Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

holopter avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?


 Konu: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 06.04.2013, Saat:21:33
#1
Merhaba bu siteden dağcan abinin aldığı kafesten almak istiyorum güvenilirmidir nasıldır nedir ne değildir?
http://www.dostpetshop.com/
 Konu: Cvp: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 06.04.2013, Saat:23:09
#2
Ben iki kere alışveriş yaptım.pek bi sorun yaşamadım.Ama siparişi teslim aldığında mutlaka kargo görevlisinin yanında bakmayı ihmal etme.eksik kırık vb.olabliyo.
 Konu: Cvp: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 06.04.2013, Saat:23:39
#3
garanti veriyorlarmı kafese?
KÜÇÜK AİLEM: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-kucuk-ailem.html

Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız [Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif] butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.
 Konu: Cvp: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 07.04.2013, Saat:00:22
#4
Garanti Veriyorlarsa Kağıdınıda Göndersinler Wink Bi tutar Tarafı Olur Belki Smile
 Konu: Cvp: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 07.04.2013, Saat:14:42
#5
Siparişi verdim hayırlısıyla gelir inşallah
 Konu: Cvp: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 10.04.2013, Saat:19:55
#6
Kafesi aldım çok iyi bir şekilde 1 günde geldi çok memnunum buyrun

[Resim: DSC_0009_zps86f56dd9.jpg]
[Resim: DSC_0006_zps1147b2d8.jpg]
[Resim: DSC_0007_zps6b9faa75.jpg]
[Resim: DSC_0008_zpsfb8faf6c.jpg]
Buda benim aşkım;
[Resim: DSC_0005_zps3a9922d0.jpg]
[Resim: DSC_0004_zps7f0357d6.jpg]
[Resim: DSC_0005_zps2b526e86.jpg]

Yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar
 Konu: Cvp: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 10.04.2013, Saat:20:22
#7
güzelmis dostum
 Konu: Cvp: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 10.04.2013, Saat:20:50
#8
(10.04.2013, Saat:20:22)bilalbaron demiş ki: güzelmis dostum

Teşekkür ederim
 Konu: Cvp: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:38
#9
Hayırlı olsun kafes.Gerçekten çok güzel bi kafes. Sitede Dağcan abide de var aynı kafes. Benim de gönlümü çeliyo açıkçası Acik-agizli-gulumseme Acaba aldığınız sitede taksit yapıyorlar mı? Bide kafesle birlikte kaç tünek kaç yemlik geliyo? Ve ya başka şeylerde geliyo mu ?
 Konu: Cvp: Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı?
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:59
#10
hayırlı olsun inşALLAH sorun yaşamazsın eline ulaşır bir an önce kafes süper zaten
LUTİNO DİŞİ DACİN
 


Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı? konusu
Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı? Konusunun Linki Direk Link
Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Dost pet shop güvenilirmidir daha önce alışveriş yapan var mı? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  3 gün önce aldığım sultan papağanım sürekli kabarık duruyor ve genelde uyuyor. Co0 7 307 20.03.2017, Saat:16:59
Son Mesaj: Co0
  Isparta'da Üretim Yapan? sfkztrk 3 301 03.01.2017, Saat:08:40
Son Mesaj: caltuntas
  Sultan ciftim daha yeni Limooon 5 346 02.10.2016, Saat:19:36
Son Mesaj: Limooon
  Online alışveriş Symbiote 3 356 22.06.2016, Saat:00:15
Son Mesaj: Symbiote
  Dün ün bir tane yumurtladı ve şu anda arkası çok şiş fotodaki gibi daha geliyor mu ? sultanlarr 1 487 15.02.2016, Saat:18:55
Son Mesaj: salih43
  internetten alışveriş HarunÇ 14 1,094 12.01.2016, Saat:17:15
Son Mesaj: semerkant
  hangi erkek daha iyi eş olur salih43 15 989 25.12.2015, Saat:09:57
Son Mesaj: salih43
Bug Daha Önce Kumlu Tünek Tünek Kullanan Var Mı??? Hünkârım 7 725 31.07.2015, Saat:23:18
Son Mesaj: Pepew
  arkadaslar kendim yaptim yardimlarinizla birkac birsey daha eklemek istiyorum kubilaysrt 11 1,577 21.03.2015, Saat:12:19
Son Mesaj: ilhami27
  Sultan Almadan Önce Nelere Bakmam Lazım ? shafck 4 993 02.10.2014, Saat:22:24
Son Mesaj: shafck



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status