• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
bir kaç sorum olucak arkadaşlar
#1
ben sultanımı yeni aldım beslenme bakımıyla ilgli tavsiyeleriniz alabilirmiyim siz neler yapıyorsunuz nasıl bakıyorsunuz? şu kum vitamin işi nasıl oluyor neyi nekadar koyuyoruz isimleri nelerdir ? birde bizimkisi biraz asabi tıslayıp ısırmaya çalışıyo elime eldiven takıp soktum içeri baya tuttum korkuyo sürekli kaçıyo ısırmaya çalışıyo eldiveni tecrübeli arkadşlardan yardım bekliyorum şimdiden teşekkürler

serkan1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.07.2011 tarihinde katılmıştır.
#2
Beslenme Olarak Günlük Taze Yemleri Dışında ...Ishal Etmicek Şekilde Brokoli Ispanak gibi Faydalı yeşillikler verebilirsin Ayrı Yemlikte Karışık Tuzsuz Kuruyemişler Olabilir Onun dışında Yumurta maması Yapıp verebilirsin ... Nasıl yapılıyor dersen http://www.sultanpapaganlari.com/Konu-yu...rta+maması Bu konudan inceliyebilirsin... Kuş Kumuda Ayri bi yemlikte kafeste Sürekli dursun O ihtiyacı Oldugu kadar Tüketir...Kuşu Sürekli Ürkütme Dışarıya Salma Alışana kadar Kafesinde Dursun Sürekli yanına git konuş onla Sakin El hareketleri yAp ürkütcek Ani hareket ler yapma zaten gün gectikce alışcanı görceksin biraz Alıştıkca Kafes dışından telin Arasından Marul vs uzatıp yavaş yavaş Alıştırabilirsin Smile Vitamin Olarakta En ideali Avivitir
http://www.sultanpapaganlari.com/Konu-avivit-16.html
Başka Sormak İstedigin Detaylar Varsa SoRabilirsin..

Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.
#3
bugun garden mix marka papağan yemi aldım dün salatalık verdm azını sürmedi şimdi kayısı verdim yine sürmedi Gulumseme elimi az önce yine soktum telaşlı bi şekilde sağ sola gidiyo bakalım inş alıştırcaz Smile) vitaminle kumuda en kısa sürede temin edeceğim

serkan1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.07.2011 tarihinde katılmıştır.
#4
Gerdan Mix İyidir Smile Sen Sık Sık koy illaki Alışacaktır Smile

Sorularınız için lütfen özel mesaj atmayınız. Uygun bir başlık ile uygun kategoriye konu açarak sorunuz. Unutmayın bilgi paylaştıkça çoğalır.
#5
çok teşekkürler yardımların için Gulumseme

serkan1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 14.07.2011 tarihinde katılmıştır.
#6
Serkan cok hızlı hareket ediyosun bırak bir kuş evine alışsın. Ayrıca eldivenden cok korkarlar. Kullanma bidaha sakın



Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Lütfen yardım edin arkadaşlar bu yumurtalar neden hep boş:( Fatma Sevinç 4 134 04.05.2017, Saat:18:22
Son Yorum: Fatma Sevinç
  Arkadaşlar yemleri çimlendiriyorum yorumlarınız emrahkolcu25 3 204 18.03.2017, Saat:13:19
Son Yorum: raifmeric
  Arkadaşlar sultan papaganım sürekli hapşırık gibi pıskırıyor sebebi nedir ? emrahkolcu25 14 526 12.03.2017, Saat:01:29
Son Yorum: aysee
  ötüşü hakkında video yükledim bakar mısınız arkadaşlar paşa40 2 264 31.01.2017, Saat:06:27
Son Yorum: muratyildiz27
  arkadaşlar ben yanından gidince sesli sesli ötüyor paşa40 15 589 28.01.2017, Saat:21:14
Son Yorum: raifmeric
  arkadaşlar videoyuda çektim bi bakar mısınız paşa40 5 303 27.01.2017, Saat:15:49
Son Yorum: paşa40
  Evcilleştirme hakkında bi sorum var BirYabancı 3 298 26.01.2017, Saat:00:24
Son Yorum: BirYabancı
Bilgi Arkadaşlar monk papağanı hakkında bilgi verirmisiniz Alperen8 1 262 13.01.2017, Saat:21:27
Son Yorum: Alperen8
  Arkadaşlar ilk yumurtamız Erdem3367 1 285 24.06.2016, Saat:19:13
Son Yorum: hks
  arkadaşlar kanadı kanıyo bakarmısınız tugberk77 2 435 26.04.2016, Saat:23:29
Son Yorum: kırmızıpapağan



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi