• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dilinin yanlarında dışkısına benzer şeyler var.
#1
arkadaşlar yem yerken farkettm dilinin her iki yanında yeşil dışkısına benzer lekeler var. resim çekemiyorum o anı yakalamam çok zor. bilgisi olan varsa yardım etsin nasıl geçer

#2
dışkısını yediyse eğer, onun kalıntıları olabilir. bunun dışında aklıma bununla ilişkili bir şey gelmiyor.

#3
valla 2 3 gündür böyle. dışkısını yese geçerdi bi süre sonra ama geçmiyo

#4
damağa olabilir ama dışkısı rengindeyse bilemiyorum

1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi
#5
Kafesinde boyalı bir şey varsa ve onu kemirmişse ondan da olabilir.

#6
hayır yok boyalı hiç bişey. sanırım aldığımda böyleydi. nasıl geçer acaya ya bişey olur diye endişeleniyorm



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yardım Hıçkırığa benzer tuhaf bir şey CansuHakan 16 309 28.05.2017, Saat:14:29
Son Yorum: CansuHakan
  sultan papağanımın dışkısına anlam veremedim salgam 6 1,073 29.10.2015, Saat:11:55
Son Yorum: Pepew
  Sağ burnuna bir şeyler oldu ? mickeythebird 9 1,039 03.06.2015, Saat:18:05
Son Yorum: mickeythebird
  boğazında bir şeyler tıkanmış gibi yapıyor. kemalkucukturk 4 2,720 26.11.2014, Saat:21:52
Son Yorum: mltm
  Boncuğun dışkısına bakabilir misiniz? Açelya 9 1,365 04.09.2013, Saat:11:24
Son Yorum: Açelya
  dışkısına bi bakarmısınız semih1994ss 13 1,427 27.08.2013, Saat:00:11
Son Yorum: semih1994ss
  Dışkısına bakarak ilaç önerir misiniz acill?(resimli) miamia 13 2,323 17.06.2013, Saat:20:47
Son Yorum: miamia
  Dışkısına bi bakarmısınız canservett 2 719 28.04.2013, Saat:16:14
Son Yorum: Mücahit_
  dışkısına bakarmısınız çok büyük çakırxy 6 1,519 26.12.2012, Saat:18:43
Son Yorum: mefsa
  Arkadaşlar Lutino Cinsi Papağanımın Dışkısına Bi Teşhis Koyun :/ KaoStyLe 8 1,556 15.06.2012, Saat:17:35
Son Yorum: KaoStyLe



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi