Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Volkan avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- cinsiyet va yaşı hakkında bilgi


 Konu: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 07.03.2012, Saat:23:37
#1
[Resim: 3b1tf.jpg]
 Konu: Cvp: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 07.03.2012, Saat:23:42
#2
Cinsiyeti Erkek, Yaşı genc duruyor..
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.[Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif]
 Konu: Cvp: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 07.03.2012, Saat:23:46
#3
fazla otmedı ama otusu dısı gıbı geldı bugun ılk gunu evde lutınoyu satıp bunu aldım da
 Konu: Cvp: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 07.03.2012, Saat:23:52
#4
(07.03.2012, Saat:23:46)Volkan demiş ki: fazla otmedı ama otusu dısı gıbı geldı bugun ılk gunu evde lutınoyu satıp bunu aldım da

http://www.sultanpapaganlari.com/konu-su...nlari.html İnceleyn Smile
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.[Resim: http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif]
 Konu: Cvp: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 07.03.2012, Saat:23:55
#5
tmm serhat yeterınce acık oldu Acik-agizli-gulumseme
 Konu: Cvp: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 08.03.2012, Saat:00:13
#6
Volkan hayırlı olsun ilk günlerde dişi gibi ötebilir merak etme erkek bu kuş ve daha çok genç inşallah sorunsuz evcilleştirebilirsin....
 Konu: Cvp: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 08.03.2012, Saat:00:20
#7
h.g. okan yolda bı kac defa ottu dişi gıbı şüphelendım ama resımlere falan baktım erkek bıras dınlensın yarın ugrasmaya baslıcam
 Konu: Cvp: Cvp: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 08.03.2012, Saat:00:21
#8
(08.03.2012, Saat:00:20)Volkan demiş ki: h.g. okan yolda bı kac defa ottu dişi gıbı şüphelendım ama resımlere falan baktım erkek bıras dınlensın yarın ugrasmaya baslıcam
Volkan yarın başlama 3-4 gün sonra tam anlamıyla başlayabilirsin ilk bir kaç gün kafesi yeni evi ona güven versin merak etme dişi olmasının ihtimali bile yok Smileilk defa bu kadar net konuşuyorum heralde Smile

 Konu: Cvp: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 08.03.2012, Saat:00:22
#9
Volkan hayırlı olsun sultanın umarım aranız çok iyi olur güzel arkadaş olursunuz.Allah sağlık versin
 Konu: Cvp: Cvp: cinsiyet va yaşı hakkında bilgi
 Tarih: 08.03.2012, Saat:00:25
#10
(08.03.2012, Saat:00:22)ßiLaL demiş ki: Volkan hayırlı olsun sultanın umarım aranız çok iyi olur güzel arkadaş olursunuz.Allah sağlık versin

saol bılal bugun okanla beraber aldık erzurumdan dedıgın pıed satılmıs bakamadık ama okan bakmıstı ona evcıl degılms
(08.03.2012, Saat:00:21)Okan demiş ki:
(08.03.2012, Saat:00:20)Volkan demiş ki: h.g. okan yolda bı kac defa ottu dişi gıbı şüphelendım ama resımlere falan baktım erkek bıras dınlensın yarın ugrasmaya baslıcam
Volkan yarın başlama 3-4 gün sonra tam anlamıyla başlayabilirsin ilk bir kaç gün kafesi yeni evi ona güven versin merak etme dişi olmasının ihtimali bile yok Smileilk defa bu kadar net konuşuyorum heralde Smile

tmm okan dedıgın gıbı yaparız zaten pustu oyle cevreyı ızlıo

 


cinsiyet va yaşı hakkında bilgi konusu
cinsiyet va yaşı hakkında bilgi Konusunun Linki Direk Link
cinsiyet va yaşı hakkında bilgi Konusunun HTML Kodu HTML Link
cinsiyet va yaşı hakkında bilgi Konusu BBCode Linki BBCode Link
cinsiyet va yaşı hakkında bilgi Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
Question Cinsiyet ayrımı sericonug 6 101 7 saat önce
Son Mesaj: Ranga ranga
  Yaş ve cinsiyet tahmini Fmc25 2 84 27.03.2017, Saat:22:32
Son Mesaj: Fmc25
  yaşı ve cinsiyeti hakkında yardım lütfen ! toğrulca 16 367 26.03.2017, Saat:22:57
Son Mesaj: GORAX
  Cinsiyet ve türü hakkında yardımcı olabilir misini? sforce1906 2 90 26.03.2017, Saat:22:06
Son Mesaj: Emrullah
  Cinsiyet konusunda yardım lütfen... muratyildiz27 0 79 26.03.2017, Saat:09:18
Son Mesaj: muratyildiz27
  Cinsiyet hakkında yardım alabilirmiyim? muratyildiz27 4 172 23.03.2017, Saat:15:45
Son Mesaj: muratyildiz27
  Arkadaşlar bu ötüşden cinsiyet anlaşılırmı Ponçik :) 1 122 22.03.2017, Saat:12:28
Son Mesaj: Ponçik :)
  cinsiyet,yaş,tavsiyeleriniz Özgürözdemir 8 252 21.03.2017, Saat:09:10
Son Mesaj: Özgürözdemir
  Tür , yaş , cinsiyet Resul12ali 7 153 21.03.2017, Saat:00:57
Son Mesaj: emre 1986
  ilk ötüşümüz cinsiyet nedir ? sewal37 10 290 20.03.2017, Saat:16:25
Son Mesaj: sewal37



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status