Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Caglaa avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Cinsiyet, yaş !


 Konu: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:11:28
#1
http://www.izlesene.com/video/019-mov/6637768

Arkadaşlar diğer konuda devam ediyordum fakat bu yorum sonlarda kaldığı için kimse bakmıyor sanırım o yüzden yeni konu açma ihtiyacı hissettim, yanlış yapıyorsam kusuruma bakmayın lütfen.

Tekrardan merhabalar;
Yukarıda ki video da yeni aldığım 1 yaşlarında olduğunu söylediğim dişi ve erkek diye aldığım çapkının ötüşü var, tek tip ötüyorlar sesi çok çıkan çapkın çığlık atıyor sanki. İlk başta hafif öten gri olan dişi yani. Dişi konusuna gelirsek bu fıstık 1 haftadır bizimle, elimize gelmiyor ama çapkına yanaşıyor baya bizim oğlan ona gaga atıyor yaklaştırmıyor. Dişiyi alırken petshopcu erkek istiyor şu an zaten falan dedi ama videolarda ki gibi erkeği davet falan ettiğini hiç görmedim yaklaşmıyorlar bile.
Bir de dişi olan bizimkine göre iri, gagası çok fazla büyük ayakları da aynı şekilde daha kalın ve daha uzun parmakları, aralarında 1-2 ay olabilir bizimki ama hemen hemen aynı yaştalar, bizimki mi biraz ufak kalmış acaba? Normal midir? Vitamin veya ek bi şeyler mi yapsam. Ne yapmamı önerirsiniz, sizin fikirlerinize göre yeni aldığımı değiştirip bir erkek alacağım.
Hiç mutlu değiller çok üzülüyorum neler yapabilirim diye video biraz kısa ama anca bu kadar yakalayabildim kusura bakmayın .
 Konu: Cvp: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:11:30
#2
cok sekerler Smile) yanlıs bılıgı vermıyım ehlı bırısı yasın Smile
OopsÜzülme der Mevlana ; İstediğin bir şey olmuyorsa;
---------------------------------Ya daha iyisi olacağı için yada gerçektende olmaması gerektiği için olmuyordur.
Karizma


Pied: Cabbar Dipsiz
 Konu: Cvp: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:13:21
#3
(26.09.2012, Saat:11:30)ademk21 demiş ki: cok sekerler Smile) yanlıs bılıgı vermıyım ehlı bırısı yasın Smile

Teşekkür ederim ya, heyecanla cevap bekliyorum ama kimse de yorum yapmıyor. Hiç bi fikriniz yok mu:/ İkisi de hatun sanırım, ayırsam mı napsam bilemedim.
 Konu: Cvp: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:13:43
#4
sarı olan lutino sürekli öten oysa eğer bana erkek gibi geldi diğeri white face olması lazım yaşı hakkında bişey diyemeyeceğim ama o sürekli ses çıkaran erkek sanırım ikiside çok tatlı maşallah allah uzun ömür versin Smile
tatlı gümüşümHeart
yakışıklı haşmetim Alkis

[Resim: http://s7.rimg.info/da3a98be30e4705c44e1...b98913.gif]
 Konu: Cvp: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:14:17
#5
sarı olan lutino mutasyonu fakat çıkardığı sesi hem erkek hem dişi çıkarabilir.dışardan uzak biyerde olsun kafesi öyle videeoya alın.dışarıyı görüncee heyecanlanıp çığlık atarlar.diğeri ise 3 gen adı verilen mutasyon.emareler dökülmemiş yaşınıda doldurmuş ayrıca.bu nedenle cinsiyeti dişi.lutino için birşey diyemem tam ötüş videosu görmeden.ama uyum sağlamışlar gibi.yani erkek çıkarsada ayırmayın Smile
 Konu: Cvp: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:14:23
#6
(26.09.2012, Saat:13:43)gümüşüm demiş ki: sarı olan lutino sürekli öten oysa eğer bana erkek gibi geldi diğeri white face olması lazım yaşı hakkında bişey diyemeyeceğim ama o sürekli ses çıkaran erkek sanırım ikiside çok tatlı maşallah allah uzun ömür versin Smile

