Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

mehmet yılmaz avatar
Konuyu Değerlendir
  • 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Bu kafes uygun olur mu ?


 Konu: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 16.04.2012, Saat:16:20
#1
İleride sultan almayı düşünüyorum.Elimde güzel bir kafes var,acaba uygun mudur ?
Bir foto ve video ekliyorum yeni foto çekemiyorum piller bitmiş.Boy olarak yüksek kafes,ayrıca geniştir.Tek sultan alıcam eş almıcam.Maksat evcilleştirmek.

[Resim: 4j9br.jpg]





 Konu: Cvp: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 16.04.2012, Saat:16:43
#2
bence olur ama pek rahat olmaz gibime geliyor rahatça kanat açıp çırpamaz ama albinonda gözüm kaldı abi Acik-agizli-gulumseme benimkilerde ne kur ne başka bişe tık yok Acik-agizli-gulumseme
SOKAK HAYVANLARI YÜZLERCE YILDIR VARLAR VE VAR OLACAKLAR !
 Konu: Cvp: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 17.04.2012, Saat:03:41
#3
Yok kanat çırpar rahatça aslında Smile
 Konu: Cvp: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 17.04.2012, Saat:07:04
#4
Yeni fotolar çektim:

[Resim: 4k2k7.jpg]

[Resim: 4k2kg.jpg]

[Resim: 4k2kh.jpg]

[Resim: 4k2kf.jpg]
Ayrıca demin okuduj,tek yaşayan sultanlarda tüy yolma olsun,yükseksesle bağırma olsun,strese girme olsun gibi durumlar söz konusuymuş.Doğru mudur ? Ona göre alıcam,sonra ne ben pişman olayım ne de hayvana yazık olsun.
+
Evde muhabbet kuşu olacak 1 adet.
 Konu: Cvp: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 18.04.2012, Saat:12:37
#5
Başka yorumu olan ?
 Konu: Cvp: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 18.04.2012, Saat:12:42
#6
kafesiniz sultan için çokta uygun gibi gelmedi bana güzel kafes ama sultanlar için biraz kullanışsız.Tek olan kuşlarda dediğiniz sorunlar oluşabilir ayrıca o kafeste kuşunuz çok rahat hareket edemeyeceği için strese girme ihtimali daha yüksek olur ama geniş bir kafesiniz varsa içini oyuncaklarla doldurursanız ve birazda ilgi gösterirseniz strese girme durumu ortadan kalkabilir.
 Konu: Cvp: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 18.04.2012, Saat:13:15
#7
Aslında kıyas yapıyorumda,daire şeklindeki kafslere oranla daha kullanışlı gibi geldi bana.
Kafes içindeki o tüneği çıkarıp yerine düz bir tünek koyduğumda yer alanı daha uygun gibi gelir bence.
Veya 'T' şeklinde bir tünek yaparsan daha uygun gelir gibime geliyor.

Valla kuş alıcam bu kesin ama bir kaç yoruma daha bakayım.Eğer kesin uygunsuz denirse cayıcam sultan almaktan,zaten muhabbet sebebiyle ev kafes kaynıyorken bir kafes daha alamam Smile Elimde çifthane vardı keşke çıkarmasaydım elden.

Kuş zaten evcilleştiğinde kafeste durmayacak hep,bu faktörde var.Genellerle salar oynarım.Sadece yem vs. yemek için girerse girer kafese o kadar.Tabi hep salık oalcak değil malum dışkı vs olayları için kafestede blunacak elbet Smile

Yinede ölçülerini aldım kafesin,illa belli bir ölçü olayı vardır sultanalr için.Birde ölçülerine göz atın bakalım uygun mudur Smile

[Resim: 4lcjf.jpg]
 Konu: Cvp: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 18.04.2012, Saat:13:32
#8
Bizdede buna benzer dikdörtgen bi kafes vardı rahat rahat sultana uyar diye düşündük ki bide petshopta sultan için kafes sorduğumuzda hemen hemen aynı boyutta kafesleri tavsiye ettiler bizde cikletimizi aldık koyduk bu kafese, birkaç gün durdu iyi güzel problem yok gibi duruyordu ama sürekli kafesin içinde hareket halinde olduğu için kuyrugu tüneğine tellere sürtünüp duruyor şekilden şekle giriyordu, ve uçlarıda kötü oldu bu yüzden tırtık tırtık oldu Sad neyse sonra büyük bir kafese denk geldik başka bi petshopta uygun geldi ve aldık ölçülerini sorarsan şuan tam bilemiyorum diğer kafesin iki katıSmile, içinde tünekten tüneğe atlarken kanatlarını rahatlıkla açabiliyor ama abartılı bi kafes değil baktığında ve küçük kafeste yapamadığı kanatlarını açıyor geriniyor her hareketi rahatlıkla yapabiliyor geniş geniş takılıyor anlıyacağınSmile uzun lafın kısası benim fikrim bu kafesin uygun olmadığı yönündeConfused Allah kolaylık versin Smile
CikLet - Lutino Karizma
 Konu: Cvp: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 01.05.2012, Saat:17:21
#9
Buradaki kafes uygun mudur ? Boyutları konuda yazıyor: http://www.sultanpapaganlari.com/konu-sa...meler.html
 Konu: Cvp: Bu kafes uygun olur mu ?
 Tarih: 16.10.2012, Saat:15:37
#10
Arkadaşlar bende suLtan Papağanı beslemek İstiyorum ama yavrumu alıyım yoksa 8 aylıkmı alıyım
 


Bu kafes uygun olur mu ? konusu
Bu kafes uygun olur mu ? Konusunun Linki Direk Link
Bu kafes uygun olur mu ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Bu kafes uygun olur mu ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Bu kafes uygun olur mu ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Kafes ısitması İbrahim0134 5 144 24.03.2017, Saat:10:56
Son Mesaj: LİMONÇİKO
  Tek Kafese 2 Çift Uygun Olur mu? rserdar 3 117 12.03.2017, Saat:23:44
Son Mesaj: raifmeric
  sultan yaşı hakkında yardımcı olur musunuz serbey 3 164 08.03.2017, Saat:10:19
Son Mesaj: serbey
  5 günlük papaganima n'olur bir yardim silasadik 9 219 19.02.2017, Saat:21:42
Son Mesaj: Koala
  KAFESİM SİZCE UYGUN MU ? Bağlamatör 19 658 15.10.2016, Saat:21:47
Son Mesaj: suicidesmoking
  Kafes Tabanına Toprak konia 0 239 09.09.2016, Saat:13:46
Son Mesaj: konia
  Vision kafes Symbiote 3 487 02.06.2016, Saat:08:28
Son Mesaj: BeYaZKiN
  Hafta içi işte hafta sonu evde nasıl olur kuş? PHI 15 793 20.05.2016, Saat:21:40
Son Mesaj: PHI
  Kafes dışı yaşam baysan 13 883 29.01.2016, Saat:16:28
Son Mesaj: Açelya
  Uyku,kafes düzeni,yem fates3001 0 482 23.01.2016, Saat:23:53
Son Mesaj: fates3001



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status