Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

lokalan avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- bu hareketin nedeni ney ???


 Konu: bu hareketin nedeni ney ???
 Tarih: 17.07.2013, Saat:16:27
#1
https://www.facebook.com/photo.php?v=177...=2&theater de kuşum 1:52 ve 2:43 da durduk yere kanat cırptı bunun nedeni ney kuşum 8 aylık ..
Ara
 Konu: Cvp: bu hareketin nedeni ney ???
 Tarih: 17.07.2013, Saat:16:37
#2
kaan bu hareketleri normalde tüm kuşlar yapar kanat germe hareketi.. Kanatlarını rahatlatmak için yapıyor.. Kan dolasımına da yardımcı oluyor Ayrıca kuşun her hareketinde bir şey aramak kuşu sıkar ve doğal olarakta huzursuz eder..
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
 Konu: Cvp: bu hareketin nedeni ney ???
 Tarih: 17.07.2013, Saat:16:39
#3
(17.07.2013, Saat:16:37)ömer02 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kaan bu hareketleri normalde tüm kuşlar yapar kanat germe hareketi.. Kanatlarını rahatlatmak için yapıyor.. Kan dolasımına da yardımcı oluyor Ayrıca kuşun her hareketinde bir şey aramak kuşu sıkar ve doğal olarakta huzursuz eder..

tamam saol çok teşekkür ederim

(17.07.2013, Saat:16:37)ömer02 Nickli Kullanıcıdan Alıntı: kaan bu hareketleri normalde tüm kuşlar yapar kanat germe hareketi.. Kanatlarını rahatlatmak için yapıyor.. Kan dolasımına da yardımcı oluyor Ayrıca kuşun her hareketinde bir şey aramak kuşu sıkar ve doğal olarakta huzursuz eder..

orası öyle ama ben esnemesini demiyorum . kanat larını ucar gibi cırpıyo ya onu diyorum . bi kere elimde öyle kanat cırparken yere up uzun bi kanat tüyü düştü .
Ara
 


bu hareketin nedeni ney ??? konusu
bu hareketin nedeni ney ??? Konusunun Linki Direk Link
bu hareketin nedeni ney ??? Konusunun HTML Kodu HTML Link
bu hareketin nedeni ney ??? Konusu BBCode Linki BBCode Link
bu hareketin nedeni ney ??? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  dişi sultan papağanım sürekli böyle ötüyo nedeni ne olabilir ??? emretecer 16 1,598 03.02.2016, Saat:17:10
Son Yorum: newceri
  Bu hareketin anlami ne ? Ediz 6 630 20.01.2016, Saat:13:28
Son Yorum: MetinOzk
  Bu Hareketin Anlamı Nedir? Arif-Ateş 2 684 25.10.2015, Saat:21:51
Son Yorum: Selami
  Bu hareketin anlami nedir ? Selami 4 650 25.10.2015, Saat:12:14
Son Yorum: Selami
  bu hareketin anlami hrnshn 12 1,230 03.10.2015, Saat:18:37
Son Yorum: hrnshn
  Betimlediğim hareketin sebebi nedir cihatiyidiker 2 662 21.02.2015, Saat:19:36
Son Yorum: ilhami27
  bu hareketin sebebi nedir sizce ? selenn 7 987 16.02.2015, Saat:21:00
Son Yorum: selenn
  Bu hareketlerin nedeni? eren27 16 1,164 07.02.2015, Saat:22:22
Son Yorum: eren27
  hareketin anlamı sacem 8 1,738 10.06.2014, Saat:16:30
Son Yorum: Jeren
  Böyle ötmesinin nedeni ? yahya 12 1,434 19.02.2014, Saat:18:34
Son Yorum: yahya



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status