Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

gamzeliadu avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?


 Konu: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:03
#1
arkadaşlar 5 yıldır besledıgım sultan papağanım aşırı ısırıyor geçenlerde kulagımı ısırıdı kanlar fışkırdı benden falaket saldırıyor. aslında sebebi yuvasını koruması fakat ıkı yıldır kuluçkaya yatıyorlar bu şşekilde hiç yapmazdı yavru alamıyoruz oglumuz çiftleşmiyor fakat kuluçkada yatıyr herneyse normalde sadece yuvaın oraya bişy yaparsak sinirlenirdi ısırmaya çalısırdı bizde yuvaya dokunmazdık bukez işi abarttı mutfaka sokmadıgı oluyor öyle saldırıyorki sanki evcil kuşum degil kuduz olmuş gibi yapcak bişy bulamadık aile fertlerinin elleri ayakları yara bere içinde gün boyu yapmıyor ama gün içindde iki kez saldıryor diyebılırım özellıkle sabahları acaba gagasını kessekmı ısırmasını engellemek için az bişiy keskinligi gidermek için sizde ne yapabilirirm
Ara
 Konu: Cvp: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:06
#2
Evcilinizin gagasını kesmeniz çocuğunuz sürekli size vurduğunda elini kesmeniz gibi birşey. Belli bir süre salmamanızı ve onu neyin kızdırdığını bulmanızı tavsiye ederim
http://i46.tinypic.com/140htls.jpg


Timneh Afrika Gri Papağanı - Rıfkı
Whiteface - Bulut
Lutino - Yağmur
Ara
 Konu: Cvp: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:10
#3
haklısınızda bu uzun zamandır devam edıyor herseyde sinirleniyor dişarı cıkamamızı bile istemıyor anneme cok baglı o gıyındıgınde bile saldırıyor annem kurtulmakta cok zorlanıyor bir yıldır böyle diyebilirim ama 5 aydır falan kanatacak kadar ısırıyor derdi yok huysuz yemegı herseyı var zaten bütün yemeklerde bizimlede yer yavru alamıyorlar alamadıkcada hırs yaptılar yuvaya yaklaştırmıo zarar vercez sanıyo dokunmuyoruz yuvaya sadce eklmek uzatıyoruz ozaman ble saldırıyor of yoruldum cocuk olsa egıtılırdı bu kuşlar cok inatcı
Ara
 Konu: Cvp: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:17
#4
(16.08.2013, Saat:15:10)gamzeliadu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: haklısınızda bu uzun zamandır devam edıyor herseyde sinirleniyor dişarı cıkamamızı bile istemıyor anneme cok baglı o gıyındıgınde bile saldırıyor annem kurtulmakta cok zorlanıyor bir yıldır böyle diyebilirim ama 5 aydır falan kanatacak kadar ısırıyor derdi yok huysuz yemegı herseyı var zaten bütün yemeklerde bizimlede yer yavru alamıyorlar alamadıkcada hırs yaptılar yuvaya yaklaştırmıo zarar vercez sanıyo dokunmuyoruz yuvaya sadce eklmek uzatıyoruz ozaman ble saldırıyor of yoruldum cocuk olsa egıtılırdı bu kuşlar cok inatcı

Öncelikle bu kadar saldırma huyu olan bir papağanı neden dışarı salıyorsunuz ki? Bırakın kafesinde kalsın belli bir süre, sonra yavaş yavaş kısa aralıklarla sallamaya başlayıp tavırlarını inceleyin
http://i46.tinypic.com/140htls.jpg


Timneh Afrika Gri Papağanı - Rıfkı
Whiteface - Bulut
Lutino - Yağmur
Ara
 Konu: Cvp: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:23
#5
işte o mümkün diil geldiği günden beri kafeste durmuyor hep evde serbesttır o kapının üstü kafesın üstü koltugun bas kısmı onun yerıdır kafese koydugumuz anda çıglıkları bütün apartmanı rahatsız edıyor ancak balkona kafesle cıkarabılıyorum eskıden balknda bile omzumuzda otururdu sonra seslerden ürküp kacmaya baslayınca kafesle cıkarıyoruz onda bıle yarım saat anca duruyor yanındaysak oda cok iyi bi kuştu ne olduysa yavru koruma sevdasına oldu yoksa cok sakın hatta fazla yılışık konusmasıyla basımızı şişren bi kuştur sadece törpümü ne yapılıyomus kusların gagasına sivriligini alıyommus ısırmaları zararsız hale gelıyomus öylebı önlem almayı dusundum ama onuda yapıcak cesaretım yok kıyamamda ama mecbur kalırsam mınıcık törpu yapmayı planlıyorum tabı tepkılerede baglı bu plan
Ara
 Konu: Cvp: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:26
#6
(16.08.2013, Saat:15:23)gamzeliadu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: işte o mümkün diil geldiği günden beri kafeste durmuyor hep evde serbesttır o kapının üstü kafesın üstü koltugun bas kısmı onun yerıdır kafese koydugumuz anda çıglıkları bütün apartmanı rahatsız edıyor ancak balkona kafesle cıkarabılıyorum eskıden balknda bile omzumuzda otururdu sonra seslerden ürküp kacmaya baslayınca kafesle cıkarıyoruz onda bıle yarım saat anca duruyor yanındaysak oda cok iyi bi kuştu ne olduysa yavru koruma sevdasına oldu yoksa cok sakın hatta fazla yılışık konusmasıyla basımızı şişren bi kuştur sadece törpümü ne yapılıyomus kusların gagasına sivriligini alıyommus ısırmaları zararsız hale gelıyomus öylebı önlem almayı dusundum ama onuda yapıcak cesaretım yok kıyamamda ama mecbur kalırsam mınıcık törpu yapmayı planlıyorum tabı tepkılerede baglı bu plan

Bence yanlış yapıyorsun bırak çığlık atsın bir şekilde susacak , yaptığının yanlış olduğunu anlaması lazım. O çığlık atıyor diye dışarı çıkarmamanız lazım o size uyacak , siz ona değil
http://i46.tinypic.com/140htls.jpg


Timneh Afrika Gri Papağanı - Rıfkı
Whiteface - Bulut
Lutino - Yağmur
Ara
 Konu: Cvp: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:29
#7
Kuluçka zamanlarındada mı çift serbest kalıyor ? ve yumurtalarının boş olmasınıın sebebı erkek sultanın kısırlıgı mı ?
Forum Kuralları               İlan Kuralları               Konu Açma Kuralları

                        Acil Yazarsan Geç Cevap Alabilirsin.
Ara
 Konu: Cvp: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:31
#8
denedım susmuyor bütün gün susmadı sadece gece olunca susuyoar onun dısinda hep cıglık atıyor sesıde gür apartman şikayet edıyor haklılarda zaten yuvada takılıyor dısarda pek işi yok ah keşke görsenız oglum fena evi yönetiyo cocuk gibi ilgilenıyoz onla şımartık baya bi ... hele annem hiç laf söyletmez ona cıglık atmasına dayanamaz azıcık ötse alır getırır önce annemi kafese kapamak lazım galıba Smile
Ara
 Konu: Cvp: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:32
#9
(16.08.2013, Saat:15:31)gamzeliadu Nickli Kullanıcıdan Alıntı: denedım susmuyor bütün gün susmadı sadece gece olunca susuyoar onun dısinda hep cıglık atıyor sesıde gür apartman şikayet edıyor haklılarda zaten yuvada takılıyor dısarda pek işi yok ah keşke görsenız oglum fena evi yönetiyo cocuk gibi ilgilenıyoz onla şımartık baya bi ... hele annem hiç laf söyletmez ona cıglık atmasına dayanamaz azıcık ötse alır getırır önce annemi kafese kapamak lazım galıba Smile

başta yanlış yapmışsınız Smile o kadar şımartmışsınız ki ama patronun sizin olduğunu bilmesi lazım
http://i46.tinypic.com/140htls.jpg


Timneh Afrika Gri Papağanı - Rıfkı
Whiteface - Bulut
Lutino - Yağmur
Ara
 Konu: Cvp: çok ısırmaya zarar vermeye başladı ?
 Tarih: 16.08.2013, Saat:15:35
#10
(16.08.2013, Saat:15:29)Emirrr Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Kuluçka zamanlarındada mı çift serbest kalıyor ? ve yumurtalarının boş olmasınıın sebebı erkek sultanın kısırlıgı mı ?

çift hep serbest hiç kafese girmezler üstünde takılıyo bide evın bellı yerlerı var oralarda . erkek kusumuz aslında kısır degıl ama çiftleşmeyı bilmıyo o anneme aşık annemın ayagına gelıyor dişi ise kendı kendıne yumurtluyum duruyo işin garıbı bide kuluckada beklıyolar siz deyın 40 ben dıyım 50 yumurta olmustur bugune kadar birini bitirip birine baslıyolar hep kuluckadalar desem yerıdr yuvayı kaldırdım falan bukez baska yerlere yumurtladı gerı koydum bi ara arkadsın kusu getırdım ondan yavru aldık ama bızım kısır erkek onu yuvaya almıyo yumurtalarada sahıp cıkıyo yavruyu ayagını kırmıs gırıp cıkarken öldu öle yane ben bıktım onlar bıkmadı
Ara
 


çok ısırmaya zarar vermeye başladı ? konusu
çok ısırmaya zarar vermeye başladı ? Konusunun Linki Direk Link
çok ısırmaya zarar vermeye başladı ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
çok ısırmaya zarar vermeye başladı ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
çok ısırmaya zarar vermeye başladı ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Limon ilk kez elimden yemeye basladi LimonluKek 2 314 05.02.2016, Saat:19:47
Son Yorum: LimonluKek
Bilgi Evcil papağanım sonradan agresifleşmeye başladı lethe_i 1 463 30.12.2015, Saat:15:52
Son Yorum: propontis
  az bişey konuşmaya başladı tam net olmasada cici kuş diyo paşa emrah262 6 819 20.07.2015, Saat:06:53
Son Yorum: emrah262
  Kuşum Isırmaya Başladı Arif-Ateş 8 978 11.07.2015, Saat:13:33
Son Yorum: ultra_dadas
  Saldırmaya başladı SarperLevent 8 656 10.04.2015, Saat:20:13
Son Yorum: SarperLevent
  Kuşunuz ne zaman melodik ötmeye veya konuşmaya başladı? kemalcelik155 15 1,553 05.03.2015, Saat:15:36
Son Yorum: Griay
  Hırçınlaşmaya başladı.. Baba5ultan 3 603 16.02.2015, Saat:14:55
Son Yorum: Baba5ultan
  Bu şekilde eğitim kuşuma zarar verir mi ? EfesHare 2 527 23.01.2015, Saat:15:08
Son Yorum: Mavi0677
  Rahatsız etmeye başladı akap 12 1,037 09.01.2015, Saat:10:48
Son Yorum: Nida ozdemir
  kuşum tüy dökmeye başladı ozan1998 3 676 07.11.2014, Saat:09:46
Son Yorum: orHaNs



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status