• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
disimi erkek mi...
#1
Arkadaşlar bir cift sultanim var biri latino ve erkek olmasini umut ediyorum ama ne otuyo nede kanat alti tuylerinden anlasilabiliyo daha yasini doldurmadi ama disi oldugu kesin olan surekli latinonun ayagini isirmaya çalışıyo nedendir sizce??...

#2
(13.09.2013, Saat:18:55)emparatoor Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar bir cift sultanim var biri latino ve erkek olmasini umut ediyorum ama ne otuyo nede kanat alti tuylerinden anlasilabiliyo daha yasini doldurmadi ama disi oldugu kesin olan surekli latinonun ayagini isirmaya çalışıyo nedendir sizce??...

çiftleşmek istediğinden dolayı yapıyor o hareketı. eger lutıno kesın erkek ise yakında çiftleşme gerçekleşecektir.

grey(karpuz)
lutino(kavun)
#3
İşte onu bilemiyorum dostum ayagini isiran kesin disi ama latino yani ayagi isirilan erkek mi disimi belli degil kuslar kendileri latinonun cinsiyetini anlayip mi yapiyo o hareketi yoksa diside olsa yapar mi??...

#4
latino diye bir tür henüz yok lutino. Lutınolarda ilk tüy dökümünden itibaren kanat altı ve kuyruk tuylerınden cinsiyet tahmını yapan arkadaşlar var bu konuda cok net olmamakla beraber sarı bar lar var ise dişi eger bar yok düz ise erkek oluyor. Kuşlar kendilerini guvende hıssetmedıklerı surece cıftlesmez yumurtlamaz ve ötüşlerini sergılemezler zaman tanıyın ve yuvalıgınız kafesınızde bulunsun.

Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
#5
(13.09.2013, Saat:19:54)Emirrr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: latino diye bir tür henüz yok lutino. Lutınolarda ilk tüy dökümünden itibaren kanat altı ve kuyruk tuylerınden cinsiyet tahmını yapan arkadaşlar var bu konuda cok net olmamakla beraber sarı bar lar var ise dişi eger bar yok düz ise erkek oluyor. Kuşlar kendilerini guvende hıssetmedıklerı surece cıftlesmez yumurtlamaz ve ötüşlerini sergılemezler zaman tanıyın ve yuvalıgınız kafesınızde bulunsun.

Teşekkür ederim kusura bakmayin isim konusunda ciftlesmeye dair bi cok belirti var lutino disinin ustune cikmaya calisiyo ama cikarken disiyi isirdigi icin disi kaciyo....



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Erkek diye aldığım dördüncü sultanım.. aimless54 2 130 11.07.2017, Saat:15:02
Son Yorum: aimless54
  Lütfennn rica ederim kuşumun cinsiyetini söylermisiniz petşhop erkek dedi puflamayan 7 183 29.06.2017, Saat:09:46
Son Yorum: puflamayan
  Buda mı Erkek ? :( CansuHakan 31 625 10.06.2017, Saat:08:30
Son Yorum: Ayşe32
  bu kuş dişi mi erkek mi lütfen yardımcı olun mantıka 12 615 01.06.2017, Saat:20:37
Son Yorum: Haluké
  Erkek mi? Dişi mi? uguraslan87 4 142 27.05.2017, Saat:09:43
Son Yorum: Ayşe32
  bu kuş erkek mi dişimi (dişi olduğunu ısrarla idda edenler var) sago_kfkef 7 1,157 19.05.2017, Saat:15:36
Son Yorum: mantıka
  Sultan Papağanın Disimi Erkekmi Arkadaşlar Kamilnahide 13 760 26.04.2017, Saat:22:17
Son Yorum: Kamilnahide
  5 Aylık Erkek Denildi Engincan 5 332 21.04.2017, Saat:20:22
Son Yorum: Koala
  Bu ciftlesme hareketi Disi mi Erkek mi Rafık 14 555 06.04.2017, Saat:21:14
Son Yorum: Rafık
  kuşum cinsiyet hakında acil erkek diye aldım eş koydum acil yardım erkanlastworld 9 448 06.04.2017, Saat:20:11
Son Yorum: erkanlastworld



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi