• Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
avi-vit kaç günde bir verilmeli
#1
Question 
arkadaşlar ben avivit kullanıyorum son bir haftadır ama hergün suyunu yeniliyorum ve hergün katıyorum içine aci viti yoksa haftada kaç kez vericem ben yanlışmı yapıyorum haftada 1 yada2 falan mı vericem yoksa hergün suyunu temizlerken koyimmi

sAyGıLaR..

1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi
#2
Sürekli vermeyin. Bir hafta her gün verdiyseniz bir süre kesin. İhtiyaç olmadığı zamanlar vermeyin, vitamin ihtiyacı için meyve verin, oradan karşılasın.

#3
yani haftada kaç kere verim Undecided

1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi
#4

Özellikle meyve ve sebze yemeyen kuşların haftada 2 kez suyuna katılmalıdır. Ayrıca kuşların direncinin arttırılması gereken mevsim değişimlerinde, yavru bakma ya da yumurtlama dönemlerinde, hastalık sonrası dönemde kuşlarımıza iyi bir takviyedir. Başka bir vitaminle aynı anda kullanılması önerilmez. Ancak bu vitaminle birlikte Avi-Mineral isimli mineral katkısı kullanılarak etkisi arttırılabilir. Ayrıca antibiyotik kullanımlarında destek amaçlı olarak kullanılabilir.

Ortalama 100gr Ağırlığında ki SULTAN PAPAĞANLARI için
KULLANIM ŞEKLİ ve DOZU: Bu ilacı 100cc lik suluğa kendi ayar kaşığının yarısı kadar katarak karıştırın. İlaçlı su 24 saat sonra tazelenmeli ve kafeste başka su bulunmamalıdır. İlaç haftada en fazla 4 gün kullanılmalıdır. Unutmayalım bu ilaç fazla kullanımda kuşunuzda gaga erimesine neden olabilir. Meyve yemeyen kuşlarda haftalık kullanım dozajına uyulmak şartı ile bütün yıl kullanılabilir.


#5
tşkler bilgi için ben saaten içindeki kullanma klavuzunu okumuştum yarım ölçek veriyodum ama bizimki en çok marul elma yı seviyo meyve sebze olarak marulu her zaman vermiyorum ishal olur diye elmayıda haftada 2,3kez veriyorum tamam avi vitide haftada 1 yada 2 kez koyarım suyuna tşkler bu bilgi için

sAyGıLaRıMlA...HihiBeyfendiBeyfendi

1adet 2aylık sultan papağanı(adı şımarık ,herhalde dişi)3 lepistes 2 yavru lepistes 1hamile lepistes sahibi,1 ingiliz seter köpek sahibi ...saygılarımlaa DanceBeyfendiBeyfendi




Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi