Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

akdeniz06 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)


 Konu: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 09.12.2012, Saat:19:03
#1
[Resim: 21fk7.jpg]

[Resim: 2d85gyg.jpg]
uzun bi süreden sonra istediğim şeyi gerçekleştirdim buda beni çok mutlu ettiSmile bu arada resimde soldaki benim. sagdaki abimSmile

arkadaki elemanda plaka takmak için gelmişti resim çekcez diyince bende görüneyim demiş heraldeSmile)
 Konu: Cvp: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 09.12.2012, Saat:19:57
#2
hayırlı olsun allah kaza bela göstermesin.
 Konu: Cvp: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 09.12.2012, Saat:19:59
#3
eyvallah murat kardeş. daha güzeli senin olsunSmile
 Konu: Cvp: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 09.12.2012, Saat:20:58
#4
Hayirli olsun. Ondanda güzellerine sahip olasin İnsallah
 Konu: Cvp: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 09.12.2012, Saat:23:44
#5
eyv kardeş. en guzeli sizlerin olsun
 Konu: Cvp: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 09.12.2012, Saat:23:51
#6
ama rengini iyi seçmişsin siyah renkli pahalı arabalara bayılıyorum.ehliyete 3 sene kaldı ehliyeti alıyım subaru impreza mat siyah düşünüyorum.
 Konu: Cvp: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 10.12.2012, Saat:00:05
#7
subarumuSmile olm subaru ne Acik-agizli-gulumseme? alacaksan bi passat bmw 3 kasa flan alsana. nedir bu ankaralıların büyük motor tutkusu anlamıyorum. onu alcaksın daha sonra benzin derdi çekceksinSmile)
 Konu: Cvp: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 10.12.2012, Saat:00:19
#8
kardeşim hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. iyi bu saatte burdasın ben ilk arabamı aldığımda 2 gün eve uğramamıştım =)))
Erkek - Grey - Hayko
Dişi - Lutino - Pamuk
Ve Yavrular
 Konu: Cvp: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 10.12.2012, Saat:00:22
#9
(10.12.2012, Saat:00:19)ErquN demiş ki: kardeşim hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. iyi bu saatte burdasın ben ilk arabamı aldığımda 2 gün eve uğramamıştım =)))
eyw. kardeşim.benm ilk arabam değil ondandır belkiSmile) bundan önce 1 opel astra 1.3 cdti pert ettim sonra bi üst kasa opel aldım onu sattım sonra bora aldım sattım şimdide bu iştESmile
 Konu: Cvp: Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :)
 Tarih: 10.12.2012, Saat:00:29
#10
(10.12.2012, Saat:00:22)akdeniz06 demiş ki:
(10.12.2012, Saat:00:19)ErquN demiş ki: kardeşim hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin. iyi bu saatte burdasın ben ilk arabamı aldığımda 2 gün eve uğramamıştım =)))
eyw. kardeşim.benm ilk arabam değil ondandır belkiSmile) bundan önce 1 opel astra 1.3 cdti pert ettim sonra bi üst kasa opel aldım onu sattım sonra bora aldım sattım şimdide bu iştESmile

sanırım bunları 3 sene içinde yaptın galiba maşallah valla allah daha iyilerini nasip etsin
Erkek - Grey - Hayko
Dişi - Lutino - Pamuk
Ve Yavrular
 


Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf VII :) konusu
Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf  VII :) Konusunun Linki Direk Link
Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf  VII :) Konusunun HTML Kodu HTML Link
Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf  VII :) Konusu BBCode Linki BBCode Link
Cuma günü aldığım yeni arkadaşım Golf  VII :) Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  BUGÜN ERKEKLİKTEN UTANILMA GÜNÜ Osman01 23 2,971 23.02.2015, Saat:15:26
Son Mesaj: Paşa58
  Tramvaydaki yol arkadaşım... aydogdu 16 1,363 18.10.2014, Saat:09:57
Son Mesaj: Paşa58
  Yeni üye oldum.kpss a grubu yada kariyer sınavlarına hazırlananlar var mı? ali-oğuz 13 1,597 27.08.2014, Saat:23:02
Son Mesaj: ali-oğuz
  aldigim dişi sultan papağanı öldü fıstık_4747 5 971 20.08.2014, Saat:12:09
Son Mesaj: Bıcırık17
  Dünya Tiyatrolar Günü Alone 0 524 28.03.2014, Saat:20:03
Son Mesaj: Alone
  Kuluçkanın 17. Günü yumurtalar ne durumda nasıl anlıyıcam. eminimini 5 1,321 12.01.2014, Saat:13:24
Son Mesaj: SultanKikoo
  3 Aralık Dünya Engelliler Günü Mücahit_ 6 1,126 04.12.2013, Saat:00:54
Son Mesaj: CaNaNCa
  arefe günü cicikuş sultan 4 923 14.10.2013, Saat:23:35
Son Mesaj: aliemirim
  4 Ekim Hayvanları Koruma Günü Kutlu Olsun ömer02 2 881 04.10.2013, Saat:17:41
Son Mesaj: Dr.Sadık Ahmet
  Dünyanın Yedi Harikası ( Eski ve Yeni ) Mücahit_ 3 1,355 28.07.2013, Saat:02:27
Son Mesaj: cakmak1008



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status