• 0 Oy - 0 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bir haftalık yavrumuz elle besleme
#1


#2
maşallah ne kadar güzell Smile bişey merak ettim. şırınganın ucuna taktığınız o aparat nedir acaba? çok kullnışlı birşeye benziyor bende edinmek istiyorum Smile
#3
maşallah Smile ne kadar da tatlı. inşallah uzun yıllar size mutluluk ve sağlıkla dostluk eder. Angel

yavru beslemek çok zor bir işlem. yapmadım ama forumda izlediğim videolardan bunu anlayabiliyorum. şırınganın ucundaki aparat da gerçekten iyi kontrol edilmesi gereken bir şey.
#4
öncelıkle ilginiz için teskr ederım ...yavru bakımı gercekten zormus bunu anladık esım ve ben nobetlese her 3 saatte bır mama verıyoruz gercekten sevmek ve istemek gerekıyo kendınıze cunku bır haftadır esım sadece markete gıdıp gelebılıyor....ayrıca anne babası dıger 3 yavruya bakıyor yuvalıkta bu en son cıktıgı ıcın dıgerlerıne nazaran cok kucuk kaldı ve yuvalıktan almaya karar verdık
anne baba ıcın de bır rahatlama söz konusu oldu bakımları için..
benım ıcn güzel bı tecrube oluyo...ayrıca yavru besleme aparatı netten bulabılırsıınız ..3 boy seklınde satılıyo
ilginize tesekkr ederım..
#5
gerçekten çok zor tebrik ediyorum sizi.. üstelik baya güzel başarıyorsunuz bu işi bence Smile
#6
teskrler aslı hanım darısı sızın basınıza..
#7
Tebrikler valla minicik yavruyu çok güzel besliyorsunuz inşallah sağlıkla büyür Smile
#8
tesekkr edıyorum allah herkese böle bı doga olayını yasatsın
#9
Smile çok başarılı Alkis obur doymak nedir bilmiyor patlayacak nerdeyse Smile

Beslenme Kategorisine Taşınmıştır...
'' Söz Bitti Şimdi Susma Zamanı ! ''
#10
Masallah ve tebrikler gercekten zor is 2saat yada en gec 3saatte bir beslemek gerekiyor ben tam 3yavru buyutmustum hergun biraz daha buyudugunu tuylendigini gormek cok guzel bi duygu...
albino Male
albino Female

[Resim: http://i44.tinypic.com/9iafd2.jpg]


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Elle Yavru Besleme Çizelgesi AhmetŞ 53 16,764 06.02.2017, Saat:21:45
Son Mesaj: Alperen8
  Elle besleme mstferdgn 3 321 24.11.2016, Saat:11:46
Son Mesaj: mutan
  Güvercin Besleme Aparatı ELEKTROMER 1 353 12.07.2016, Saat:14:25
Son Mesaj: ELEKTROMER
  Sultan Papağanı Besleme aksemsettin 7 607 20.06.2016, Saat:03:11
Son Mesaj: Emirrr
  Yavru Sultanları El ile Besleme myigitoguz 5 655 08.04.2016, Saat:00:02
Son Mesaj: myigitoguz
  Elle Besleme Lütfen Yardım Edin paşa3535 6 730 17.03.2016, Saat:21:40
Son Mesaj: paşa3535
  Elle besleme maması nurcankavak 20 1,292 13.03.2016, Saat:17:09
Son Mesaj: nurcankavak
  Yavru besleme Burak tell 4 592 29.02.2016, Saat:11:17
Son Mesaj: Burak tell
  Elle besleme mücahit ejderha 3 521 28.02.2016, Saat:00:26
Son Mesaj: mücahit ejderha
  Yavru Besleme Aparatı oznglsy 6 964 26.10.2015, Saat:18:57
Son Mesaj: oznglsy



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi