Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

bbxxx avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- el korkusu


 Konu: el korkusu
 Tarih: 01.11.2012, Saat:16:18
#1
arkadaşlar anlamıyorum geliyo üstüme çıkıyo yüzüme kadar geliyo öyle duruyor ama elimden inanılmaz korkuyo dal darıda bulamıyorum ne yapmam gerekiyo ya
Ara
 Konu: Cvp: el korkusu
 Tarih: 01.11.2012, Saat:20:44
#2
merhaba ceyda yada ceren hanım;
sultanların ilk başlarda elden korkması normaldir laışkınlar hariç...
dediğiniz gibi üzerinize gelir kafanıza çıkar, şaklabanlık yapar ama ele gelmeme gibi durumlar olabiliyor..
Bu duruma dal darı çözüm değildir, tek çözüm önce sultanla güzel bir vakit geçirmek yani zaman tanımak.
Size güvenmeli... Hemen ele almaya da kalkışmayın, önce kafasını okşamaya çalışınız sakince, okşatmazsa üstelemeyin... Belli bir süre sonra kendini size zaten teslim edecektir.
Son olarak, kendini güvende hissettirin, tatlı sözler söyleyin, elden ekmek kıvırcık yedirin, başını okşamaya çalışın...

Hayırlı forumlar
Yaşamak Güzeldir, Ölmekte Öyle...!
Ara
 Konu: Cvp: el korkusu
 Tarih: 01.11.2012, Saat:21:27
#3
ya bn okadarda alıştıramadım nasıl alıştırıdnz ole ustunuze gelmeyı ceyda hanı yardım edrsenız cok mutlu oluruım tskler
Ara
 Konu: Cvp: el korkusu
 Tarih: 01.11.2012, Saat:23:53
#4
elinin içerisine azıcık yem koy kafesin içerisine uzat elini biraz bekle önce yemicektir hareketsizce beklet elini hatta yemezse bir kaç gün dene sonunda eline çıkıyor yemleri yemeye başlıyor babam böyle alıştırdı ele artık elimize ucarak konuyor tavsiye ederim ilgi alaka gösterin ama sabırla her şey hemen olmuyor güvenini kazanmalısın önce bir de konuşun kuşunuzla inanın pür dikkat dinliyo sizi tanımaya başlıyor inşallah elinize alışır
Ara
 Konu: Cvp: el korkusu
 Tarih: 02.11.2012, Saat:11:24
#5
elinize almayıverin siz de çok mu şart
Ara
 Konu: Cvp: el korkusu
 Tarih: 02.11.2012, Saat:11:28
#6
(02.11.2012, Saat:11:24)ringostarr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: elinize almayıverin siz de çok mu şart

İnsan sevdiği için onu okşamak istiyor. Semese niye beslesin ki?
Hayvanseverler çoğaldıkça Dünya daha da güzel olacak
Ara
 Konu: Cvp: el korkusu
 Tarih: 02.11.2012, Saat:11:31
#7
benim kusumda haa el egelmiyor, 3 yıl oldu Blush
Ara
 Konu: Cvp: el korkusu
 Tarih: 02.11.2012, Saat:12:12
#8
(02.11.2012, Saat:11:28)ucanadam26 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(02.11.2012, Saat:11:24)ringostarr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: elinize almayıverin siz de çok mu şart

İnsan sevdiği için onu okşamak istiyor. Semese niye beslesin ki?

burdan da insanın sevdiği herşeyi okşamak ihtiyacı hissetiğini mi anlamalıyız okşamadan sevilmiyo mu kuş zaten yakınlık gösteriyomuş işte
Ara
 Konu: Cvp: el korkusu
 Tarih: 02.11.2012, Saat:12:23
#9
:
(02.11.2012, Saat:12:12)ringostarr Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(02.11.2012, Saat:11:28)ucanadam26 Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(02.11.2012, Saat:11:24)ringostarr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: elinize almayıverin siz de çok mu şart

İnsan sevdiği için onu okşamak istiyor. Semese niye beslesin ki?

burdan da insanın sevdiği herşeyi okşamak ihtiyacı hissetiğini mi anlamalıyız okşamadan sevilmiyo mu kuş zaten yakınlık gösteriyomuş işte

Herkesin sevgisi değişik şekilde oluyor demek ki ne yapalım?
Herkes istediği gibi sevsin
Hayvanseverler çoğaldıkça Dünya daha da güzel olacak
Ara
 Konu: Cvp: el korkusu
 Tarih: 02.11.2012, Saat:12:27
#10
sizden bişey yapmanızı isteyen mi oldu? ayrıca izin verdiğiniz için teşekkür ederim kendi adıma istediğim gibi sevebilirim demek
Ara
 


el korkusu konusu
el korkusu Konusunun Linki Direk Link
el korkusu Konusunun HTML Kodu HTML Link
el korkusu Konusu BBCode Linki BBCode Link
el korkusu Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yem Yokken El Korkusu öztekin 8 377 24.12.2015, Saat:12:11
Son Yorum: SedatCengaver
Bilgi Gece korkusu var inancilknur 3 445 29.10.2015, Saat:13:28
Son Yorum: bacteriall
  Gece korkusu var inancilknur 0 259 29.10.2015, Saat:11:00
Son Yorum: inancilknur
  Kuşumun el korkusu :) lCnsnRl 2 589 27.08.2014, Saat:07:34
Son Yorum: caglarsah05
Thumbs Up İlk eve salis Korkusu yardimm jımmy 12 1,792 13.11.2011, Saat:15:55
Son Yorum: sagocusero



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status