• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bu is olmuyacak galiba
#1
Cikoyu alali yaklasik 1 ay oldu ancak 1.5 hafta iyi hic gormedi bir tanidigimiy bakti eve girip yemini degistirdi ancak geleli 2.5 hafta falan olu hala cikonun isinma belirtisi yok otmesi disinda denilenleri yapiyorum sitede elimi uzatip bekliyorum falan ama bu is olmicak bana alisamicak galiba Sad(
Çiko pearl mutasyonu
Male
#2
Bende çikiyi alalı iki gün oldu ilk önce elinle kafes dısından dal darı ver bakalım yicekmi büyük ihtimal yer çiki yedi sonra elimi içeri sokdum verim yine yedi darıyı uzaklastırdım parmağımı tünek yaptım parmağıma çıkdı yedi ve artık parmağıma geliyor ama yinede bana tam güvenmiyor seninki yine ötüyor çiki daha otmedi bile sanslısın Smile dene bakalım dediklerimi Smile
#3
ben alalı bir sene oldu , arada sırada kafama konarlar , bilgisayardayken gelir ekrana konarlar , elimden yem yerler o kadar. özel evcilleştirme eğitimi vermeyince durdukları yerde evcilleşmiyorlar .uğraşman gerekiyor.
#4
benim evcillestirmekden kastim korkmasin yani dedigini deniyim bi umarim ise yarar ama yemeden kacar gibi geliyor bana
Çiko pearl mutasyonu
Male
#5
(03.09.2012, Saat:17:29)Cazzo35 demiş ki: benim evcillestirmekden kastim korkmasin yani dedigini deniyim bi umarim ise yarar ama yemeden kacar gibi geliyor bana

bir hafta gelmez , iki hafta gelmez sonra her türlü gelir . yeterki kuşları tutmaya çalışma bu süre zarfında.
#6
dun gece kafesini actim cikadi bile o derece
Çiko pearl mutasyonu
Male
#7
çıkar , biraz zaman ver kuşa . kapağını kapatma uzun bir süre
#8
baya acik gitti yaninda yemek yedi falan ama cikmadi korktu sanirim suan ac oldugunu biliyorum yemliklerini degistirizodum daldari koydum kafesine yemedi simdir zedi ve her yeri kirletiyor Acik-agizli-gulumseme neyse buna degdi annem gelmeden topliim bari Acik-agizli-gulumseme
Çiko pearl mutasyonu
Male
#9
AA çıkarma zaten dışarı daha sana alısmadan . Dal darıyıda kafese koyma elinde tut elinden yesin.
Ve karamsar olma sabırlı ol er yada geç muhakkak alışacak Smile
#10
disardan yedi kafesin icinde kacti seninki sicak kanliymis yahu
Çiko pearl mutasyonu
Male


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Güven sorununu aşıyoruz galiba :) hsngnr1983 0 69 20.04.2017, Saat:22:50
Son Mesaj: hsngnr1983
Thumbs Up Galiba tembel.. Cevdetefe54 0 312 20.01.2016, Saat:10:47
Son Mesaj: Cevdetefe54
  galiba kısa süre kör oldu Şaman 5 963 29.09.2013, Saat:00:38
Son Mesaj: swan41
  Ses sistemi yutmus galiba :) mirage 8 1,446 25.01.2013, Saat:15:12
Son Mesaj: tibet
  ( ÇAPKIN ) Biraz Fazla Evcilleşti Galiba Vys 32 4,754 03.12.2012, Saat:21:39
Son Mesaj: Vys
  Kral galiba korkuyor Hasan Aydın 1 926 26.01.2012, Saat:22:56
Son Mesaj: ßiLaL
  kuşum bana alıştı galiba mouse124 8 1,732 24.09.2011, Saat:20:49
Son Mesaj: SedatCengaver



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi