Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

çakırxy avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- dışkısına bakarmısınız çok büyük


 Konu: dışkısına bakarmısınız çok büyük
 Tarih: 26.12.2012, Saat:18:08
#1
arkadaşlar bugün kuşumun dışkısının büyük ve çok sulu olduğnu fark ettim yumurta çıkarıyor ondan mıdır şimdilik 2 tene yumurtası var 2. yumurtayı dün akşam çıkardı bi yardımcı olurmusunuz hastafalan değildir demi

h9rz3.jpg
h9s1n.jpg
h9s33.jpg
Ara
 Konu: Cvp: dışkısına bakarmısınız çok büyük
 Tarih: 26.12.2012, Saat:18:09
#2
(26.12.2012, Saat:18:08)çakırxy Nickli Kullanıcıdan Alıntı: arkadaşlar bugün kuşumun dışkısının büyük ve çok sulu olduğnu fark ettim yumurta çıkarıyor ondan mıdır şimdilik 2 tene yumurtası var 2. yumurtayı dün akşam çıkardı bi yardımcı olurmusunuz hastafalan değildir demi

http://f1212.hizliresim.com/14/u/h9rz3.jpg
http://f1212.hizliresim.com/14/u/h9s1n.jpg
http://f1212.hizliresim.com/14/u/h9s33.jpg
evet yumurtadandır....
Ara
 Konu: Cvp: dışkısına bakarmısınız çok büyük
 Tarih: 26.12.2012, Saat:18:09
#3
yumurtlama zamanı dışkı büyük ve sulu olur...normal bir durum yani...
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
 Konu: Cvp: dışkısına bakarmısınız çok büyük
 Tarih: 26.12.2012, Saat:18:11
#4
çok teşekür ederim bende hasta falan sandım bide birşey sorabilirmiyim bu yumurtalar kaç tane olur ve yumurtadan nezaman çıkarlar
Ara
 Konu: Cvp: dışkısına bakarmısınız çok büyük
 Tarih: 26.12.2012, Saat:18:16
#5
(26.12.2012, Saat:18:11)çakırxy Nickli Kullanıcıdan Alıntı: çok teşekür ederim bende hasta falan sandım bide birşey sorabilirmiyim bu yumurtalar kaç tane olur ve yumurtadan nezaman çıkarlar
yumurtaların kaç tane olacağını bilemeyiz ama istisnai durumlar olmazsa 3-5 arasında olur...Diğer merak ettiğin sorularının tamamı bilgi bankası-üretim bölümünde var oraya göz gezdirmende fayda var...
Ara
 Konu: Cvp: dışkısına bakarmısınız çok büyük
 Tarih: 26.12.2012, Saat:18:18
#6
tm teşekürler okan abi
Ara
 Konu: Cvp: dışkısına bakarmısınız çok büyük
 Tarih: 26.12.2012, Saat:18:43
#7
(26.12.2012, Saat:18:09)rascalboyfb Nickli Kullanıcıdan Alıntı: yumurtlama zamanı dışkı büyük ve sulu olur...normal bir durum yani...

evet büyük ve sulu olur. dogru tespit...
Ara
 


dışkısına bakarmısınız çok büyük konusu
dışkısına bakarmısınız çok büyük Konusunun Linki Direk Link
dışkısına bakarmısınız çok büyük Konusunun HTML Kodu HTML Link
dışkısına bakarmısınız çok büyük Konusu BBCode Linki BBCode Link
dışkısına bakarmısınız çok büyük Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  dışkı sı cok büyük ferdikf 3 649 12.12.2015, Saat:12:42
Son Yorum: sefer
  Büyük Dışkı Hanael 2 458 05.12.2015, Saat:12:38
Son Yorum: Hanael
  Büyük diski papaganci14 4 751 08.11.2015, Saat:22:58
Son Yorum: HarunÇ
  sultan papağanımın dışkısına anlam veremedim salgam 6 808 29.10.2015, Saat:11:55
Son Yorum: Pepew
  erkek sultanım çok büyük dışkı yapıyor. . elzem 11 1,088 10.08.2015, Saat:22:32
Son Yorum: Haluké
  Dışkısı baya büyük vaslan83 3 699 13.04.2015, Saat:14:25
Son Yorum: Açelya
  kuşum sürekli büyük büyük tüyler döküyor timur518 2 572 27.12.2014, Saat:20:33
Son Yorum: Silver
  Ayagina bi bakarmisiniz ? sivasli58 23 1,481 21.11.2014, Saat:11:32
Son Yorum: Paşa58
  Sultanlar çok büyük dışkılıyor.. Tahir 6 580 03.11.2014, Saat:09:26
Son Yorum: SedatCengaver
  Gagası Kırıldı Bakarmısınız Osman01 8 1,045 12.03.2014, Saat:22:05
Son Yorum: Osman01



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status