• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
burun delikleri tıkalı sanki yardım edin
#1
arkadaşlar papaganımda kesinlikle hırlama, aksırma, tıksırma yok. burununda kızarmada yok. ancak her iki burun deliğinede sanki bir şek kaçmış gibi.

bunun nedeni ne olabir sizce

yem yemesinde vs. hiç bşir srun yok.

Bir varmış Bir yokmuş....
#2
eğer söylediklerinizin hiç biri yoksa normal..sultanların burun deliklerinde kapakçıklar vardır..bu kapakçıklar da burunu kapalıymış gibi bir görünüm verir..

#3
evet aynen öyle kapakçık benzeri şeyler varBlank

o kadar kuş besledim ilk kez rastladım.

Bir varmış Bir yokmuş....
#4
bu kapakçıklar buruna toz ve benzeri şeylerin girmesini engeller..aslında bi bakıma sağlığı açısından önemli..



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Arkadaşlar yardım edin! Hırçınn 2 52 Dün, Saat:18:21
Son Yorum: raifmeric
  Burnu tıkalı LinkPapağan 2 113 15.07.2017, Saat:19:23
Son Yorum: uxs
  nolur yardım,çıldırıcam, sultanlarımda bitlenme :( üstelik birde yavruda da var melodi0704 10 266 14.07.2017, Saat:14:59
Son Yorum: melodi0704
  Sultan Papağanım Hasta Lütfen Yardım Eder misiniz? ogz24 15 450 25.06.2017, Saat:03:24
Son Yorum: ogz24
  Acil yardım hasan2577 5 144 19.06.2017, Saat:20:20
Son Yorum: Mazi86
  Papağanımın Parmağı Kapıya Sıkıştı, Acil Yardım asilgungor 8 226 07.06.2017, Saat:15:33
Son Yorum: CansuHakan
Exclamation Yardım edin Papağanımın kanadı iyileşmiyor. mcCicikuş 5 185 30.05.2017, Saat:14:03
Son Yorum: SedatCengaver
  Yardım Hıçkırığa benzer tuhaf bir şey CansuHakan 16 347 28.05.2017, Saat:14:29
Son Yorum: CansuHakan
Exclamation Önemli!! Sultan papagımın burun deliğindeki rahatsızlık Minnak2 0 116 13.05.2017, Saat:09:56
Son Yorum: Minnak2
  sultan papağanı hastalığı acil yardım bekliyorum reqq123 3 199 12.05.2017, Saat:22:50
Son Yorum: Ayşe32



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi