Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).
erden avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 1 Oy - Ortalama: 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi


 Konu: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 03.03.2012, Saat:02:04
#1
cennet papağanıyla sultan papağanın çifleşmesi bana çok ilgnç geldi sizlerlede bi paylaşmak istedim böyle birşey mumkun mu ya Smile çok şaşırdım açıkcası



Ara
 Konu: Cvp: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 03.03.2012, Saat:03:05
#2
burda da muhabbet ile çiftleşiyor ama muhabbet boydan kaybediyor Acik-agizli-gulumseme
SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
 Konu: Cvp: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 03.03.2012, Saat:03:16
#3
Çiftleşme hareketleri içinde olmaları tabiki mümkün ama ikisinden ortak bir yavru olması mümkün değil ki videoyu koyan kişi de bir soru üzerine belirtmiş.
"the cockatail produce egg but unfortunately, it is not fertile." (sultan papağanı yumurtladı ama malesef yumurta döllenmiş değil."
Alıcı değilim bakınıyorum öyle.
Ara
 Konu: Cvp: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 03.03.2012, Saat:04:08
#4
ya tabi zaten yumrtada bi yaşam belirtisi olsaysı zaten o zaman sıkıntı olabilirdi ben sadece ilgnç buldum sizlerle bi paylaşmak istedim Smile
Ara
 Konu: Cvp: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 03.03.2012, Saat:14:29
#5
baya bi ilginçmiş şaşırdım Smile
Ara
 Konu: Cvp: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 03.03.2012, Saat:16:44
#6
(03.03.2012, Saat:14:29)Okan Nickli Kullanıcıdan Alıntı: baya bi ilginçmiş şaşırdım Smile

dimi bende valla çok şaşırdım Smile hehe
Ara
 Konu: Cvp: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 03.03.2012, Saat:16:45
#7
Orhunun dedigini gibi ciftleşmeleri mümkün, 2 kızgın kuş yanyana koyulmuş dolayısı ile ciftleşmişler, Ama Spremler uyuşmaz, Kromozom sayıları farklı, yani yumurtadan yavru cıkma olasılıgı yok..
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 03.03.2012, Saat:16:47
#8
(03.03.2012, Saat:16:45)SERHAT Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Orhunun dedigini gibi ciftleşmeleri mümkün, 2 kızgın kuş yanyana koyulmuş dolayısı ile ciftleşmişler, Ama Spremler uyuşmaz, Kromozom sayıları farklı, yani yumurtadan yavru cıkma olasılıgı yok..

tabiki haklsın yani yavrunun cıkmamsı cok dogal eyer cıksadı ozaman sorun olurdu zaten Smile ama genede şaşırtıcı bi durum bence Smile
Ara
 Konu: Cvp: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 03.03.2012, Saat:19:19
#9
Aslında belki çıkadabilirdi tabi Serhat'ın dediği gibi kromozom uyuşması vs gibi durumların uygun olduğunu düşünürsek. Ama çıkan yavru tıpkı at ve eşeğin çiftleşmesinden doğan katır gibi kısır olurdu. Tabi at ve eşek aynı cinse ait farklı türler. Sultan ve cennet papağanları familyadan itibaren farklı olduğu için eşey hücreleri uyuşmayacaktır.
Ara
 Konu: Cvp: cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi
 Tarih: 28.03.2012, Saat:16:06
#10
YAA BENDE DE AYNI SORUN VAR. SULTAN PAPAĞANIM VARDI. 2008 YILINDAN BERİ BESLİYORUM. ABLAMIN CENNET PAPAGANIDA YAKLASIK 2 AYDIR BEN BAKIYORUM. İKİSİ AYNI KAFESTE 2 HAFTADIR BİRBİRLERİNE ÇOK YAKINLAR. CENNET PAPAĞANI (ERKEK) KUSUYOR VE SULTAN YİYOR. DÜNDE YEMLİĞİN İÇİNE SULTAN PAPAĞANI YUMURTA YAPMIŞTI. SOK OLDUM BÖYLE BİRŞEY MÜMKÜN MÜ? YAVRU ÇIKAR MI ?
Ara
 


cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi konusu
cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi  Konusunun Linki Direk Link
cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi  Konusunun HTML Kodu HTML Link
cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi  Konusu BBCode Linki BBCode Link
cennet papağanıyla sultan papağanın çiftleşmesi  Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Yeni Cennet Papağanım Hakkında Yardım alpersan 8 471 29.02.2016, Saat:02:07
Son Yorum: erkanmedeni®
  Eş sultan papağanları alışır mı? Gökdeniz 2 258 08.02.2016, Saat:16:55
Son Yorum: Gökdeniz
  Cennet papağanları dedikkleri kadar gürültücü mü ? Rigneck 4 315 16.01.2016, Saat:11:10
Son Yorum: Rigneck
  Sultanlarıma yeni arkadaşlar :) cennet papağanlarım dj_musty 11 1,256 20.09.2015, Saat:11:17
Son Yorum: dj_musty
  Yeni cennet papağanım :) :) :) Cinsiyet tahmini yaparmısınız umeyr 2 1,231 08.07.2015, Saat:16:09
Son Yorum: umeyr
  Cennet papağanım ile Sevda papağanım Yumurtaları oldu yavruları nasıl olacak LanTheyuS 2 805 25.05.2015, Saat:16:12
Son Yorum: LanTheyuS
  cennet papağanı çiftleşme ve kuluçka hakkında bilgi (şeker) 0 636 11.05.2015, Saat:16:43
Son Yorum: (şeker)
  cennet papağanlarım hakkında cinsiyet ve yaş konusunda yardımınızı bekliyorum emretuna 5 828 05.04.2015, Saat:17:17
Son Yorum: emretuna
  cennet papaganı kulucka necmeddin227 1 888 27.01.2015, Saat:23:38
Son Yorum: goktug123
  cennet papağanı yavruları hakkında? necmeddin227 2 622 01.01.2015, Saat:23:26
Son Yorum: necmeddin227



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi