Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

Noldor avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 2 Oy - Ortalama: 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- Basit salıncak yapımı.


 Konu: Wink  Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 26.04.2011, Saat:15:44
#1
Bugün muhabbetlerim için kolay bi salıncak yaptım arkadaşlar.Daha önce sultancık içinde yapmıştım.Belki yapıcak arkadaşlara örnek olur diye sizlerlede paylaşmak istedim.
Öncelikle 2 kuşun üzerinde tüneye bilceği kadar uzunluktaki tüneğin yanlarından 2 tane delik açıyoruz.Ama tam olarak delmiycez ağacı yarıyı geçmesi yeterli olucaktır.
75318068009971685437.jpg Yukleresim.com
Daha sonrada deliklerin içine dışarı taşmıycak kadar ağaç tutkalı sürüyoruz boyları hemen hemen aynı olan kuşların ağırlığını taşıycak vaziyette 2 çubuğu o deliklere yerleştiriyoruz.
48129134252328763247.jpg Yukleresim.com
Son olarakta çubukların boşta kalan kısımlarına çengelli vidalardan takıp bitiriyoruz.
82306096501515697461.jpg Yukleresim.com
Birde arkadaşlar çengel kısımlarını penseyle kafes teline geçebilcek kadarlık kısmına kadar olan yeri bükerseniz iyi olur.Çünkü oynarlarken çıkarabiliyolr.
20501536797335933014.jpg Yukleresim.com
24325172434125957204.jpg Yukleresim.com
Ara
 Konu: Cvp: Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 26.04.2011, Saat:15:51
#2
devam devam allah boş duranı sevmez süper olmuş Acik-agizli-gulumseme
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!
Ara
 Konu: Cvp: Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 26.04.2011, Saat:15:53
#3
Eyw kardeşim Smile Öyle tabi sırada 2 salıncak ve 4 tane merdiven var yapılcak olan Smile Ama öncelikle bahçeye gidip dut dalı kesmem gerekiyo bi ara halledicem onlarıda Smile
Ara
 Konu: Cvp: Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 26.04.2011, Saat:15:54
#4
dut düşmanı doga dostu olacak bide :p
Konu Veya Yorumun Bir,Spam,Reklam,Düzen Bozucu,Ahlak Bozucu,Argo,Alakasız,Vb İçerikli ve T.C Yasalarına Aykırı Olduğunu Düşünüyorsanız http://www.sultanpapaganlari.com/images/...report.gif butonunu kullanarak Yöneticilere Gönderebilirsiniz.

Fotoğraf Yüklemek İçin Tıklayın.!
Ara
 Konu: Cvp: Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 26.04.2011, Saat:15:56
#5
Ben eğilmiş dallarını kesiyom ama ağaca bi zararım olmuyo Acik-agizli-gulumseme
Ara
 Konu: Cvp: Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 26.04.2011, Saat:16:08
#6
Eline Sağlık güzel Olmuş Smile
Sorularınız İçin Lütfen Özel Mesaj Atmayınız, Uygun Başlık İle Uygun Katagoriye Konu Açarak Sorunuz.http://www.sultanpapaganlari.com/images/icons/uyari.gif

Bilgi-Kaynak Bkz: Özel Mesajlar Hakkında URL'ye Git
 Konu: Cvp: Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 26.04.2011, Saat:16:26
#7
çok güzel olmuş ben de yeni yaptım salıncağımı makreme derlerler bilirmisiniz öyle bişi aldım yaptım çok orjinal oldu yakında paylaşırım resimlerini
Ara
 Konu: Cvp: Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 26.04.2011, Saat:16:27
#8
Teşekkürler.Bekliyoruz Cafer abi Smile
Ara
 Konu: Cvp: Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 19.01.2012, Saat:17:58
#9
resimleri düzeltirmisiniz göremiyorumUndecided
1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi
Ara
 Konu: Cvp: Basit salıncak yapımı.
 Tarih: 19.01.2012, Saat:19:43
#10
Evet resimler gözükmüyor acaba bende ki flashtan dolayı mı eğer öyleyse flash programının hangi sürümünü yüklemem gerekiyorHuh
 


Basit salıncak yapımı. konusu
Basit salıncak yapımı. Konusunun Linki Direk Link
Basit salıncak yapımı. Konusunun HTML Kodu HTML Link
Basit salıncak yapımı. Konusu BBCode Linki BBCode Link
Basit salıncak yapımı. Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Sultan Papağanı el yapımı kafesim Rafık 11 1,904 Dün, Saat:03:03
Son Yorum: BaxaBie
  El yapımı oyuncaklara devam :D EKOL 14 1,164 15.10.2016, Saat:00:30
Son Yorum: EKOL
Smile El Yapımı Merdiven Sizce Nasıl? EmreCixin 12 684 10.10.2016, Saat:16:04
Son Yorum: EmreCixin
Resim El Yapımı Oyuncaklarımız cLippeRship 21 2,728 03.06.2016, Saat:17:37
Son Yorum: BeYaZKiN
  El Yapımı Kafes Malzeme Seçimi ve Öneriler Bekliyorum emrah.b 0 646 22.04.2016, Saat:19:50
Son Yorum: emrah.b
  El yapımı salıncak soude 0 510 19.04.2016, Saat:14:17
Son Yorum: soude
  Pvc borulardan oyun alanı yapımı ? batuhan003 7 802 19.04.2016, Saat:10:11
Son Yorum: Adige60
  el yapımı elimdeki malzemelerden yuvalık yaptım 88ugur88 6 900 31.03.2016, Saat:12:44
Son Yorum: xkaan27x
  El yapımı yem temizleme makinası Omery 13 2,525 31.03.2016, Saat:08:40
Son Yorum: HarunÇ
  Merdiven ve salıncak yapımı Omery 14 1,144 21.03.2016, Saat:21:37
Son Yorum: ozguruygan



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status