Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

pele avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- çeto geldi yem yemiyor yardım..


 Konu: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:09:18
#1
arkadaşlar makumunuz çetom geldi gece getirdiğim için foruma gelemedim akşam kafese koydum ışıgı açık bıraktım yem yer diye hiç bişey yememiş halada yemiyor kıramadıgından falan değil ilgilenmiyor yemle tıslıyor bide onada ilkdefa şahit oldum Smile) kedi gibi tıs tıs tıslıyor yanına yaklaşınca Acik-agizli-gulumseme şu an sırtımda öyle duruyor agzımla beslemeyi denedim dudaktan yemvereyin diyorum ilgilenmiyor yumurta mamasıda yaptım ilgilenmiyor ama dünden beri bişey yemedi aç olduguna eminim.. yardım lütfen.. son durumumuz bu
[Resim: eamhq8.jpg]
çok yakında burda.......
 Konu: Cvp: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:09:25
#2
Henüz eve yeni gelen bir kuşun yem yememesi kadar normal bişey yok, ayrıca anladığım kadarıyla yoldan geldi, korkmuş olabilir ona biraz zaman tanıyın.
 Konu: Cvp: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:09:36
#3
ne kadar dayanabilir bu şekilde yemyemesi lazım ama Sad
çok yakında burda.......
 Konu: Cvp: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:09:39
#4
Bi süre yalnız bırakmayı dene, düzene girecek merak etme açlık bastırdığında mutlaka yiyecektir.
 Konu: Cvp: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:09:55
#5
Kuşunuz hayırlı olsun Smile yeni gelen kuşun yem yememesi normaldir kuşada ağızinizdan yem vermeye çalışmayin yeni gelen kuşun ne yapacağı belli olmaz Allah muhafaza dudağınızı kapar filan...
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:09:59
#6
(09.04.2013, Saat:09:55)ömer02 demiş ki: Kuşunuz hayırlı olsun Smile yeni gelen kuşun yem yememesi normaldir kuşada ağızinizdan yem vermeye çalışmayin yeni gelen kuşun ne yapacağı belli olmaz Allah muhafaza dudağınızı kapar filan...

teşekkür ederim Smile ısırması kesinlikle yok o yönden çok şanslıyım yoldan geldi ve daha yeni birazda korkmus ama aç oldugundan eminim yeme ilgisizliği niye onu anlayamadım...

ve bir sorum daha olucak şırıngam yok temin edicem hemen ama şu an şırıngasız nasıl mama verebilirim...??????
çok yakında burda.......
 Konu: Cvp: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:10:03
#7
Lapa şeklinde mama yapıp verebilirsin.
 Konu: Cvp: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:10:04
#8
Telaş etmeyin mutlaka yiyecektir Emre nin de dedigi gibi biraz yalnız bırakın ayrıca ısırmaması çok güzel şanslısınız Smile
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:10:18
#9
(09.04.2013, Saat:10:03)trm demiş ki: Lapa şeklinde mama yapıp verebilirsin.

lapa haline getirdim önüne koydum ilgisiz hala tutup zorla tıkıcam şimdi Smile (şaka) şırınga vasıtası olmadan nası lverebilirim bunu..
çok yakında burda.......
 Konu: Cvp: çeto geldi yem yemiyor yardım..
 Tarih: 09.04.2013, Saat:10:22
#10
Elinizden yiyorsa o şekilde verebilirsiniz...
 


çeto geldi yem yemiyor yardım.. konusu
çeto geldi yem yemiyor yardım.. Konusunun Linki Direk Link
çeto geldi yem yemiyor yardım.. Konusunun HTML Kodu HTML Link
çeto geldi yem yemiyor yardım.. Konusu BBCode Linki BBCode Link
çeto geldi yem yemiyor yardım.. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Meyve yemiyor Bekir Tuğbay 6 138 23.03.2017, Saat:15:29
Son Mesaj: GORAX
  Kuşum ballı kraker hastadı oldu yardım Mustafah11 7 315 19.02.2017, Saat:16:58
Son Mesaj: totti
  Anne kuş ne yemeli?Arkadaşlar lütfen yardım edin. Oğluş ege 3 197 15.02.2017, Saat:09:52
Son Mesaj: AhmetŞ
  Kuşum çekirdeği kıramıyor yardım Mustafah11 1 131 06.02.2017, Saat:20:17
Son Mesaj: nil sip
  Yemin kabuğunu çıkartıyor yemiyor nil sip 7 208 25.01.2017, Saat:22:03
Son Mesaj: paşa40
Fikir Mamaya alıştı yemi bıraktı-yardım Mubişcan 1 154 07.01.2017, Saat:22:58
Son Mesaj: soude
  Kuşum yemiyor papatyam12 3 229 16.12.2016, Saat:19:52
Son Mesaj: papatyam12
  Meyve ve sebze yemiyor Poyraz23 3 260 24.11.2016, Saat:11:37
Son Mesaj: mutan
  yem yemiyor bob_up 2 182 24.11.2016, Saat:11:34
Son Mesaj: mutan
  Sultanlarım Yem Yemiyor SoLdier 1 232 02.10.2016, Saat:00:37
Son Mesaj: konia



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status