Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
Selman Ferid avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- cinsiyet tahmini ?


 Konu: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 01.10.2013, Saat:13:49
#1




t349y.jpg
t34cd.jpg
t3wk9.jpg
t3wpk.jpg
t3wrr.jpg
t3ww3.jpg
Yorumlarınızı bekliyorum..
Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 01.10.2013, Saat:14:11
#2
Bu çağırma ötüşü diye biliyorum bu sesten cinsiyet ayrımı yapılamıyor ama yinede tecrübeli arkadaşlar yorum yaparsa daha iyi olur yanlış yönlendir miyim yine de sizi Smile
MaleÇAKIR
Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 01.10.2013, Saat:14:16
#3
(01.10.2013, Saat:14:11)gokhan47 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Bu çağırma ötüşü diye biliyorum bu sesten cinsiyet ayrımı yapılamıyor ama yinede tecrübeli arkadaşlar yorum yaparsa daha iyi olur yanlış yönlendir miyim yine de sizi Smile

Hmm peki teşekkürler Smile bakalım diğer arkadaşlarıda bekliyelim.

Kanat resmini ekliyeceğim birazdan...
Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 01.10.2013, Saat:15:15
#4
selman kafesin içerisini tüneklerle doldurmuşsun kuşa yaşam alanı kalmamış plastik tünekleri kaldır biraz daha ferah dusun kafesin içi...
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 01.10.2013, Saat:16:53
#5
(01.10.2013, Saat:15:15)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı: selman kafesin içerisini tüneklerle doldurmuşsun kuşa yaşam alanı kalmamış plastik tünekleri kaldır biraz daha ferah dusun kafesin içi...

Abi önceden ispinozlar ikamet ettikleri için onlardan kalma Tongue kafes değiştireceğim tüneklerde zaten tahtaya çevrilicek Smile
Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 01.10.2013, Saat:17:00
#6
(01.10.2013, Saat:16:53)Selman Ferid Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(01.10.2013, Saat:15:15)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı: selman kafesin içerisini tüneklerle doldurmuşsun kuşa yaşam alanı kalmamış plastik tünekleri kaldır biraz daha ferah dusun kafesin içi...

Abi önceden ispinozlar ikamet ettikleri için onlardan kalma Tongue kafes değiştireceğim tüneklerde zaten tahtaya çevrilicek Smile

yeni kafes gelene kadar plastikleri çıkar sen
Bir gün kıyamet kopar çöker karanlık
ALLAH bizi affetmez çok günah aldık
Sevenler ayrılamaz,bir plan yaptık
Tüm ÇARŞI cehenneme kombine aldık.


Özel Mesaj İle Yardım Talebi Yasaktır!
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 01.10.2013, Saat:17:09
#7
(01.10.2013, Saat:17:00)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(01.10.2013, Saat:16:53)Selman Ferid Nickli Kullanıcıdan Alıntı:
(01.10.2013, Saat:15:15)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı: selman kafesin içerisini tüneklerle doldurmuşsun kuşa yaşam alanı kalmamış plastik tünekleri kaldır biraz daha ferah dusun kafesin içi...

Abi önceden ispinozlar ikamet ettikleri için onlardan kalma Tongue kafes değiştireceğim tüneklerde zaten tahtaya çevrilicek Smile

yeni kafes gelene kadar plastikleri çıkar sen

Tamam şefim Smile
Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 03.10.2013, Saat:18:13
#8
(01.10.2013, Saat:15:15)xıdır Nickli Kullanıcıdan Alıntı: !
(01.10.2013, Saat:14:11)gokhan47 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: !

KANAT FOTORAFLARI...


t7lsy.jpg
Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 03.10.2013, Saat:19:14
#9
her zaman böylemi öter yoksa kimi zaman inişli çıkışlı ötüşleri oluyormu çünkü bu ötüş belirleyici 1ötüş değil
Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 03.10.2013, Saat:19:26
#10
(03.10.2013, Saat:19:14)engin Nickli Kullanıcıdan Alıntı: her zaman böylemi öter yoksa kimi zaman inişli çıkışlı ötüşleri oluyormu çünkü bu ötüş belirleyici 1ötüş değil

Şuan bişi diyemeyececeğim Smile bir tuhaf Smile bi öyle ötüyo bi böyle bir diyorum erkek bir diyorum dişi Smile
Ara
 


cinsiyet tahmini ? konusu
cinsiyet tahmini ? Konusunun Linki Direk Link
cinsiyet tahmini ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
cinsiyet tahmini ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
cinsiyet tahmini ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  cinsiyet ve yaş tahmini Özgürözdemir 4 108 24.02.2017, Saat:17:25
Son Yorum: raifmeric
  Merhaba, Cinsiyet konusunda yardımınızı rica ediyorum. fatih2607 0 64 22.02.2017, Saat:12:21
Son Yorum: fatih2607
  cinsiyet ve yaşı hakkında bilgilendirebilir misiniz lütfen etka07 1 75 21.02.2017, Saat:19:59
Son Yorum: newceri
  Cinsiyet ve yaş konusunda yardım lütfen eXe1aNs 10 184 21.02.2017, Saat:12:53
Son Yorum: newceri
  Yaş ve cinsiyet konusunda yardım eder misiniz Furkan67100 26 817 18.02.2017, Saat:18:25
Son Yorum: Furkan67100
  Renk değiştirerek cinsiyet Mustafah11 1 115 15.02.2017, Saat:22:48
Son Yorum: Mustafah11
  ALEXANDER PAPAĞANIM YAŞ TAHMİNİ datrom 1 95 15.02.2017, Saat:22:33
Son Yorum: Mustafah11
  Cinsiyet ve yaş slhgnss 5 133 13.02.2017, Saat:23:16
Son Yorum: paşa40
Video Yaş ve Cinsiyet Bilgisi alabilir miyim? berke3335 3 125 11.02.2017, Saat:18:21
Son Yorum: Eminepelin
  Yaş tahmini için bakabilirmisiniz lütfen! Nihatcbci 8 245 08.02.2017, Saat:22:21
Son Yorum: Nihatcbci



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status