• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dilinin yanlarında dışkısına benzer şeyler var.
#1
arkadaşlar yem yerken farkettm dilinin her iki yanında yeşil dışkısına benzer lekeler var. resim çekemiyorum o anı yakalamam çok zor. bilgisi olan varsa yardım etsin nasıl geçer
#2
dışkısını yediyse eğer, onun kalıntıları olabilir. bunun dışında aklıma bununla ilişkili bir şey gelmiyor.
#3
valla 2 3 gündür böyle. dışkısını yese geçerdi bi süre sonra ama geçmiyo
#4
damağa olabilir ama dışkısı rengindeyse bilemiyorum
1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi
#5
Kafesinde boyalı bir şey varsa ve onu kemirmişse ondan da olabilir.
#6
hayır yok boyalı hiç bişey. sanırım aldığımda böyleydi. nasıl geçer acaya ya bişey olur diye endişeleniyorm
#7
Bir resim çok faydalı olurdu ama tabi çok zor.
Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
#8
ya kafes altı telleri yoksa olur aslında bide su içerken gidebilir.
•• I♥ ¢¡¢¡Kµ§ ••
#9
(16.01.2012, Saat:17:27)b_orhunergul demiş ki: Bir resim çok faydalı olurdu ama tabi çok zor.

Katılıyorum bu tür konularda lütfen foto paylaşmaktan çekinmeyelim.
#10
(16.01.2012, Saat:19:39)farukbas77 demiş ki:
(16.01.2012, Saat:17:27)b_orhunergul demiş ki: Bir resim çok faydalı olurdu ama tabi çok zor.

Katılıyorum bu tür konularda lütfen foto paylaşmaktan çekinmeyelim.

aynen bende size katılıyorum lütfen bu konularda foto koymayı unutmayalım SleepySleepy
1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  sultan papağanımın dışkısına anlam veremedim salgam 6 987 29.10.2015, Saat:11:55
Son Mesaj: Pepew
  Sağ burnuna bir şeyler oldu ? mickeythebird 9 937 03.06.2015, Saat:18:05
Son Mesaj: mickeythebird
  boğazında bir şeyler tıkanmış gibi yapıyor. kemalkucukturk 4 2,333 26.11.2014, Saat:21:52
Son Mesaj: mltm
  Boncuğun dışkısına bakabilir misiniz? Açelya 9 1,260 04.09.2013, Saat:11:24
Son Mesaj: Açelya
  dışkısına bi bakarmısınız semih1994ss 13 1,377 27.08.2013, Saat:00:11
Son Mesaj: semih1994ss
  Dışkısına bakarak ilaç önerir misiniz acill?(resimli) miamia 13 2,135 17.06.2013, Saat:20:47
Son Mesaj: miamia
  Dışkısına bi bakarmısınız canservett 2 688 28.04.2013, Saat:16:14
Son Mesaj: Mücahit_
  dışkısına bakarmısınız çok büyük çakırxy 6 1,487 26.12.2012, Saat:18:43
Son Mesaj: mefsa
  Arkadaşlar Lutino Cinsi Papağanımın Dışkısına Bi Teşhis Koyun :/ KaoStyLe 8 1,532 15.06.2012, Saat:17:35
Son Mesaj: KaoStyLe
  dışkısına bakarmısınız (resimli) nurcibrahim 8 1,728 20.10.2011, Saat:12:17
Son Mesaj: nurcibrahim



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi