Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

wind avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...


 Konu: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:11:56
#1
Arkadaşlar bir sultanım var, ve 8-9 gündür benimle. Şuan kafesinden içeri marul, sarı darı, salatalık soktuğumda hemen oradan uzaklaşıp tıslıyor. Açıkçası Petshoptaki görevli kuşu almaya çalışırken aşırı hırpaladı, eline alıp diğer kafese sokmaya çalışınca kuş bayağı bir hırpalandı. Bunun en büyük sebebini buna bağlıyorum. Kuşumun güvenini sizce nasıl kazanabilirim? Belkide çok erken davranıyorum bilmiyorum...
Ara
 Konu: Cvp: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:12:53
#2
Arrow zaman.
Ara
 Konu: Cvp: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:13:15
#3
Bende öyle düşünmüştüm Volkan abi. Zamana bırakmak lazım ... Smile
Ara
 Konu: Cvp: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:13:17
#4
Acele etmemelisin. Baya zamanını alacaktır petshoplardan alının kuşların geneli bu şekilde ilgisizlikten dolayı kuş yabanileşiyor. Önce elinden yem vererek kendine alıştırman ve kafesin kapısını açık bırakıp odada uçmasını sağlarsan kuşta zamanla sana alışacaktır ama zamanla derken öle bikaç haftada alışır diyede bekleme baya zamanını alacaktır.
Sultanlarım : Erkek: Gümüş - Dişi: Zümrüt
Cennetlerim : Erkek: Mali - Dişi : Zeynep
Ara
 Konu: Cvp: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:13:29
#5
Ya şöyle bi durum var, ben zaten kuşa yemek vermek istiyorum fakat veremiyorum. Daha doğrusu yemiyor, salatalık, sarı darı, marul verdim hiç birini yemedi.
Ara
 Konu: Cvp: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:14:13
#6
Aynı Dert Bendede Var Kardeşim Smile
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:14:23
#7
(13.06.2012, Saat:14:13)KaoStyLe Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aynı Dert Bendede Var Kardeşim Smile

Herkes nasıl alıştırmış, bizde alıştıracağız İnşaallah. Smile
Ara
 Konu: Cvp: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:14:39
#8
Aynen Öyle. Şuan Yaptığı Tek Şey Yem Yemek Ondada Sadece Çekirdek Soyuk Yiyo Acik-agizli-gulumseme Su İçmedi Daha Ama Yaz Mevsimi Hararetlenip İçer Elbet Acik-agizli-gulumseme Bu Ballı Krakere Felan Baktım Güzel Bişeye Benziyo 2 Tane Yapimde Bi Kuş Yesin Bide ben Acik-agizli-gulumseme Tadı Güzel Olur Heralde
Ara
 Konu: Cvp: Cvp: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:14:43
#9
(13.06.2012, Saat:14:39)KaoStyLe Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Aynen Öyle. Şuan Yaptığı Tek Şey Yem Yemek Ondada Sadece Çekirdek Soyuk Yiyo Acik-agizli-gulumseme Su İçmedi Daha Ama Yaz Mevsimi Hararetlenip İçer Elbet Acik-agizli-gulumseme Bu Ballı Krakere Felan Baktım Güzel Bişeye Benziyo 2 Tane Yapimde Bi Kuş Yesin Bide ben Acik-agizli-gulumseme Tadı Güzel Olur Heralde

ehehehehe nası yapılıyomuşki ballı kraker Acik-agizli-gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Bilmiyorum çok mu acele ediyorum...
 Tarih: 13.06.2012, Saat:14:44
#10
http://www.sultanpapaganlari.com/konu-balli-kraker-yapimi.html Çok Basit Aslında Smile
Ara
 


Bilmiyorum çok mu acele ediyorum... konusu
Bilmiyorum çok mu acele ediyorum... Konusunun Linki Direk Link
Bilmiyorum çok mu acele ediyorum... Konusunun HTML Kodu HTML Link
Bilmiyorum çok mu acele ediyorum... Konusu BBCode Linki BBCode Link
Bilmiyorum çok mu acele ediyorum... Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Papağanımın üzerinde bir böcek var ama ne olduğunu bilmiyorum torabora 8 1,560 15.05.2013, Saat:21:46
Son Yorum: esra126



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status