Sultan Papağanı Forumuna Hoşgeldiniz
Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir).

sacem avatar
Konuyu Oyla:
  • Toplam: 0 Oy - Ortalama: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

- ayaklarda sorun


 Konu: ayaklarda sorun
 Tarih: 19.07.2012, Saat:19:08
#1
9vpdg.jpg

arkadaşlar limonumun ayaklarının tekinde böyle bir tüylenme gibi bir durum var nedir sizce
Ara
 Konu: Cvp: ayaklarda sorun
 Tarih: 19.07.2012, Saat:19:23
#2
Resimden hiçbirşey anlaşılmıyor. Daha net bir resim eklerseniz daha sağlıklı yorum yapılır.
Lutino - Lucy
White Face - Jack
Ara
 Konu: Cvp: ayaklarda sorun
 Tarih: 19.07.2012, Saat:20:15
#3
9vrmm.jpg

burda biraz daha net.tırnağı falan gayet normal,sadece tırnağın başladığı noktada bu tür tüylenme gibi pamuk gibi bir şey var
Ara
 Konu: Cvp: ayaklarda sorun
 Tarih: 19.07.2012, Saat:20:55
#4
fotoğraftan hiç birşey anlayamıyorum malesef. iltihaplanma olabilir mi ?
1 sultan(pied) Male *Zibidi*
1 muhabbet Male *Fıstık*
Ara
 Konu: Cvp: ayaklarda sorun
 Tarih: 19.07.2012, Saat:21:04
#5
sanki böyle pamuk gibi bir şey tırnağının oraya dolanmıs gibi ama tüylenme yazmışsınız arkadaşın dediği gibi bir iltahaplanma olabilir ama daha iyi bir çözüm için daha net foto çekin çünku bu foto da da net bir şey gözükmüyor saygılarımla
Ara
 Konu: Cvp: ayaklarda sorun
 Tarih: 22.07.2012, Saat:02:48
#6
Salim kardeşim merhaba,

Genel olarak kuşların tırnak bölgelerindeki kıkırdak dokuda tüy çıkma ihtimali çok düşük ancak görülebilecek bir rahatsızlıktır. Rahatsızlık dememin nedeni genetik bozukluğa uğramış olan canlılarda anormal fiziki değişiklikler gözlemlenebilmektedir. Ancak konunuza eklemiş olduğunuz fotoğraflardan anlaşıldığı kadarıyla kendini kaşırken ince tüyleri tırnağına dolanmış olabilir, başka bir ihtimal ise tırnak çevresinde mantar başlangıcı olmuş olabilir. Fotoğraflar net olmadığı için kesin tespit yapmak çok güç ne yazıkki. Eliniz ile müdahale edip tüy dolanıp dolanmadığını kontrol edebilirsiniz.
♂ Tombik-White Face Pied ♀ Fındık-Pied
♂ Babalık-White Face Pearl Split ♀ Beyaz-White Face Platinum Pied
♂ Oğluş-White Face Platinum Pied ♀ Vitaminsiz-White Face
♀ Albuş-Albino ♂ Kaju-White Face
♂ Topal Osman-Pied


Mikrop-Heavy Pied
Pamuk-White Face Pied
Sizi hiç unutmayacağım...
Ara
 Konu: Cvp: ayaklarda sorun
 Tarih: 22.07.2012, Saat:10:51
#7
tşk sorun haledildi
Ara
 Konu: Cvp: ayaklarda sorun
 Tarih: 22.07.2012, Saat:16:15
#8
Geçmiş olsun
Ara
 Konu: Cvp: ayaklarda sorun
 Tarih: 22.07.2012, Saat:16:58
#9
sağoll
Ara
 


ayaklarda sorun konusu
ayaklarda sorun Konusunun Linki Direk Link
ayaklarda sorun Konusunun HTML Kodu HTML Link
ayaklarda sorun Konusu BBCode Linki BBCode Link
ayaklarda sorun Konusunu Paylaş Sosyal Paylaş


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Dişi sultanım öldü erkek için sorun olurmu Doganay1806 1 109 25.08.2016, Saat:16:27
Son Yorum: EKOL
  3 haftalık yavru ayağında sorun var yakup baba 3 310 01.04.2016, Saat:00:04
Son Yorum: HarunÇ
  Kabız Mı Başka Bir Sorun Mu? erge 0 226 22.02.2016, Saat:18:30
Son Yorum: erge
  Cok ucmasi sorun olurmu? Selami 9 509 11.01.2016, Saat:18:12
Son Yorum: Selami
  Papağanımın dilinde sivilce benzeri sorun izzy 2 337 07.01.2016, Saat:17:21
Son Yorum: izzy
  Yavruların ayaklarındaki sorun ? Er-Han 21 1,098 28.11.2015, Saat:19:29
Son Yorum: SilentMan
  Gözunde bir sorun var masalay29 7 783 13.10.2015, Saat:09:26
Son Yorum: masalay29
  Ayaklarındaki sorun nedir? Faruk34 13 1,286 10.07.2015, Saat:23:43
Son Yorum: makajceren
  Papağanımın kanadında sorun var rap33x 1 421 16.05.2015, Saat:14:51
Son Yorum: mya_34
  yumurtlamadan sonra sorun str0m 4 791 05.03.2015, Saat:17:16
Son Yorum: Açelya



Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi
DMCA.com Protection Status