Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
Mybestpetshop
oguz05 avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- çeteneden başka bişe yemiyo


 Konu: çeteneden başka bişe yemiyo
 Tarih: 28.06.2012, Saat:11:53
#1
3 aylık sultanım sarı darı filan yemiyo,çeteneden başka bişey yemiyo yardım Sad Sad
Ara
 Konu: Cvp: çeteneden başka bişe yemiyo
 Tarih: 28.06.2012, Saat:12:01
#2
yemek kabını değiştiriyorsanız değiştirmeyin aynı kaba sadece sarı darı veya ne yemesini istiyorsanız onu koyun mutlaka yiyecektir.aynı sorunu bende yaşadım farklı yemliğe koymuştum korkuyordu ondan aynı yemek kabına koyunca yedi ama.. inş yer Dodgy
Papağanlar ve güzel sesli kuşlar sözleri yüzünden hapsedilirler, aptal balıkçıl istediği gibi dolaşır; çünkü susmak en iyi politikadır...
 Konu: Cvp: çeteneden başka bişe yemiyo
 Tarih: 28.06.2012, Saat:12:22
#3
Oguz abi sen koy o illaki yer sonunda merak edicektir. Petshopdan aldı iseniz yememesi normaldir orda başka hiç birşey yemedikleri için ama zaman tanıyın dedigim gibi eninde sonunda yiyicektir.
Jako Papağanı = Yakup
 Konu: Cvp: çeteneden başka bişe yemiyo
 Tarih: 28.06.2012, Saat:12:30
#4
ufak daha herşeye alışır korkutmadan darıda yiyecektir Smile
Ara
 Konu: Cvp: çeteneden başka bişe yemiyo
 Tarih: 28.06.2012, Saat:13:34
#5
petshop tanda almadım AMA Sad
Ara
 


çeteneden başka bişe yemiyo konusu
çeteneden başka bişe yemiyo Konusunun Linki Direk Link
çeteneden başka bişe yemiyo Konusunun HTML Kodu HTML Link
çeteneden başka bişe yemiyo Konusu BBCode Linki BBCode Link
çeteneden başka bişe yemiyo Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  yemden başka bişey yediremiyorum niloya 4 202 05.01.2017, Saat:09:31
Son Yorum: soude
Fikir yumurtadan başka bişe yemiyor ne yapmalıyım? kerata 3 333 04.09.2016, Saat:20:39
Son Yorum: konia
  başka vitanim vermelimiyim ? kardan100 2 372 29.03.2016, Saat:02:31
Son Yorum: darkzazo
  Yemden başka bişey yemiyorlar Ylmzz22 3 441 14.02.2016, Saat:22:46
Son Yorum: erge
  cekirdekten baska birsey yemiyor:( hrnshn 6 834 22.05.2015, Saat:12:07
Son Yorum: hrnshn
  hagen türü hariç başka kafes önerileri bekliyorum iskan 4 910 07.11.2014, Saat:23:54
Son Yorum: zekiglsn
  yemden başka birşey yemiyor arthurr 6 1,010 02.10.2013, Saat:14:12
Son Yorum: Jeren
  mama yemiyo yolcu49 6 816 08.08.2013, Saat:01:10
Son Yorum: yolcu49
  yeminden baska bisey yemiyor cimbomm26 13 1,437 23.07.2013, Saat:03:03
Son Yorum: cimbomm26
  dişi sultanım darıdan başka birşey yemiyor buraka1 3 825 23.05.2013, Saat:18:56
Son Yorum: TaeZStkyoht



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status