Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Anket: Bu kafeste rahat olurmu yaşarmı ?
Bu anket kapalı.
rahat olur yaşar
60.00%
3 60.00%
sakıncalı bence huzursuz olur
40.00%
2 40.00%
Toplam 5 oylar 100%
* Bu ankete oy verdiniz. [Sonuçları Göster]

enes1903 avatar
Konuyu Değerlendir
  • 2 Oy - 3 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?


 Konu: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:11:52
#1
Arkadaşlar kafes sıkıntım var dışarda pahalı kendim yapmak istiyorum acaba sultan papağanım bunda yaşarmı hoşuna gidermi bi yardımcı olurmusunuz veya tahtaları kemirirmi ?

[Resim: 2ip5ol.jpg]

[Resim: 1196m9x.jpg]

[Resim: 2z87r83.jpg]
 Konu: Cvp: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:11:53
#2
daha önceden bende yapmayı düşünmüştüm aynı kafesi yaşar tabi neden yaşamasın .
 Konu: Cvp: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:11:55
#3
maliyeti ne kadar olur böyle bir kafesin acaba
 Konu: Cvp: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:12:17
#4
daha önce ki konulardan okuduguma göre tahtalatı kemirme ihtimali var o yüzden tahta yerine başka bir sey kullanmanı öneririm ve boyutuna gelecek olursak da yapmışken daha büyük bir kafes yap ne kaybedeceksin ki yani şimdiden kolay gelsin
bay erkek pearl pied ÇİKO


bayan lutino LİMON


bayan wf pied FISTIK




 Konu: Cvp: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:12:21
#5
(25.07.2013, Saat:12:17)eragon demiş ki: daha önce ki konulardan okuduguma göre tahtalatı kemirme ihtimali var o yüzden tahta yerine başka bir sey kullanmanı öneririm ve boyutuna gelecek olursak da yapmışken daha büyük bir kafes yap ne kaybedeceksin ki yani şimdiden kolay gelsin

büyük yapıcam zaten örnek olarak buldum bunu her yeri tahta değil köşeleri tahta belki bşey yapmaz diye düşünüyorum maliyetide yksek olmazsa yapıcam inşallah
 Konu: Cvp: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:12:24
#6
(25.07.2013, Saat:12:21)enes1903 demiş ki:
(25.07.2013, Saat:12:17)eragon demiş ki: daha önce ki konulardan okuduguma göre tahtalatı kemirme ihtimali var o yüzden tahta yerine başka bir sey kullanmanı öneririm ve boyutuna gelecek olursak da yapmışken daha büyük bir kafes yap ne kaybedeceksin ki yani şimdiden kolay gelsin

büyük yapıcam zaten örnek olarak buldum bunu her yeri tahta değil köşeleri tahta belki bşey yapmaz diye düşünüyorum maliyetide yksek olmazsa yapıcam inşallah

dediğin gibi BELKİ bir şey yapmazlar ancak 4 köşesini tahta yerine daha başka şeylerde düşünülebilir ve bu dediğin tarzda kafesler vardır. maaliyetine gelecek olursak sen kendin yapacaksan sadece malzeme parası vereceksin alman gerekli olanlar da tel ve tahta yani sanmam o kadar maaliyetli olacağını sen başka da gelişmelerden bize de haber ver kardeşim şimdiden kolay gelsin ve sultancık güle güle kullansın Alkis
bay erkek pearl pied ÇİKO


bayan lutino LİMON


bayan wf pied FISTIK




 Konu: Cvp: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:12:28
#7
Bu tür kafesleri kullanan arkadaşlar var. Görünüm olarak zayıf kalıyor ama kullanım açısından değerlendirirseniz büyük boy kafeslere benzer bir yorum alırsınız.
 Konu: Cvp: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:12:35
#8
haber veririm tabi eragon hayırlısı inşallah Acik-agizli-gulumseme

Bir şey daha sorucam arkadaşlar sultanımın çoğu zamn kafes dışında kalmasının bi sakıncası varmı eğitiminde falan veya kendini özgürhissedip yabanileşirmi ?
 Konu: Cvp: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:16:47
#9
Ben Salon takımlarında olan gümüşlük diye tabir edilen dolaptdan yapdım efeye kafes kemirme vs yok kuş meşgale bulamassa başlıyor öyle şeylere yani yine size bağlı.
 Konu: Cvp: Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ?
 Tarih: 25.07.2013, Saat:16:52
#10
Bence çok güzel olur.
 


Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ? konusu
Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ? Konusunun Linki Direk Link
Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ? Konusunun HTML Kodu HTML Link
Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ? Konusu BBCode Linki BBCode Link
Böyle bir kafes yapsam sultan papağanım için uygun olurmu ? Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Sultan papağanım için kafes Fmc25 2 110 21.03.2017, Saat:19:05
Son Mesaj: BaxaBie
  Çift Sultan için Kafes Önerileriniz Tandoğan 11 228 21.03.2017, Saat:19:00
Son Mesaj: BaxaBie
  PVC Kafes Olurmu(Sultan için) Yusuf carus 5 141 13.03.2017, Saat:20:24
Son Mesaj: sefer
  KAFES ÖNERİ RecruiT06 25 1,812 10.03.2017, Saat:16:50
Son Mesaj: totti
  YUVA TASARIMI ve KAFES DÜZENİ ünal64 9 350 01.03.2017, Saat:20:51
Son Mesaj: ünal64
Sad Sultan papağanım değişik harekletler yapıyor lütfen yardım video var etka07 3 185 24.02.2017, Saat:17:23
Son Mesaj: raifmeric
  Çift Sultan İçin Geniş Üretim Kafesi ünal64 2 193 19.02.2017, Saat:23:54
Son Mesaj: ünal64
  A10 Kafes hakkında Koala 1 240 11.02.2017, Saat:16:24
Son Mesaj: newceri
  oyun alanı gibi kafes ve önerileriniz nil sip 2 306 10.02.2017, Saat:18:50
Son Mesaj: nil sip
  Güzel bi Sultan Kafesi darkzazo 13 1,584 23.01.2017, Saat:14:22
Son Mesaj: Alperen8



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status