• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
darı dalına kuşu nasıl alıstırabılırım
#1
s.a. darı dalı elıme yenı ukastı nasıl alıstırabılırım bır cok kısı evcıllesmesınde en kolay yol ve kesın cozum olarak darı dalı demıstı evcıllestırmeye calısıcam
#2
(15.02.2012, Saat:22:48)Volkan demiş ki: s.a. darı dalı elıme yenı ukastı nasıl alıstırabılırım bır cok kısı evcıllesmesınde en kolay yol ve kesın cozum olarak darı dalı demıstı evcıllestırmeye calısıcam

volkan şöyle yapabilirsin önce kafesine koy biraz yesin tadına baksın sonra ise elinde tutarak vermeye başla ilk başlarda yemese bile bir süre sonra mutlaka yiyecektir.Yemeye başladıktan sonra gün geçtikçe darıyı kısalt eline biraz daha yaklaşsın...
#3
anladım okan sımdı yemı aldım yemın yerıne onu koydum tadına baktı ama darı dalının sapı oldugu ıcın urkuyo yaklasmıyo pek sadece yemlığe bıraktıgım tanelerı yedı
#4
(15.02.2012, Saat:22:52)Volkan demiş ki: anladım okan sımdı yemı aldım yemın yerıne onu koydum tadına baktı ama darı dalının sapı oldugu ıcın urkuyo yaklasmıyo pek sadece yemlığe bıraktıgım tanelerı yedı
tamam biraz yesin ilk başta ürker zaten tadını aldıktan sonra artık sen uzattıkça yemeye başlayacaktır tabi ona biraz zaman ver yani ilk günden hemen bekleme bir kaç gün devam et
#5
En rahat nasıl yapılır bilmiyorum ama ben şöyle yaptım ;

Dal darıyı bir mandal sayesinde kafese astım ve Çapakla başbaşa bıraktım.1 gün içinde Çapak daldarıyı silip süpürmüştü.Daha sonra 1 gün kadar vermedim.Ardından orta uzunlukta bir parça kopararak elimi kafese sokmadan uzattım.Git gide elimi yakınlaştırdım kafese.en sonunda dal darıyının bir parçasını kopardım (Darıların bulunduğu yaprak gibi olan kısmı) elimden yemeye başladı.


Elime gelmesini sağlamak içinde dal darıyı biraz yedirdim ileriye elimi koydum.O dal darıyı yerden elimi yavaş yavaş uzaklaştırdım.Bir süre sonra parmağıma çıkmadan dal darı yiyemeyecek konuma geldi.İlk iki gün parmağıma çıkmadı fakat üçüncü gün dayanamadı ve parmağıma çıkıp yedi Smile
ÇAPAK Heart
#6
sadece onumu vereyım yoksa yemle beraber mı verıım
#7
Ben yazana kadar siz muhabbeti bitirmişsiniz Acik-agizli-gulumseme
ÇAPAK Heart
#8
bıtmedı daha kaan yemle beraber mı yoksa yemı alıyım mı kafesten sadece darımı kalsın
#9
yemide koyabilrsin volkan zaten o darını tadını alınca alışınca yemin yüzüne bile bakmayacaktır ben sabah koyuyorum darıyı akşama birşey kalmıyor darıdan Acik-agizli-gulumseme
#10
sa arkadaşlar bende aynı şekılde kusa daldarı aldım sapından kafese astım ama bı parça bıle almadı aksıne o taraftan kacıyo ne yapmalıyım sızce


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Kuşum sadece darı yiyor. altinkilici 6 279 21.03.2017, Saat:21:07
Son Mesaj: Ayşe32
Bilgi Dal Darı Hakkında ? azadnil 6 385 28.12.2016, Saat:23:21
Son Mesaj: azadnil
  Yemler Sizce Nasıl ? Bağlamatör 3 364 24.11.2016, Saat:11:42
Son Mesaj: mutan
  sadece muhabbet kuşu yemi yiyor serkanatc10 10 1,109 14.05.2016, Saat:19:23
Son Mesaj: serkanatc10
  İyi günler arkadaşlar (dal darı ) Ruzgarduman 4 715 27.04.2016, Saat:11:44
Son Mesaj: Omery
  Dal darı yerken çıkardığı sesler normal mi? PHI 7 656 24.04.2016, Saat:00:47
Son Mesaj: PHI
  Dal Darı Bağımlılığı Leroy 8 750 11.04.2016, Saat:19:12
Son Mesaj: Leroy
Question Dal darı verme şekli Derdar 5 825 09.04.2016, Saat:15:18
Son Mesaj: tuçç
  nasıl beslemeliyim? kardan100 3 554 05.04.2016, Saat:09:39
Son Mesaj: gkhnsrydn
  Çekirdek çitlemeyi bilmiyor. Dal darı yemiyor PHI 6 727 01.04.2016, Saat:02:38
Son Mesaj: SyraX



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi