Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

mavi06 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Dünden Beri Moralim Çok Bozuk


 Konu: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:14
#1
arkadaşlar bildiğiniz üzere benim şakir ve shakiranın 5 yumurtası var ve ilk yumurtanın dün 22 .günüydü ve çatladı sabah okula giderken yumurtanın üzerinde nokta vardı okuldan gieldiğimde baktım yumurta iyice açılmış içinde yavru gözüküyor bende herhalde çıkacak dedim. yardım ettim.çıkardım ne göreyim.yavrunun popo kımına bağılı kese gibi birşey vardı sonra yuvalığa koydum anne tırnağını geçirdi kese delindi ve öldü.çok üzücü bir durum keşke yavruyu yumurtdan çıkardıkdan sonra yuvalığa koymasaydım diyorum dünden beri moralim çok bozuk.ingilinç olan şey ise yavru küçükcükdü ama tarihi 12-03-2013 22 günlükdü ne den böyle oldu anlamadım.
 Konu: Cvp: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:20
#2
kuşlar elinizi attığınızdan rahatsız olmuştur belkide onun için ani hareket etmişlerdir keşke karışmasaydınız onlar işini biliyor. ben bir kere yuvaya baktım o an erkek içeri girdi ve duran yumurtayı hemen kırmaya çalıştı . . . gerisini düşünün artık Sad
 Konu: Cvp: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:21
#3
kuş henüz gelişimini tamamlamamış, yumurtada çatlak olduğu için daha fazla sürebiir gelişimini tamamlaması, çok geçmiş olsun.
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:23
#4
evet olabilir daha önceden başıma böyle bir olay gelmedi.inşallah diğer 4 yumurta sağ sağlim çıkar.

(03.04.2013, Saat:15:21)AhmetŞ demiş ki: kuş henüz gelişimini tamamlamamış, yumurtada çatlak olduğu için daha fazla sürebiir gelişimini tamamlaması, çok geçmiş olsun.

çok teşekkür ederim ahmet abi.tecrübe edinmiş oldum.
 Konu: Cvp: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:27
#5
kardeşim geçmiş olsun fazla müdahale etme bir durum olduğunda müdahale etmeden önce foruma yazarsan gerekli bilglendirme sana yapılır inşallah geriye kalanlar sağsalim çıkar..
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:28
#6
ve bu arada dişinin karnı şişmeye başladı tekrar çiftleşiyorlar.
 Konu: Cvp: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:29
#7
(03.04.2013, Saat:15:23)mavi06 demiş ki: evet olabilir daha önceden başıma böyle bir olay gelmedi.inşallah diğer 4 yumurta sağ sağlim çıkar.

(03.04.2013, Saat:15:21)AhmetŞ demiş ki: kuş henüz gelişimini tamamlamamış, yumurtada çatlak olduğu için daha fazla sürebiir gelişimini tamamlaması, çok geçmiş olsun.

çok teşekkür ederim ahmet abi.tecrübe edinmiş oldum.

fazla rahatsız etmeyin bekleyin anne baba işini biliyor.
 Konu: Cvp: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:29
#8
(03.04.2013, Saat:15:27)ömer02 demiş ki: kardeşim geçmiş olsun fazla müdahale etme bir durum olduğunda müdahale etmeden önce foruma yazarsan gerekli bilglendirme sana yapılır inşallah geriye kalanlar sağsalim çıkar..

teşekkür ederim ömer abi.inşalah diyerleri sorunsuz şekilde çıkar.
 Konu: Cvp: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:44
#9
biliyorum insan merak edip bakıyor ama ben 25 gün boyunca sadece 1 yada 2 defa baktım sorunsuz bi şekilde yavrular çıktı yumurtadan sadece bi yumurta boş çıktı oda sanırım döllenmemişti Smile
 Konu: Cvp: Dünden Beri Moralim Çok Bozuk
 Tarih: 03.04.2013, Saat:15:48
#10
çiftleşiyorlarmış nasıl olsa elbet yavru gelir üzülmeyin.bizim gibi hiç icraat olmayanlar napsın Tongue
 


Dünden Beri Moralim Çok Bozuk konusu
Dünden Beri Moralim Çok Bozuk Konusunun Linki Direk Link
Dünden Beri Moralim Çok Bozuk Konusunun HTML Kodu HTML Link
Dünden Beri Moralim Çok Bozuk Konusu BBCode Linki BBCode Link
Dünden Beri Moralim Çok Bozuk Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş




Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status