• 4 Oy - 5 Ortalama
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ballı kraker yapımı
#1
Arkadaşlar ballı kraker yapımı paylaşıldımı bilmiyorum ama yeni üyeler için paylaşıyım dedim.
Ballı kraker:
20 gr un,1 yumurta,1 yemek kaşığı bal ve 20 gr kuş yemini bir kaba koyup iyice karıştırın.
Macun kıvamına gelen karışımı hafif yağladığınız fırın tepsisine istediğiniz şekillerde koyunuz.
(küçük kurabiye kalıpları da olabilir)180 derecede 3 dakika ısıtılmış fırına sürüp 10-15 dakika pişirin.Soğuyunca tüketime hazırdır.

#2
teşekkürler , fırına attım , sonuçları paylaşıcam.

farukwm1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 15.09.2011 tarihinde katılmıştır.
#3
Bir şey değilSmile Sonuçları bekliyorum.Smile

#4
Çok basit ve anlaşılır bir paylaşım olmuş. Teşekkürler.:f10:

Amaç sultan papağanı sahibi olmaksa gerisi teferruattır Sniper
#5
Bir şey değil.

#6
pek sert olmadı , ama sultanım yerken hiç şikayet etmiyo Gulumseme

farukwm1, üyesi Sultan Papağanları - Sultan Papağanı Forum forumlarına 15.09.2011 tarihinde katılmıştır.


Benzer Konular...
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Kuşum ballı kraker hastadı oldu yardım Mustafah11 7 410 19.02.2017, Saat:16:58
Son Mesaj: totti
  ballı mama öneriniz? saymex 5 715 06.04.2016, Saat:10:04
Son Mesaj: saymex
  Ballı kraker yaptım ve çılgınlar gibi yiyor yaaa inancilknur 9 1,432 18.11.2015, Saat:12:58
Son Mesaj: inancilknur
  Ev yapımı şırınga maması için yardım semerkant 6 1,602 25.06.2015, Saat:17:02
Son Mesaj: semerkant
  Versele Laga Ballı Kraker Abdullah32 12 2,032 25.03.2015, Saat:17:42
Son Mesaj: Abdullah32
  Ballı kraker ne kadar süre içinde bozulur? semerkant 0 706 12.03.2015, Saat:00:37
Son Mesaj: semerkant
  Hazır ballı kraker hasta eder mi ? yasinemre 8 1,297 19.01.2015, Saat:23:36
Son Mesaj: lustboy
  Cubuk kraker zararli mi? daghan1tr 7 2,260 09.11.2014, Saat:22:33
Son Mesaj: Rika25
  Kendi Ballı Krakerinizi Kendiniz Yapın! krtmehmet 7 1,175 05.11.2014, Saat:11:08
Son Mesaj: Paşa58
  Paşanın ballı krakerleri :) Paşa58 7 1,363 18.10.2014, Saat:19:51
Son Mesaj: Paşa58



Bu konuyu görüntüleyen kullanıcı(lar): 1 Ziyaretçi