Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

fıstık34 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım


 Konu: Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım
 Tarih: 07.04.2012, Saat:12:05
#1
Arkadaşlar Ben Dişi ve erkek sultanlarım Var. Dişi sultanım Tekken çiftleşmek istioydu ciyaklıyodu çiftleşme pozisyonuna geçiyodu erkeği aldım sustu ama 2 ay geçti aradan . Şimdi erkeğin yanında aynı hareketi yaptı erkek bunu üzerine çıktı çiftleşmek için biraz üstünde kaldı çiftleştilermi bilmiyorum ama Sonra da düştüler tünekten . s İzlediğim çiftleşme videolardında erkek bunun üstüne çıkıyo kuyrugunu indiriyodu ama bu sultanım kuyrugunu indrmedi . neden böyle bişey oldu Çifteşebilirlermi. ?

Ara
 Konu: Cvp: Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım
 Tarih: 07.04.2012, Saat:12:15
#2
bence endişelenecek bişey yok onur.bazen böyle talihsizlikler oluyor Smile benim erkek sultanda bikaç defa düştü.sen onları kendi halinde bırak.gerekeni yapacaklardır.
><Mükemmelin peşinde koş,Sonra başarı zaten seni bulur...><
Ara
 Konu: Cvp: Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım
 Tarih: 07.04.2012, Saat:12:18
#3
İnş yuvalık Tek kişilk bide Bunu görnce bu olayı. Direk Eminönünden Kafes almaya gidicem. + Yuvalık Bu arada Yuvalıgın içine ne Koymama lazım Bazı kişiler Talaş koyuyo Bendemi Talaş koyucam .
Ara
 Konu: Cvp: Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım
 Tarih: 07.04.2012, Saat:12:22
#4
yuvalık küçükse evet yuvalığı büyüt biraz.rahat hareket etsinler.kafeste küçükse biraz büyüğünü al.ama yuvarlak kafeslerden alma.köşeli kafeslerden olsun.yuvalığın içine petshoplarda satılan hamster talaşı koy.başkada bişey koymana gerek yok yuvalığa.
><Mükemmelin peşinde koş,Sonra başarı zaten seni bulur...><
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım
 Tarih: 07.04.2012, Saat:12:23
#5
(07.04.2012, Saat:12:18)fıstık34 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: İnş yuvalık Tek kişilk bide Bunu görnce bu olayı. Direk Eminönünden Kafes almaya gidicem. + Yuvalık Bu arada Yuvalıgın içine ne Koymama lazım Bazı kişiler Talaş koyuyo Bendemi Talaş koyucam .
Kağıt havlu en iyisi kardeşim yinede sen forumda diger arkadaşların yorumlarına göz at istersen senin için hangisi uygunsa onu kullan
ŞİLA lutino Female
PAŞA grey Male
Ara
 Konu: Cvp: Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım
 Tarih: 07.04.2012, Saat:12:58
#6
bir kaç başarısız denemeden sonra oda tecrübelenecektir merak etmeyin Smile
Ara
 Konu: Cvp: Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım
 Tarih: 07.04.2012, Saat:13:56
#7
inş tecrübelenirler ya şidmi birazdan çıkıcam eger bugn alamassam yarın kesn kafes + yuvalık alıcam. Genellikle Herkes hamster talaşı koy diyo . Bu talaşı petshoplarda bulabilrmym . İstanbul Eminönünde mesela . ?
Ara
 


Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım konusu
Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım Konusunun Linki Direk Link
Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım Konusunun HTML Kodu HTML Link
Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım Konusu BBCode Linki BBCode Link
Çiftleşmeye çalışırken Üstünden düştü .s Sultanım Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
Wink YEni ALBİNO DİŞİ SULTANİM mazlum 0 131 02.10.2016, Saat:19:04
Son Yorum: mazlum
  Sultanım susmuyordu eş aldım yanına fakat CananSEVİL 12 415 27.07.2016, Saat:21:49
Son Yorum: CananSEVİL
  Sultanım neden böyle ötüyor mertarikan 2 167 09.07.2016, Saat:02:11
Son Yorum: sultancik34
  Erkek sultanım çiftleşme hakkında Sezgincakir1 1 195 30.06.2016, Saat:01:55
Son Yorum: aytaç1993
Muzik Erkek sultanım neden bu şekilde durmadan ötüyor batman21 5 383 16.06.2016, Saat:14:04
Son Yorum: Karanlık_Olan
Video Sultanım ne bulsa ısırıyor/yiyor mertarikan 3 309 16.06.2016, Saat:03:26
Son Yorum: kusefendisi
  Sultanım ne verdiysem hiçbirini yemiyor. JrQuen 1 263 08.06.2016, Saat:22:04
Son Yorum: hks
  Sultanim egitime basliyalim mi? Srkya00 3 382 19.04.2016, Saat:19:14
Son Yorum: Omery
  Sultanim ayaklari Grand53 11 692 18.03.2016, Saat:20:25
Son Yorum: Grand53
  Sultanım Çok Zayıf. eneskaradeniz 6 461 17.03.2016, Saat:22:23
Son Yorum: eneskaradeniz



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status