Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

pele avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- çetoya yardım... çözemedim..


 Konu: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:13
#1
arkadaşlar malumunuz kuşum çeto 2 gün oldu geleli... ve kısa sürede çok ilerleme kaydettik beraber... şu an benden korkmuyor elime alıp kafasını rahatlıkla kaşıyorum ve kendi gelmiyor ama ben alıp omzuma vs koydummu yanagımdan falan öpüyor ben döndüğüm zaman ben onu öpüyorum hiç kaçmıyor korkmuyor... lakin bi kaç husus dikkatimi çekti ben konustukça kafasını sarsıyor silkiniyor anlayamadım ve sürekli pısırık bi şekilde duruyor kabarmış ve pusmuş... dışkımsıda yeşili yoğun su gibi... video yan olduayarlayamadım kusura bakmayın... 3. resimdeki gibi sürekli kabarık ve titrek vaziyette duruyor..





[Resim: 2zrlrb9.jpg]

[Resim: 35jklee.jpg]
çok yakında burda.......
 Konu: Cvp: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:15
#2
sanırım ses tonunuzun yüksek olmasından kaynaklanıyor Smile kısık sesle konuşmayı deneyin bi belki yapmaz ...
 Konu: Cvp: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:21
#3
ortama alışması sürer sizden korkmaması büyük gelişme onunla ilgilenin ortama alışacaktır
Fındık(Lutino Erkek
Fıstık(Pearl Dişi)
 Konu: Cvp: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:23
#4
yok ses tonumla alakalı değil sürekli bu şekilde ortam sessizken oda sakin duruyor... konusurken nefesim gelip huylanıyorda diyebilirsiniz buda değil ona dogru konusmadım... nefesin gelmiyor ona.. anlayamadım ilk defa basıma geldi...
çok yakında burda.......
 Konu: Cvp: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:25
#5
kısık sesli konuşunca da mı yapıyor ?
 Konu: Cvp: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:28
#6
(10.04.2013, Saat:21:25)ferhan demiş ki: kısık sesli konuşunca da mı yapıyor ?

evet bazen yapıyor...
çok yakında burda.......
 Konu: Cvp: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:31
#7
Oğuzhan Bey Sizin Ufacık Nefesiniz Bile Ona Çok Gelecektir,emin olabilirsiniz ki nefesinizden kafasını sallar,hatta yüzüne bi kaç kez ufazık üfleyin aynısını yapacaktır veya benzerini Smile
sultanlarda hep bu vardır.benimkindede var Wink ayrıca sessiz konuşursanız dahada cezbolur Wink
kabarmasına gelince etrafı kontrol edip miskinleşince heryeri tanımaya çalıştıklarında bunu yapar sultanlar ve sizi rahatlacak bişey söyleyim ,güvende hissettiklerinde kabarıp öyle miskin miskin etrafa bakarlar Smile Alkis
 Konu: Cvp: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:38
#8
(10.04.2013, Saat:21:31)Bahadırr demiş ki: Oğuzhan Bey Sizin Ufacık Nefesiniz Bile Ona Çok Gelecektir,emin olabilirsiniz ki nefesinizden kafasını sallar,hatta yüzüne bi kaç kez ufazık üfleyin aynısını yapacaktır veya benzerini Smile
sultanlarda hep bu vardır.benimkindede var Wink ayrıca sessiz konuşursanız dahada cezbolur Wink
kabarmasına gelince etrafı kontrol edip miskinleşince heryeri tanımaya çalıştıklarında bunu yapar sultanlar ve sizi rahatlacak bişey söyleyim ,güvende hissettiklerinde kabarıp öyle miskin miskin etrafa bakarlar Smile Alkis

Bahadır Bey nefesimin gelmediğinden eminim... evet üflediğimdede yapıyor Smile yazarken bi üf dedim yaptı Smile ama cidden konusmamdada yapıyor yüksek konustugumda hiç kaçırmıyor ama kısık konuştugumda bazenyapıp bazen yapmıyor... bide sesi çıksa daha hiç duymadım sesini...
çok yakında burda.......
 Konu: Cvp: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:40
#9
Dışkısı sıvı ise, avidiare kullanmanda fayda var. Ayrıca suyuna elma sirkesi katabilirsin.
 Konu: Cvp: çetoya yardım... çözemedim..
 Tarih: 10.04.2013, Saat:21:48
#10
(10.04.2013, Saat:21:40)seththeking demiş ki: Dışkısı sıvı ise, avidiare kullanmanda fayda var. Ayrıca suyuna elma sirkesi katabilirsin.

üzüm sirkesi olurmu ?
çok yakında burda.......
 


çetoya yardım... çözemedim.. konusu
çetoya yardım... çözemedim.. Konusunun Linki Direk Link
çetoya yardım... çözemedim.. Konusunun HTML Kodu HTML Link
çetoya yardım... çözemedim.. Konusu BBCode Linki BBCode Link
çetoya yardım... çözemedim.. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  fıstık hasta yardım lütfen Ayşe32 21 365 21.03.2017, Saat:20:55
Son Mesaj: Ayşe32
  Acil yardım ersin2239 4 131 19.03.2017, Saat:00:57
Son Mesaj: candark4349
  yardım lütfen raifmeric 10 219 15.03.2017, Saat:20:08
Son Mesaj: raifmeric
  Sultan papagani tuy dokme ve yolma acil yardim Serkan serkan 5 200 05.03.2017, Saat:23:47
Son Mesaj: Ayşe32
Exclamation Bu hareketlerin anlamı ne ? Lütfen Yardım.. slmlh 10 317 28.02.2017, Saat:19:40
Son Mesaj: raifmeric
  Acil Yardım eder misiniz ? vetonur 27 608 28.02.2017, Saat:14:44
Son Mesaj: vetonur
Exclamation Çok Acil Yardım Garip Davranıyor BurakT 3 191 26.02.2017, Saat:17:17
Son Mesaj: nil sip
  Çok acil yardım, Tufanerkol 2 122 26.02.2017, Saat:12:31
Son Mesaj: nil sip
  çok acil yardım lütfen Paşam hasta mı yusufmert06 1 164 25.02.2017, Saat:20:02
Son Mesaj: MİÇO129
Sad Sultan papağanım değişik harekletler yapıyor lütfen yardım video var etka07 3 241 20.02.2017, Saat:00:29
Son Mesaj: engin



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status