankuşda öyle ssadece benm elime gelir benim için öter felan. bunun için çare yok sanırım. güzel bişey buSmile)
 Konu: Cvp: Ele Alıştı Ama ?
 Tarih: 29.12.2012, Saat:10:51
#7
hepsinin genel hali sanırım bu Smile Bulut da benden başka kimsenin elinden dal darı yemez
Ara
 Konu: Cvp: Ele Alıştı Ama ?
 Tarih: 29.12.2012, Saat:13:23
#8
Smile benim ki biraz sınsı kım kafese elını sokunca ılk sevdırıyor snra onu kulanıp dısarı cıkartırıyor kendini dısardada hıc bırıne bıle dokturmuyor ısırıyor dırek dısarıda bırtek ben mudehale edebılıyorumSmile cok akılı yaaSmile
Ara
 Konu: Cvp: Ele Alıştı Ama ?
 Tarih: 29.12.2012, Saat:14:19
#9
eğer hep sen beslediysen normal san agüveniyor
Ara
 


Ele Alıştı Ama ? konusu
Ele Alıştı Ama ? Konusunun Linki Direk Link
Ele Alıştı Ama ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Ele Alıştı Ama ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Ele Alıştı Ama ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  sanki biraz alişti gibi :) xkullanıcısı 5 574 20.02.2015, Saat:14:22
Son Yorum: ilhami27
  sonunda alıştı:)! ponçik 33 1,823 09.02.2015, Saat:00:52
Son Yorum: Paşa.05
Heart Bir haftada inanılmaz alıştı ama.. anisopliea 6 846 29.10.2013, Saat:12:31
Son Yorum: anisopliea
  papişim tam alıştı sonunda :) papiş63 16 2,459 11.05.2013, Saat:15:06
Son Yorum: kerimfc
  sonunda alıştı devmese 17 2,274 19.04.2013, Saat:10:26
Son Yorum: serkan000
  Eve Alıstı ama bize alısamadı. cold shadow 7 1,232 08.02.2013, Saat:12:42
Son Yorum: hatratom94
Star Rıfatımız tam alıştı derken... rifat-pakize 5 724 24.01.2013, Saat:09:53
Son Yorum: rifat-pakize
  arkadaşlar benim sultanım alıştı ama emrah55 7 1,131 03.04.2012, Saat:14:06
Son Yorum: ßurak
  Kral Bize Alıştı Hasan Aydın 7 1,306 08.01.2012, Saat:17:51
Son Yorum: farukbas77
  sultan papağanım çiko sonunda bana alıştı sonunda soner231 10 2,003 09.10.2011, Saat:14:48
Son Yorum: soner231



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status