• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
çiftleşme
#1
Herkese hayırlı günler arkadaşlar. Profilimdeki sultanlar, herşey yolunda, çiftleşiyorlar 15 gündür, yuvalığıda aldım uygun şekilde içine hamster talaşına kadar koydum fakat, dişi yuvalığa girmek istediğinde erkek sokmuyor onu, yada arkasından içeri giriyo bu seferde dişi çıkıyor. Galiba yumurtlayacak, ne yapabilirim? şimdi ayırın diyen arkadaşlar olucak ama yumurtalar olursa erkeğin yumurtaları kırma olayından korkuyorum. Bir sorum daha olacak, dişinin yumurtlayacağı zamanı nasıl anlayabilirim? yani hamile olduğunu?

#2
(19.11.2012, Saat:00:03)ahmettir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Herkese hayırlı günler arkadaşlar. Profilimdeki sultanlar, herşey yolunda, çiftleşiyorlar 15 gündür, yuvalığıda aldım uygun şekilde içine hamster talaşına kadar koydum fakat, dişi yuvalığa girmek istediğinde erkek sokmuyor onu, yada arkasından içeri giriyo bu seferde dişi çıkıyor. Galiba yumurtlayacak, ne yapabilirim? şimdi ayırın diyen arkadaşlar olucak ama yumurtalar olursa erkeğin yumurtaları kırma olayından korkuyorum. Bir sorum daha olacak, dişinin yumurtlayacağı zamanı nasıl anlayabilirim? yani hamile olduğunu?

yumurtlayacağı zaman dişi kuş yuvalıkta daha çok zaman geçirir,durgunlaşır,mürekkep balığı kemiği varsa fazlaca tüketir ve dışkısı bayağı büyük olur...

#3
(19.11.2012, Saat:00:03)ahmettir Adlı Kullanıcıdan Alıntı: dişinin yumurtlayacağı zamanı nasıl anlayabilirim? yani hamile olduğunu?

kloakta (dışkı yaptığı yer) gözle görülür bir şişkinlik gözlemlenir.

#4
Sorularınızın Cevabı bilgi bankasında mevcut aslında Ahmet bey,
Erkegin acemide olsa yumurtaları kırdıgı pek raslanmaz korkmayın.
Hamilelik belirtilerinide Arkadaşlar Yazmış zaten..

Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.
#5
tşk ederim arkadaşlar, umarım herşey yolunda giderde sizin daha çok başınızı ağrıtırım



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Çiftleşme ve tüy dökümü surunsalı Umutcx 5 65 39 dakika önce
Son Yorum: sefer
  Çiftleşme/me Sorunu (+18) atmaca 12 670 11.06.2017, Saat:09:43
Son Yorum: newceri
  çiftleşme yuva Farukayan55 0 83 13.05.2017, Saat:17:35
Son Yorum: Farukayan55
  Yumurtlama döneminde çiftleşme coachsevimli 2 192 28.04.2017, Saat:07:06
Son Yorum: coachsevimli
  dişi sultanım çiftleşme isteği mi duyuyor? melodi0704 5 415 04.04.2017, Saat:23:16
Son Yorum: melodi0704
Exclamation Irklar arası çiftleşme ve eş tutma Abi 6 325 03.04.2017, Saat:20:01
Son Yorum: Abi
  Çiftleşme aşamasında yuvalığı değiştirmek? murat3576 3 228 25.03.2017, Saat:21:12
Son Yorum: sezer Bey
  Çiftleşme sonrası dj_musty 5 290 18.03.2017, Saat:23:47
Son Yorum: sezer Bey
  Çiftleşme Olasılıgı..! Enes Bey 3 244 19.02.2017, Saat:22:38
Son Yorum: raifmeric
  Çiftleşme için Beslenme ve Şartlar BerkDemiraki 6 657 02.02.2017, Saat:12:49
Son Yorum: raifmeric



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi