Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

sultan1414 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- efe hic otmuyor


 Konu: Tongue  efe hic otmuyor
 Tarih: 15.03.2012, Saat:23:05
#1
Efe 10 gundur benimle birlikte elime geliyor yem yiyor omzumda saatlerini gecirmekden cok keyif aliyor hatta baska hic bir yere gitmiyor Smile fakat oglumla ilgili bi sorunumuz var hic sesini cikartmiyor Smile islik caliyorum sarki aciyorum adini soyluyorum hatta sarki bile soyluyorum ona ama banamisin demiyor Smile ucuslari profosyonellige dogru gidiyor dedigim gibi egitimi hizla ve mukemmel devam ediyor adini net bir sekilde biliyor ama gel gelelim ses yok Smile sebbi ne olabilir dostlar?
 Konu: Cvp: efe hic otmuyor
 Tarih: 16.03.2012, Saat:00:35
#2
benım cabbar gelelı 2 ay olacak benımkıde pek otmuyor arada korkunca falan sesı cıkıyor ıste Acik-agizli-gulumseme
OopsÜzülme der Mevlana ; İstediğin bir şey olmuyorsa;
---------------------------------Ya daha iyisi olacağı için yada gerçektende olmaması gerektiği için olmuyordur.
Karizma


Pied: Cabbar Dipsiz
 Konu: Cvp: efe hic otmuyor
 Tarih: 16.03.2012, Saat:00:43
#3
Benim oglum bitane ya Smile 5.gun elime geldi kerata Smile ama bu otus olayindan muzdaripiz bakalim onuda siz degerli dostlarimizla cozucez insallah Smile
 Konu: Cvp: efe hic otmuyor
 Tarih: 16.03.2012, Saat:01:13
#4
Semih abi ötmemesi karakter meselesinden kaynaklanıyor olabilir.Kimileri hiç susmazken kimileri de hiç ötüş sergilemiyor Smile
 Konu: Cvp: efe hic otmuyor
 Tarih: 16.03.2012, Saat:01:16
#5
bunlar ailece sakin Acik-agizli-gulumseme bizimki de ilgi gördüğü sürece ötmüyor. sadece kafese koyunca çıkmak için çılgınca ötüyor. bir de kafes dışındayken ilgi görmezse maşallah şakıyor. tam melodik olmasa da takılıyor kendi çapında Acik-agizli-gulumseme ama ilgi gördüğü sürece hiç sesi çıkmıyor. siz de sürekli ilgi gösterdiğiniz için ne ötücem ya diye düşünüyor olabilir kerata SmileSmile
    Beyfendi
  • Mutasyon : Pearl
  • Cinsiyet : Erkek
  • İsim : Reis
  • Doğum Tarihi : 18 Aralık 2011




 Konu: Cvp: efe hic otmuyor
 Tarih: 16.03.2012, Saat:02:25
#6
vallahi bu ne yaparsanız yapın ne yapmazsanız yapmayın asla ötmüyorSmile ama mutlu olduğu her halınden bellı keratanın Smile çok fazla alıstırmıyorum kafes dışına en fazla 2 saat ( ondada zaten benım ustumde gecırıyor oyun oynuyor sacımla Smile ) giricem veya çıkıcam diyede tepki vermiyor alarm duyuyor yok ıslık çalıyorum yok Smile aslında apt dakiler gayet memnun sessız olduğundan ama sesini merak ediyorum ve sebebini öğrenmek Smile
 Konu: Cvp: efe hic otmuyor
 Tarih: 16.03.2012, Saat:02:53
#7
semih usta youtube dan sultan seslerini dinlet tepki verebilir
Cango-dişi normal grey-17 aralık 2007
Jumbo-erkek pied-28 haziran 2008
 Konu: Cvp: efe hic otmuyor
 Tarih: 16.03.2012, Saat:02:58
#8
yok usta yok ne yaparsan yap tepkı yok ama efeeee dıe seslen hemen dıkıyor kafayı suzuyor senı Smile
 Konu: Cvp: efe hic otmuyor
 Tarih: 16.03.2012, Saat:03:47
#9
bnmkide yaklaşık 10 gün oldu ama henüz elden yem yemekten bile tereddütte ve benim orço da hiç ötmedi daha ben yavru olmasına bağlıyorum bilen bi arkadas baktı en fazla 3 aylık dedi elinize nasıl alıştırdınız ödül faln olarak bişe verdnz mi ve ne verdiniz?? HuhHuh
Alkis var ol orçun reyiz Alkis
 Konu: Cvp: Cvp: efe hic otmuyor
 Tarih: 16.03.2012, Saat:13:30
#10
(16.03.2012, Saat:02:58)sultan1414 demiş ki: yok usta yok ne yaparsan yap tepkı yok ama efeeee dıe seslen hemen dıkıyor kafayı suzuyor senı Smile

