Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

delice44 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- çiftleşme belirtisimi?


 Konu: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:23
#1
herkese slm arkadaşlar.çift sultanlarımdan birisi garip davranmaya başladı,sizlere sormak istedim.benim bir çift sultanım var.erkek dişi diye aldım fakat emin değilim cinsiyetlerinden.ancak satıcının dişi dediği kuşum sürekli diğerinin yanına gidip önünde eğiliyo,ayaklarını ısırıyo,garip garip sesler çıkarıyo.sanki çiftleşmek istiyor.bunu günde bikaç defa yapıyor.ancak diğer sultanımın erkek olduğundanda şüpheliyim.çünkü alalı 1 ay oldu ancak hiç erkek gibi melodik ötmedi.fakat satıcının dediğine göre erkek(ki satıcılara nekadar güvenebilirizki Smile )yani benim formda okuduğuma göre önce erkek kur yapar dişide hazır olduğunda bu şekilde önünde eğilip çiftleşmeye hazır olduğunu gösterir.bi anlam veremedim.yardım ederseniz sevinirim dostlar.
><Mükemmelin peşinde koş,Sonra başarı zaten seni bulur...><
 Konu: Cvp: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:30
#2
aslında sitede cinsiyet ayrımı ile ilgili paylaşım var.türü nedir papağanların ona göre yardım edeyim yada resmini paylaş söyleyeyim.
DİŞİ SULTAN PAPAĞAN: fıstık

ERKEK SULTAN PAPAĞAN: abbas
 Konu: Cvp: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:33
#3
daha önce resimleri yüklemiştim.linkini vereyim bakıver dostum.
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-ci...siniz.html
link bu.
><Mükemmelin peşinde koş,Sonra başarı zaten seni bulur...><
 Konu: Cvp: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:36
#4
üstteki erkek alttaki kız erkeklerin yanaklarındaki renkler daha belirgiin oluyor.
ama yanıladabilirim benim bilgim bu
DİŞİ SULTAN PAPAĞAN: fıstık

ERKEK SULTAN PAPAĞAN: abbas
 Konu: Cvp: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:39
#5
satıcıda öyle söyledi.ama erkek ötmediği için emin olamıyorum.
><Mükemmelin peşinde koş,Sonra başarı zaten seni bulur...><
 Konu: Cvp: Cvp: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:39
#6
(24.03.2012, Saat:13:36)korkmazailesi demiş ki: üstteki erkek alttaki kız erkeklerin yanaklarındaki renkler daha belirgiin oluyor.
ama yanıladabilirim benim bilgim bu
tamamen yanlış bir bilgi pied ( sarı ) olanın erkek olduğunu ötüşlerinden anlarsınız eğer melodili ise erkek eğer düz ise dişidir alttakinde eğer 7 aylık olmuşssa ve tüyleri böyle kalmışsa garanti dişidir
SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
 Konu: Cvp: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:42
#7
evet alttaki 7-8 aylık ve rengi böyle.sarı olan erkek die aldım ama ötmedi hiç.peki sizce dişinin öyle davranması normal mi?
><Mükemmelin peşinde koş,Sonra başarı zaten seni bulur...><
 Konu: Cvp: Cvp: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:43
#8
(24.03.2012, Saat:13:42)delice44 demiş ki: evet alttaki 7-8 aylık ve rengi böyle.sarı olan erkek die aldım ama ötmedi hiç.peki sizce dişinin öyle davranması normal mi?

dişi kızgınlık döneminde olabilir böyle sanki gırtlaktan bir ses çıkarıyor öne eğilip kuyruğunu kaldırıyor ise kızgındır aslında bir video atsanız çok iyi olacak Smile
SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
 Konu: Cvp: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:45
#9
evet garip garip sesler çıkarıyor ve eğiliyor önünde.fakat yaklaştığında pied vuruyo dişiye.bidaha öyle yakalarsam hemen videoya çekip paylaşayım Smile
><Mükemmelin peşinde koş,Sonra başarı zaten seni bulur...><
 Konu: Cvp: çiftleşme belirtisimi?
 Tarih: 24.03.2012, Saat:13:51
#10
Selamlar;
Pied olan erkek gibi ama arkadaşların dedği gibi biraz daha küçük gibi dişi daha olgun olduğu için erkekten beklentileri olabilir ama erkekte daha küçük olduğundan bu beklentilerini yerine getiremeyebilir.Zannımca henüz erkeğin zamanı gelmemiş
 


çiftleşme belirtisimi? konusu
çiftleşme belirtisimi? Konusunun Linki Direk Link
çiftleşme belirtisimi? Konusunun HTML Kodu HTML Link
çiftleşme belirtisimi? Konusu BBCode Linki BBCode Link
çiftleşme belirtisimi? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Çiftleşme aşamasında yuvalığı değiştirmek? murat3576 3 77 25.03.2017, Saat:21:12
Son Mesaj: sezer Bey
  Çiftleşme sonrası dj_musty 5 123 18.03.2017, Saat:23:47
Son Mesaj: sezer Bey
  Çiftleşme Olasılıgı..! Enes Bey 3 161 19.02.2017, Saat:22:38
Son Mesaj: raifmeric
  Çiftleşme için Beslenme ve Şartlar BerkDemiraki 6 473 02.02.2017, Saat:12:49
Son Mesaj: raifmeric
  Çiftleşme oldu ne yapmalıyım Alperen8 2 191 01.02.2017, Saat:18:41
Son Mesaj: Alperen8
  Çiftleşme Sorunu Alperen8 6 228 26.01.2017, Saat:23:29
Son Mesaj: Alperen8
  Ciftlesme gerceklesti ama yumurta yok Serdarhant 4 209 25.01.2017, Saat:14:58
Son Mesaj: Serdarhant
Bilgi Çiftleşme Sorunu Alperen8 6 202 18.01.2017, Saat:22:10
Son Mesaj: blackwhite
  Çiftleşme Alperen8 2 149 18.01.2017, Saat:20:47
Son Mesaj: Alperen8
  Çiftleşme yaşi Aschill55 2 176 15.01.2017, Saat:18:47
Son Mesaj: raifmeric



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status