Böyle ince ince en sonlara doğru öten dişi olan white face. Çığlık atan sesi çok çıkan da bizim oğlan Smile Çok teşekkür ederim sizinkilerede uzun ömürler Smile)

(26.09.2012, Saat:14:17)Nurdan demiş ki: sarı olan lutino mutasyonu fakat çıkardığı sesi hem erkek hem dişi çıkarabilir.dışardan uzak biyerde olsun kafesi öyle videeoya alın.dışarıyı görüncee heyecanlanıp çığlık atarlar.diğeri ise 3 gen adı verilen mutasyon.emareler dökülmemiş yaşınıda doldurmuş ayrıca.bu nedenle cinsiyeti dişi.lutino için birşey diyemem tam ötüş videosu görmeden.ama uyum sağlamışlar gibi.yani erkek çıkarsada ayırmayın Smile

Ya bizimki erkekse bir sorun yok zaten bir süre sonra birbirlerini beğenirler diyorlar. Yavru almakta değil amacım ama çift olsunlar istiyorum. Çok teşekkür ederim yardımcı olduğunuz için. Burada duruyorlar ama çapkın ilk başlarda aynı tünekte bile durmak istemiyordu yer kapmaca oynar gibi o inince koşa koşa uzun tüneğe çıkıyordu. Umarım düzelirler ben öttükleri bi video yakalarsam hemen yükleyeceğim onuda sağolun Smile

Burada ki linkte de yanyana fotoğrafları var.

http://www.petarkadas.com/cglaa/fotograf-927035
 Konu: Cvp: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:14:44
#7
yalnız tek bir kafese koyun öyle çekinde sesler karışmasın Smile
 Konu: Cvp: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:14:46
#8
(26.09.2012, Saat:14:44)Nurdan demiş ki: yalnız tek bir kafese koyun öyle çekinde sesler karışmasın Smile

Haklısınız en kısa sürede halledeceğim Smile
 Konu: Cvp: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:19:36
#9
Dişi white faceye bayıldım.Rabbim ne güzel yaratmış...
 Konu: Cvp: Cinsiyet, yaş !
 Tarih: 26.09.2012, Saat:23:46
#10
Bende dişi niyetiyle albino sultan aldım ama henüz cinsiyetinden tam emin olamadım fakat erkek çıkma ihtimali var öyle bir durum da sizin kuşunuzla dilerseniz değişebiliriz
 


Cinsiyet, yaş ! konusu
Cinsiyet, yaş ! Konusunun Linki Direk Link
Cinsiyet, yaş ! Konusunun HTML Kodu HTML Link
Cinsiyet, yaş ! Konusu BBCode Linki BBCode Link
Cinsiyet, yaş ! Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Cinsiyet hakkında yardım alabilirmiyim? muratyildiz27 4 145 23.03.2017, Saat:15:45
Son Mesaj: muratyildiz27
  Arkadaşlar bu ötüşden cinsiyet anlaşılırmı Ponçik :) 1 105 22.03.2017, Saat:12:28
Son Mesaj: Ponçik :)
  cinsiyet,yaş,tavsiyeleriniz Özgürözdemir 8 226 21.03.2017, Saat:09:10
Son Mesaj: Özgürözdemir
  Tür , yaş , cinsiyet Resul12ali 7 134 21.03.2017, Saat:00:57
Son Mesaj: emre 1986
  ilk ötüşümüz cinsiyet nedir ? sewal37 10 251 20.03.2017, Saat:16:25
Son Mesaj: sewal37
  Yaş ve Cinsiyet patron58 2 114 15.03.2017, Saat:19:53
Son Mesaj: raifmeric
  cinsiyet ve yaş tahmini Özgürözdemir 5 237 14.03.2017, Saat:14:37
Son Mesaj: newceri
  cınsıyet hakında erkanlastworld 12 346 12.03.2017, Saat:01:00
Son Mesaj: erkanlastworld
  Merhaba, Cinsiyet konusunda yardımınızı rica ediyorum. fatih2607 7 233 07.03.2017, Saat:22:46
Son Mesaj: raifmeric
  kuşum cinsiyet hakında erkanlastworld 7 218 05.03.2017, Saat:18:41
Son Mesaj: erkanlastworld



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status