bence şikayeti olmadığı için ötmüyor. belli ki gayet mutlu. ilgi, sevgi görüyor. rahatı yerinde. ötmüyor. zaten melodik ötüşler için 5-6 aylık olmalarını beklemek zorundayız. ondan sonra ötmeye başlayacaktır diye tahmin ediyorum. aslında emin olun ötmemesi daha iyi. bu sabah yine beni çalar saat gibi kaldırdı ki annem kendisi ile ilgilenmesine rağmen Smile sabahları çok enerjik oluyorlar.
(16.03.2012, Saat:03:47)drsagopa demiş ki: bnmkide yaklaşık 10 gün oldu ama henüz elden yem yemekten bile tereddütte ve benim orço da hiç ötmedi daha ben yavru olmasına bağlıyorum bilen bi arkadas baktı en fazla 3 aylık dedi elinize nasıl alıştırdınız ödül faln olarak bişe verdnz mi ve ne verdiniz?? HuhHuh

eğitim kısmını uyguluyorsunuzdur zaten. oradaki işleyişten şaşmayın. ayrıca çok sevdiği şeyleri kafes içine kendi elinizle uzatın. örneğin darı seviyorsa darı olabilir. bizimki darıya aşıktır. bu şekilde yavaş yavaş elinizin varlığına alışacaktır.
    Beyfendi
  • Mutasyon : Pearl
  • Cinsiyet : Erkek
  • İsim : Reis
  • Doğum Tarihi : 18 Aralık 2011




 


efe hic otmuyor konusu
efe hic otmuyor Konusunun Linki Direk Link
efe hic otmuyor Konusunun HTML Kodu HTML Link
efe hic otmuyor Konusu BBCode Linki BBCode Link
efe hic otmuyor Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Dişinin yanına aldığım erkek ötmüyor? kerata 2 204 07.12.2016, Saat:19:34
Son Mesaj: kerata
Resim Kuşum otmuyor Leyla 65 1 209 04.12.2016, Saat:10:02
Son Mesaj: leventkerem
  sultan papağanım hiç ötmüyor Fahrist 6 635 12.08.2016, Saat:11:01
Son Mesaj: Fahrist
  Sultan papağanım ötmüyor Gogopesttgo 8 1,215 29.09.2015, Saat:00:52
Son Mesaj: Gogopesttgo
  Sultan Papağanım ötmüyor? CemalCTN 3 1,097 17.09.2015, Saat:15:13
Son Mesaj: power875
  Erkek sultan papağanım 1 haftadır ötmüyor. sezer Bey 7 1,231 12.09.2015, Saat:02:09
Son Mesaj: sezer Bey
  Erkek sultan im otmuyor quattro 1 671 03.04.2015, Saat:00:24
Son Mesaj: SedatCengaver
  Ötmüyor Rika25 2 607 04.11.2014, Saat:18:31
Son Mesaj: Rika25
  Papağanım ötmüyor Güneş27 32 3,923 24.07.2014, Saat:08:45
Son Mesaj: SultanKikoo
  Sultan Papağanı Ötmüyor beyler 8 7,764 16.01.2014, Saat:13:11
Son Mesaj: jumafu



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status