Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Nusret avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- cinsiyet tahmini ?


 Konu: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 03.12.2011, Saat:03:01
#1
arkadaşlar kafam karıştığı için emin olmak istedim. sizinde dediğiniz gibi ıslık çalan sultan papağı erkek olur diye biliyorum bende ama geçen gün bi petshopa sordum bakalım ne diyecek diye adam bana dişilerde ıslık çalabilir falan dedi inanmadım ama kafamda da soru işaretleri kaldı emin olmak için sizin yorumlarınızı okumak isterim. sizce erkek mi ?

http://soundcloud.com/demoniac04/asdasd-10#

ben çift olarak almıştım. diğer sultanım çok nadiren ötüyor kuşları alalı yaklış 5 ay gibi bir süre oldu ama diğer sultanımın öttüğünü pek fazla duymadım sadece arada bir culk culk die bi ses çıkarıyo normal bi ötüş şekli yani. erkeğe gelince hiç susmuyor durmadan ötüyor sürekli cicikuş, babacık, ıslık çalıyor, ıslıkla şarkılar yapıyor, telefon sesi çıkarıyor, kapı sesini taklit ediyor. işin tuhaf tarafı hiç konuşturmaya çalışmadım cicikuş diye en fazla 5 ya da 6 defa demişimdir 3 gün sonra bi baktım cicikuş demeye başladı. videoda da dikkat ederseniz cicikuş diyor. ben kafesin yanına yaklaşınca hemen yanıma geliyor beni dinliyor. ele falanda geliyor. Annem kuşları pek sevmez çok ses çıkardıkları için bende de bir çiftte jumbo muhabbetler var. Annem bile bu kuşu o kadar sevdi ki hepsini sat bir tek bu kuş kalsın diyo o derecede sevimli ve cana yakın bi kuş Acik-agizli-gulumseme
1 Çİft Sultan Papağanı
Pearl - Erkek (Vakkas)
Pied - Dişi (Zilli)
1 Çİft Çekoslovak Muhabbet çifti
Çapkın ve Nazlı

Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 03.12.2011, Saat:03:05
#2
Sesleri dinleyemedim ama dediğiniz gibi ise kuşunuz erkektir.Dişi kuşlar nağmeli ötemez hangi petshop söylemiş ise iyi sallamış.
Amaç sultan papağanı sahibi olmaksa gerisi teferruattır Sniper
Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 04.12.2011, Saat:00:22
#3
artık hiç bi şüphem kalmadı ikisinden de çünkü az önce çiftleşirken gördüm Acik-agizli-gulumseme İNŞ yavrularınıda görmek nasip olur. yavrularından her türlü mutasyonda sultan çıkabilme ihtimali var mı ? mesela lutino çıkarbilir mi ?
1 Çİft Sultan Papağanı
Pearl - Erkek (Vakkas)
Pied - Dişi (Zilli)
1 Çİft Çekoslovak Muhabbet çifti
Çapkın ve Nazlı

Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 04.12.2011, Saat:00:26
#4
Sizin kuşlarınızın mutasyonu nedir? Eğer kuşunuzun genlerinde lutino geni varsa yani atalarında tabiki olur.Hatta hiç beklemediğiniz bir mutasyon bile olabilir.İllki her yavru anne babası gibi olacak diye bir kural yok.
Amaç sultan papağanı sahibi olmaksa gerisi teferruattır Sniper
Ara
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 04.12.2011, Saat:10:20
#5
İstisnalar kaideyi bozmazAcik-agizli-gulumseme
 Konu: Cvp: cinsiyet tahmini ?
 Tarih: 04.12.2011, Saat:14:28
#6
bizim gevezenin konuşması Acik-agizli-gulumseme

http://www.fileupyours.com/view/317112/Geveze.mp3

DİER LİNK AÇILMIYO GALİBA YA DA BEN BECEREMEDIM
1 Çİft Sultan Papağanı
Pearl - Erkek (Vakkas)
Pied - Dişi (Zilli)
1 Çİft Çekoslovak Muhabbet çifti
Çapkın ve Nazlı

Ara
 


cinsiyet tahmini ? konusu
cinsiyet tahmini ? Konusunun Linki Direk Link
cinsiyet tahmini ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
cinsiyet tahmini ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
cinsiyet tahmini ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  cinsiyet taha2121 2 325 10.12.2015, Saat:22:07
Son Yorum: taha2121
  Ötüşünden cinsiyet tahmini anka 7 711 16.01.2015, Saat:00:26
Son Yorum: Hakan_21
  Cinsiyet Tahmini yapabilirmisiniz ? CaNaNCa 4 634 24.08.2013, Saat:12:52
Son Yorum: CaNaNCa
  bu ötüş ve cinsiyet hakkında bilgi cozucu123 16 2,158 07.03.2013, Saat:14:35
Son Yorum: yunus43
  Arkadaşlar Cinsiyet Hakkında Yardım Eş alcamda erdinc7878 4 954 29.01.2013, Saat:17:55
Son Yorum: mehmet157



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status